Příspěvekod dědek » pát pro 04, 2015 10:13 pm
Možná, že to bude v SR odlišné, ale aspoň já jsem ze všech rámů dokonale vyléčen. Kvůli přednímu rámu na Suzuki Wagon jsem to auto málem neprodal. Samotný rám měl dokoce k servisní knížce přiložený typový list a zespodu na rámu byla homologační známka(nálepda s E ..) ale číslo výrobku nikde . Vše proběhlo celkem hladce při prodeji auta v autobazaru. Ale když po čase nový majitel musel na evidenčku, dostal protokol "nevyhovuje" z odůvodněním, že vozidlo rozměrově neodpovídá předloženému TP- Přišel dopis, ať rám nějak zlegalizuji nebo odmontuji (auto prodané v Hradci Králové , ale už někde u Litomyšle) a poskytnu další slevu z prodejní ceny .Naštěstí k protokolu přiložili fotku a přesné rozměry kolik auto nyní měří a zvětšenina údaje kolik má měřit z TP. Šel jsem k nám na Úřad co s tím. Naštěstí tam seděl rozumný úředník, který za pajdu zapsal do TP nové rozměry auta a auto převedl na nového majitele. Odešel jsem poučen, že rámy musí být homologovany (žádná homo-domo výroba) opatřený homologovanou značkou, s průvodním typovým listem a hlavně úředně přeměřeno pověřeným autoservisem s dokumentací a vše zapsáno v TP. Tak, že jsem měl vlastně kliku, že se mi podařilo prodat Libero Martínkovi do Trenčína s nějakým pofiderním rámem, Frontéru s chromovým rámem sice s typovým listem ,ale nikde s neoznačenou homologací a taky Suzuki Vitaru rovněž s chromovým rámem bez homologace a bez typového listu a nakonec i Suzuki Jimny , který měl sice rám jakoby "plastový "( vypadal, že ho doma nikdo nedělal) asi laminátový, podobný tomu, co se dával na Opel Frontéra II . Já ho koupil bez jakéhokoliv dokladu na Aukru. Teď odporně (odborně) poučený žádný rám nikomu nedoporučuji . Dědek
Subaru Justy AWD r. 2007
škoda yeti 2.0TDI 2012