STK - co má a nemá být

Všeobecné či doplňky
Uživatelský avatar
Albedo
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 336
Registrován: čtv dub 21, 2016 6:45 pm
Typ Libera: E12
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

STK - co má a nemá být

Příspěvekod Albedo » sob zář 12, 2020 10:57 pm

Zajímalo by mě, zda někdo ví, nebo má zkušenost s některými doplňky, úpravami,....
Začnu třeba tím, že jsme kvůli čištění a přitažení navíjecích pružin sundali plastové kryty z uchycení pásů na B sloupcích, a tak nějak se nám to začalo víc líbit bez nich. Nehledě na to, že ta spolujezdcova krytka kolejnice, po které se to posouvá nahoru/dolů (ta největší) je nějaká popraskaná a prdlajz drží. Otázkou je, co nám na to řeknou za rok na technické, nemá někdo tušení? Co jsem našel nějakou příručku technika STK, tak tam není o tomto ani zmínka, ale nerad bych, abych kvůli krávovině opakoval. Díky
Barča - Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD - 1996

Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2268
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: STK - co má a nemá být

Příspěvekod covex » ned zář 13, 2020 10:45 am

Technici nemohou znat do detailu kazde auto. Pokud oddelas nejaky plastovy kryt tak si toho podle me ani nevsimnou, pokud to vylozene neni nejak nebezpecne nebo tam zjevne neco nechybi (kolik jich tusi treba to jak maji vypadat kryty vyfuku na liberu a to je skoro bezpecnostni problem kdyz to tam neni ze). Takze s tim bych si fakt starosti nedelal. I ruzne interierove upravy zpravidla nevadi. Podle me ti takovou veci jaky chybejici plastovy dil interieru mohou stejne napsat max do lehkych zavad, protoze to nema vliv na bezpecnost vozidla (pokud tedy nemas napr. predelane uchyseni pasu ze..).
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální

spm
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Příspěvky: 14
Registrován: ned led 19, 2020 12:08 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Český Brod

Re: STK - co má a nemá být

Příspěvekod spm » ned zář 13, 2020 4:53 pm

Taky bych se přikláněl k názoru, že si toho ani nevšimnou, pač neví jak to má vypadat... Nicméně já s liberem byl zatím jenom na evidenčce (a tam technik nenašel ani motor :-D )

Uživatelský avatar
Albedo
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 336
Registrován: čtv dub 21, 2016 6:45 pm
Typ Libera: E12
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: STK - co má a nemá být

Příspěvekod Albedo » ned zář 13, 2020 5:37 pm

No, jde o to, že tam prostě vedle hlavy hned na první pohled prostě něco neštymuje, když tam čouhá hlava pevnostního šroubu. Tedy, mě to připadá jako potencionálně nebezpečné... a proto to tak mám :D
Ale asi to bude jak říkáte. Uvidím co mi na to řeknou. Žádný předpis jsem o tom nenašel, ale kdysi řešili u jednoho kolegy uchycení pásu, kdy mechanizmus zacvaknití a odjištění normálně fungoval, jen to nemělo černou krytku kolem sebe.
Naposledy upravil(a) Albedo dne ned zář 13, 2020 8:48 pm, celkem upraveno 1 x.
Barča - Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD - 1996

Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2268
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: STK - co má a nemá být

Příspěvekod covex » ned zář 13, 2020 6:21 pm

Ja byl osobne s Liberem na STK uz 6x a nikdy jsem problem nemel. Pokud je videt ze se clovek o auto stara, tim lepe.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální


Zpět na „Dotazy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host