Zajímalo by mě, zda někdo ví, nebo má zkušenost s některými doplňky, úpravami,....
Začnu třeba tím, že jsme kvůli čištění a přitažení navíjecích pružin sundali plastové kryty z uchycení pásů na B sloupcích, a tak nějak se nám to začalo víc líbit bez nich. Nehledě na to, že ta spolujezdcova krytka kolejnice, po které se to posouvá nahoru/dolů (ta největší) je nějaká popraskaná a prdlajz drží. Otázkou je, co nám na to řeknou za rok na technické, nemá někdo tušení? Co jsem našel nějakou příručku technika STK, tak tam není o tomto ani zmínka, ale nerad bych, abych kvůli krávovině opakoval. Díky
STK - co má a nemá být
- Albedo
- Inventář fóra
- Příspěvky: 352
- Registrován: čtv dub 21, 2016 6:45 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
STK - co má a nemá být
Barča - Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD - 1996
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2317
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK - co má a nemá být
Technici nemohou znat do detailu kazde auto. Pokud oddelas nejaky plastovy kryt tak si toho podle me ani nevsimnou, pokud to vylozene neni nejak nebezpecne nebo tam zjevne neco nechybi (kolik jich tusi treba to jak maji vypadat kryty vyfuku na liberu a to je skoro bezpecnostni problem kdyz to tam neni ze). Takze s tim bych si fakt starosti nedelal. I ruzne interierove upravy zpravidla nevadi. Podle me ti takovou veci jaky chybejici plastovy dil interieru mohou stejne napsat max do lehkych zavad, protoze to nema vliv na bezpecnost vozidla (pokud tedy nemas napr. predelane uchyseni pasu ze..).
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
-
- Občasný přispěvatel
- Příspěvky: 35
- Registrován: ned led 19, 2020 12:08 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Český Brod
Re: STK - co má a nemá být
Taky bych se přikláněl k názoru, že si toho ani nevšimnou, pač neví jak to má vypadat... Nicméně já s liberem byl zatím jenom na evidenčce (a tam technik nenašel ani motor
)

- Albedo
- Inventář fóra
- Příspěvky: 352
- Registrován: čtv dub 21, 2016 6:45 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK - co má a nemá být
No, jde o to, že tam prostě vedle hlavy hned na první pohled prostě něco neštymuje, když tam čouhá hlava pevnostního šroubu. Tedy, mě to připadá jako potencionálně nebezpečné... a proto to tak mám 
Ale asi to bude jak říkáte. Uvidím co mi na to řeknou. Žádný předpis jsem o tom nenašel, ale kdysi řešili u jednoho kolegy uchycení pásu, kdy mechanizmus zacvaknití a odjištění normálně fungoval, jen to nemělo černou krytku kolem sebe.

Ale asi to bude jak říkáte. Uvidím co mi na to řeknou. Žádný předpis jsem o tom nenašel, ale kdysi řešili u jednoho kolegy uchycení pásu, kdy mechanizmus zacvaknití a odjištění normálně fungoval, jen to nemělo černou krytku kolem sebe.
Naposledy upravil(a) Albedo dne ned zář 13, 2020 8:48 pm, celkem upraveno 1 x.
Barča - Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD - 1996
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2317
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK - co má a nemá být
Ja byl osobne s Liberem na STK uz 6x a nikdy jsem problem nemel. Pokud je videt ze se clovek o auto stara, tim lepe.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti