Příspěvekod Mis.us » stř dub 11, 2018 7:03 am
To nebude táhlama, ale synchronama a vidičkou uvnitř (dvojka trojka a pětka jsou na liberu kapitola sama pro sebe, ale spíš je to o zacházení a o oleji, jakej v převodovce je a jak často se mění, takový kecy, jako celoživotní náplň je pičovina po 20t. by se měl měnit a nejlépe za řidkej syntetickej). Co se řazení tejče, tak vzadu to jde vymezit krásně kusem špičky od kartuše a vpředu (bud cnc, nebo obyč. soustruh) a udělat futra z mosazi. M.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX(KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-NR(FA8) 40kw 1996
Subaru 1.8 GL 4WD turbo 3D 88kw 1986
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997