výměna zámku u pátých dveří

Všeobecné či doplňky
Uživatelský avatar
ix
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 145
Registrován: ned zář 30, 2007 11:37 am
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

výměna zámku u pátých dveří

Příspěvek od ix »

jelikož se zase nějakej zmrd pokoušel vlýzt mi do auta, zničil mi zámek u pátých dvěří. takže nejdou odemknout. snad půjde otevřít zevnitř. nemáte někdo tip co s tím? zámek tam mít nemusím, ale otevírat je potřebuju, jinak to auto pro mě nemá smysl... dát tam centrál? nebo si sehnat zámek někde na vrakovišti? nemáte někdo plonkovej?
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2469
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: výměna zámku u pátých dveří

Příspěvek od covex »

Co v tom aute vozis, ze se tam nekdo musi dobejvat..
K zamku se normalne dostanes zevnitr auta po oddelani calouneni. Na vrakaci ho urcite sezenes, central je tu popisovanej, akorat soupacky jsou trochu narocnejsi.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Uživatelský avatar
ulus
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 208
Registrován: úte úno 12, 2008 7:53 am
Bydliště: Bedřichov u Lysic

Re: výměna zámku u pátých dveří

Příspěvek od ulus »

Na vrakáči. A pokud máš někoho šikovnýho, vymění ti i vložku a můžeš používat stejný klíč. Ale je s tím dost práce, známej mi to dělal na Alfě.
Pojedeme zkratkou, je to sice delší, ale zato horší cesta.
peple
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1320
Registrován: pon zář 26, 2005 7:41 am
Typ Libera: už bez Libera
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: výměna zámku u pátých dveří

Příspěvek od peple »

ix píše:... jinak to auto pro mě nemá smysl...
Ostatně jako každý jiný auto co mu nejdou zamknout dveře :lol:

Jinak přesně jak píše covex - oddělat čalounění a seš tam. Jiná možnost než opravit neexistuje
Můžeš ještě zaslepit zámky a spoléhat se jenom na centrál. Dělá to tak spousta "tunerů" - co ale s tím když zkolabuje baterka...?
Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště: Děčín

Re: výměna zámku u pátých dveří

Příspěvek od Karel »

peple píše: - co ale s tím když zkolabuje baterka...?
Toto se da zalohovat jako domaci alarm malym aku,nebo udelat tajny konektor neco jako zasuvku pro zapalovac treba za naraznik, tak aby nebylo videt./nepisou mi hacky/
K.
:cry:
Nikdo není dokonalej.
Uživatelský avatar
dědek
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1758
Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
Typ Libera: E12
Bydliště: Tanvald

Re: výměna zámku u pátých dveří

Příspěvek od dědek »

Já myslím, že pokud se vybije baterka, otevřu i s centálem řidičovi dveře normálně klíčkem (trochu větší odpor při překonávání táhla motorku) a je to? Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
peple
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1320
Registrován: pon zář 26, 2005 7:41 am
Typ Libera: už bez Libera
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: výměna zámku u pátých dveří

Příspěvek od peple »

dědek píše:Já myslím, že pokud se vybije baterka, otevřu i s centálem řidičovi dveře normálně klíčkem (trochu větší odpor při překonávání táhla motorku) a je to? Dědek
:?: :?: :?:

Dědku - čti to prosím celé :!: Pak nebudeš radit že otevřeš klíčkem když tam zámky nebudou :wink:
Uživatelský avatar
ix
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 145
Registrován: ned zář 30, 2007 11:37 am
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: výměna zámku u pátých dveří

Příspěvek od ix »

peple píše: Ostatně jako každý jiný auto co mu nejdou zamknout dveře :lol:
ony právě nejdou odemknout, ten blbec se tam ani nedostal. v autě nic nebylo, panel rádia nosím od posledního ukradení s sebou

centrál mám na předních, ale odemykám si klíčkem (pro Dědka) a nemám pocit že by to šlo nějak ztuha...

jenže já bych to chtěl udělat tak, aby to otvírání reagovalo na otevření dveří u řidiče, ono bohužel reaguje jen na dálkáč, kterej nepoužívám (kam s ním taky ;)
Uživatelský avatar
dědek
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1758
Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
Typ Libera: E12
Bydliště: Tanvald

Re: výměna zámku u pátých dveří

Příspěvek od dědek »

Samozřejmě, že pokud na pátých dveří bude místo zámku záslepka , nepůjdou klíčkem otevřít , ale zatím jsem neviděl žádné auto, který by mělo centrál a zlikvidovaný všechny zámky tak, že by žádné dveře nešly mechanicky - klíčkem otevřít. Já jen chtěl podotknout , že je zbytečná nějaká zálohovací baterka, když si otevřu řidičovi dveře , nabiju baterku a pak si otevřu páté dveře bez zámku. Je to jasný ? A aut, který mají páté dveře či víko kufru otevíratelné pouze buď "dálkou" nebo zevnitř jezdí hodně. Je mi ale stále záhadou, kdo hledá v Liberu nějaké cennosti, pokud tam nevystavuješ notebook , digitální foťák , drahý mobil či pětitisícovky na sedačce. Snacha jezdila celou zimu s Golfem, který nešel zamknout a auto stálo celé noci před domem, kde bydlí či na parkovištích u obchodů. A takových lidí je víc. Octávku bych měl docela strach opustit nezamčenou, ale LIbero ? Spíš ve velkém městě jako terč puberťáků, kteří se předvádí jak se dostat do cizího auta , ale odjet s ním bez klíčků ? Zkoušel jste to někdo ? Žádný imobilizér, ale kdo Libero dobře nezná - bez klíčku neodjede. Tak jen něco zničit, vyrvat rádio a CB a ukrást něco z výbavy a sluneční brýle. Neříkám, že by nikdo nikdy se nesetkal s krádeží celého Libera , ale ta pravděpodobnost je velmi nízká. Proč by kradl Libero , když vedle stojí Octávka či Fabka, Passat nebo Golf , za který zloděl dostane mnohem víc "vaty" na drogy a i jízda není překvapením. A co kdyby bylo třeba ujet poldům. S Liberem ? Ani náhodou. Jedině v zimě v horách , když na djechavičný felině mají sjetý letňáky. Ale to zase tak u zlodějů aut není známo a prostě jako spousta dalších lidí nad liberem ohrnují nos a pohrdají jim. Určitě jste se s tím v okolí setkali. Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
Uživatelský avatar
dědek
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1758
Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
Typ Libera: E12
Bydliště: Tanvald

Re: výměna zámku u pátých dveří

Příspěvek od dědek »

Jo a zapoměl jsem pro "Ixe" . Do dveří u řidiče musíš dát úplně jiný mechanizmus (pohon na elektrický zavírání a otvírání. A taky tam musíš dovést i +12V na stálo. To je nyní pouze na ty krabičce , co posílá "signál" k otevření. Funguje je to tak, že jednou je to +12 na jednom drátě a podruhé (zapnutí-vypnutí) na druhém. Proto musí mít všechny oba dráty a nelze použít kostra vozidla. Tak, že sháněj pohon na centrál bez dálky pro řidičovi dveře. Pak klíčkem otevřeš všechny dveře najednou (a taky zavřeš) Profesionálně nikdo nevyrábí automobily, které by tuto funkci už z výroby neměly a v další výbavě se pak dodatečně doplňují o funkci dálkové otevírání. Výrobci tohohle velmi rozšířeného doplňku, který si doma dělá už skoro každý sám na svém miláčku, však tohle většinou opomíjejí schválně k vůli ceně . Pohon otvírání obyč. je za stovku , ale s "reverzací" už za tři i víc. Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště: Děčín

Re: výměna zámku u pátých dveří

Příspěvek od Karel »

Cosi mi napovídá, že rozměrově je podobný zámek,/zde označen jako vložka/ z řady Š 100, R 120, 1203....
páčka k táhlu by se musela vymyslet.
K.
:roll:
Nikdo není dokonalej.
peple
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1320
Registrován: pon zář 26, 2005 7:41 am
Typ Libera: už bez Libera
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: výměna zámku u pátých dveří

Příspěvek od peple »

dědek píše:...ale zatím jsem neviděl žádné auto, který by mělo centrál a zlikvidovaný všechny zámky tak, že by žádné dveře nešly mechanicky - klíčkem otevřít....
No to je divný žes to neviděl, protože to je docela standardní tunerská úprava. A ne jenom zaslepení zámků, ale i celejch klik. K odskoku dveří se pak používá elektromagnet :wink:

Není to zrovna můj šálek kávy, ale prostě to existuje, používá a funguje...
Přílohy
rsgallery_temp.jpg
rsgallery_temp.jpg (66.42 KiB) Zobrazeno 14946 x
Uživatelský avatar
ulus
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 208
Registrován: úte úno 12, 2008 7:53 am
Bydliště: Bedřichov u Lysic

Re: výměna zámku u pátých dveří

Příspěvek od ulus »

A v závěru to ani nemusíš otvírat dálkovým ovládáním, stačí čip, když se přiblížíš k autu, samo se odemkne, odejdeš, zamkne se :D
Pro ix: Cítím s tebou, přesně tohle se mi stalo u Alfy, v autě nic nebylo, ten blbec rozlámal půlku středového panelu, aby si odnesl rádio bez panelu. Od té doby si kupuju levné a nechávám je volně, jen zacvaklé v rámečku.
A s tím odemykáním při otevření dveří řidiče. Pro slušného elektrotechnika by to neměl být zas tak velký problém (s použitím motoru centrálního zamykání). Ale představ si, že pokaždé, když otevřeš a zavřeš dveře cvaká zámek.
Pojedeme zkratkou, je to sice delší, ale zato horší cesta.
Uživatelský avatar
Tuti
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1569
Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
Bydliště: liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: výměna zámku u pátých dveří

Příspěvek od Tuti »

ulus píše: Ale představ si, že pokaždé, když otevřeš a zavřeš dveře cvaká zámek.
No jo - ale od toho je to přece centrální zamykání Všechny normální sady centrálů (snad kromě těch nejošizenějších) mívají pětidrátové ovládací motorky pro oboje přední dveře.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
Uživatelský avatar
ix
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 145
Registrován: ned zář 30, 2007 11:37 am
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: výměna zámku u pátých dveří

Příspěvek od ix »

motorky mám na obou předních dveří - u spolujezdce bych ho nechal, a ten od řidiče přendal dozadu. takže pak by stačilo místo něj dát k řidičovi nějakej spínač? ale nějak mě neláká představa tahání drátů do pátejch dveří :(
Uživatelský avatar
Lubomír
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1030
Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
Bydliště: Trenčín,SK

Re: výměna zámku u pátých dveří

Příspěvek od Lubomír »

mám niekolko náhradných zámkov, aj s klúčikom, ale len jedným, môžem ti nejaký poslať, ak si dáš prehodiť vložku, alebo jednoducho bude na klúčoch od auta o jeden viac... napíš na SZ adresu, na cene sa dohodneme, nech je aspoň na poštovné...
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
Uživatelský avatar
dědek
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1758
Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
Typ Libera: E12
Bydliště: Tanvald

Re: výměna zámku u pátých dveří

Příspěvek od dědek »

Jó, to je jiná, tuning!!!!!Ten snese všechno . Vyvařené celé části pátých dveří (Favorit , Golf , Opel ) , ale já to bral jako od automobilky- v seriové výrobě. Kdyby šly ty spojovací články prohodit (jako víka kufrů u sedanů) šlo by natáhnou i lanko a jednodušší i centrál. Ale kam potom se zámkem? Jinak pokud by nevadilo, že pátý dveře potřebují jiný klíček , šel by použít zámek snad z čehokoli. Jen upravit délku a tvar "čepičky" táhla, resp.upravit díru pro zámek A je to jedno jestli z 35-ti letýt Š - 100 nebo z Octávky z letoška. Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště: Děčín

Re: výměna zámku u pátých dveří

Příspěvek od Karel »

dědek píše:Octávky z letoška. Dědek
Dovoluji si upozornit na skutečnost, že ani náhodou. Jedná se totiž o ouplně něco jiného.
K.
:x
Nikdo není dokonalej.
Uživatelský avatar
dědek
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1758
Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
Typ Libera: E12
Bydliště: Tanvald

Re: výměna zámku u pátých dveří

Příspěvek od dědek »

Fábie ? Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště: Děčín

Re: výměna zámku u pátých dveří

Příspěvek od Karel »

U vozů koncernu VW je to konstrukčně řešeno jinak. Navíc pořizovací cena teda sady je někde nad 15,000KČ.
Nikdo není dokonalej.
Odpovědět