XCP rust blocker

Všeobecné či doplňky
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2351
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: XCP rust blocker

Příspěvek od covex »

S tim solenim to je jako vzdy nekde mezi - napr. ve Svycarsku nebo ve Svedsku se take soli ale vyrazne min ne u znas, takze nekdy se clovek docte, ze se tam nesoli. Sul pouzivaji pouze k osetreni nekterych typu komunikaci vyssich trid. No a ve Svedsku nebo Nemecku maj navic u mest jeste silnice vyhrivane odpadnim teplem z elektraren, ale o tom si muzeme nechat u nas zdat (i kdyz mozna u Temelina to je taky).

Pro inspiraci takle ve Svedsku vypadaji silnice v beznych mestskych ctvrtich:
SE1.jpg
SE1.jpg (1.07 MiB) Zobrazeno 3789 x
SE2.jpg
SE2.jpg (1.64 MiB) Zobrazeno 3789 x
Nikdo se tam s tim nesoli, obcas to posypou sterkem, proste musite jizdu prizpusobit podminkam, pravda, maji povolene v ziime hroty...

Tady u nas na severu je to se solenim naproso extremni, letos zase solili dalsi kilometry silnic navic i na malych mistnich komunikacich. A pak se clovek docte kolik tun soli letos na silnice nasypali a jak v Jablonci jim dochazela sul uz na konci unora... takze pokud nekdo chce XCP vyzkouset tak rozhodne u nas, protoze ta sul to fakt proveri.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Uživatelský avatar
Tuti
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1506
Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
Bydliště: liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: XCP rust blocker

Příspěvek od Tuti »

Mis.us píše: stř bře 03, 2021 7:29 am stupidni články o tom jak, jak ti velcí experti píšou o tom, že se motor před jízdou nemá zahřívat, jinak ho to zničí :D
Mišusi, články v novinách jsou pro lidi co si kupujou nový auta a ony ty moderní motory fungujou trochu jinak než klasika, co máme v našich kárách. Typický přímovstřikový motor se v mraze na volnoběh vůbec nedokáže zahřát na provozní teplotu, akorát pere benzin do oleje a zalepuje ventily.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
Player
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Příspěvky: 8
Registrován: pon úno 22, 2021 8:52 pm
Typ Libera: SDX SR
Bydliště: Jablonec

Re: XCP rust blocker

Příspěvek od Player »

Mis.us

Kopíruju články u internetu? Uvádím zdroj, necucám si info z prstu. Díky internetu jsem se třeba dozvěděl o XCP, díky internetu jsem si přečetl o autech a motorkách který mám atd. Dřív to byly časopisy, Svět motorů, Aut Tip, a jiný, dneska je to internet. Co je na tom divnýho?

Já ti tvoje zkušenosti neberu, ale nemám rád, když někdo něco odsuzuje apriori proto, že je podstatou nihilista :-D. Taky nemám důvod lhát. Přesvědčovat někoho, aby si koupil sprej za čtyři stovky s tím, že vím, že kecám, je nesmysl.

Článek není stupidní. V Británii se solí, článek to potvrzuje a je to určitě tak, že někde se solí, někde ne. Ale tvrdit, že se tam obecně nesolí je blbost.

Stejně tak je blbost tvrdit, že VŠECHNY motory je dobré zahřívat. Starý motory určitě, karburátorový motorky určitě, nový přímovstřiky jen trochu, protože si ředíš olej. Proč myslíš že přímovstřikovým motorům u aut, který jezdí po městě, přibývá olej? Proč asi karbonujou? Ničí se DPF filtry? Volnoběh a nízký otáčky jim vadí. Ale ty napíšeš, šmahem, že je to blbost.

Diskuzi na fóru si tady rozjel ty, s tím, že XCP je sračka k hovnu aniž by jsi věděl, o co jde. Píšeš úplný bludy o něčem, co jsi nevyzkoušel ani neviděl. Tak se nediv, že si bráním něco, co mám vyzkoušené. Možná je lepší kopírovat články z internetu, který mají reálný základ, než dělat chytráka za každou cenu.
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1820
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko
Kontaktovat uživatele:

Re: XCP rust blocker

Příspěvek od Mis.us »

Jojo všichni co se něco dozvědí na internetu jsou chytří :D on je celej internet většinou založenej na bludech (třeba primovstrik, je efektem úplně stejnej jako karburátor se zaplym sytičem, taky palivo oplachuje stěny válce, protože tam jde tak malo vzduchu, že se palivo nespálí všechno, to že jim přibývá olej díiky nespalenymu palivu, je špatna komprese díky zapečeným kroužkům, tak jako se vše na přímo vstřiku zapejka a díky EGR zasira :D -motory dělám taky ;) ) holt jsem se blbě vyjádřil s tím nesolenim, ve většině míst se tam nesoli, dík žes mne opravil. Používal jsem chvíli nano protection který je úplně stejný jako ten tvůj xcp a spokojenej jsem s tím nebyl, ty chemický složení jsou dost podobný. :D prodávej si xpc a já si budu mazat auto měděnou vazelinou, grafitovou vazelínou a konkorem -min peněz víc parády:D od klávesnice je každej ramenatej:D ale jsem přesvědčen že je to kejda jako nanoprotech :lol:
Subaru E12 Wagon 4WD SDX(KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997
Subaru legacy 2.0 turbo (BF5) 177kw 1991
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1820
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko
Kontaktovat uživatele:

Re: XCP rust blocker

Příspěvek od Mis.us »

A ještě doplním chlapče, že jsem v prvním příspěvku napsal, ne že je to sracka (ale já tak nazývám každou chemii)- ale že to bude nějaký vosk na syntetický bázi s přídavkem kyselin (třeba kyseliny fosforečný) ,že ses na mne nahněval je tvůj boj...
Subaru E12 Wagon 4WD SDX(KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997
Subaru legacy 2.0 turbo (BF5) 177kw 1991
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1820
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko
Kontaktovat uživatele:

Re: XCP rust blocker

Příspěvek od Mis.us »

A neber to zle, ale to co píšeš o mně pravda není třeba že píšu že VŠECHNY motory se nemají zahřívat apd..

Luboši s primovstrikem jsem se setkal s rozebranym, jak dehtem, tak benzínem (jak fungujou motory vím) problém je v tom že tyhle stupidní články ( viz úryvek co jsem psal na předchozí stránce lidí žerou a sami ani nevědí jak to funguje)

Příklad.....stejně jako na stránkách xpc se píše, že to nelepí a pan neznámý tady píše že to lepí...člověk co si chce uhájit nejlepší technologii na světě, pak sám píše něco jinýho než udává výrobce, takže čemu má člověk věřit.....nevidím na tom nic jinýho než někomu vnucovat novodobou technologii pro mechaniky v letectví a já nevím kde všude....když na to nakydam ten nanoprotech má to stejný efekt, jen je asi to nano dražší.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX(KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997
Subaru legacy 2.0 turbo (BF5) 177kw 1991
Player
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Příspěvky: 8
Registrován: pon úno 22, 2021 8:52 pm
Typ Libera: SDX SR
Bydliště: Jablonec

Re: XCP rust blocker

Příspěvek od Player »

Dělej si co chceš, ale netvrď, že je něco špatný, když to neznáš. bduh.gif

Na stránkách je uvedeno (k nelepení):
CP Rust Blocker (oranžový) je primárně určen na podvozky a místa, která jsou vystavena intenzivnímu působení vody, soli, vlhkosti. Na místa, která už zachvátil rez. XCP Rust Blocker nejen ochrání vše kovové, ale rez aktivně zastavuje a potlačuje. Jeho konzistence je hustší, po zaschnutí vytváří silnější pružný film a jeho barva je transparentní hnědá.

XCP Rust Blocker Clear Coat (fialový) je naprosto čirý, po zaschnutí nelepivý a je určen pro pohledová části. Antikorozní vlastnosti má stejné, jeho vrstva po zaschnutí je slabší. XCP Rust Blocker Clear Coat je vhodný pro detailing. Oživuje a chrání plasty a gumu. Má opravdu vynikající rozliv, takže stačí na danou plochu jeho menší množství oproti jiným podobným prostředkům. Dobře se roztírá a rozlešťuje.

Nikde není psáno, že oranžový nelepí. Je jemně lepkavý a to jsem uvedl. Fialový nelepí. A jak vidíš na té fotce s ramenem, je písek nalepenej úplně všude, kde nic stříkanýho nebylo. Takže to lepení není nijak dramatický. Ale to už jsem psal.

Nano Protect, resp. Pikatec jsem zkoušel taky a taky mi nefungoval. Ale nikdy bych to nikde nehaněl, protože abych to mohl opravdu objektivně zhodnotit, museli by to aplikovat v aplikačním centrum, což stojí 2 tisíce. A nejsem si jist, že jsem sám přesně dodržel technologii nanášení. Proto nebudu říkat, že je k ničemu, jen je to složitý používat. A vůbec nechápu, co to má společnýho s XCP. Zase nějakej blud, či špatný vyjádření brouka Pytlíka. Jednou je to olej Konkor, hned potom syntetickej vosk, pak tmavá srajda jako resisitin, která nejde umejt a nakonec nano technologie, co nefunguje. To je progres, panečku. :lol:
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1820
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko
Kontaktovat uživatele:

Re: XCP rust blocker

Příspěvek od Mis.us »

Já vyzkoušel už vše co jsem jmenoval ;) (resistin ml, resistin car, nanoprotech, pacok směs grafitu-vazeliny lv2/3 petroleje a konkoru, dinitrol a jiný sracky třeba od body, nebo ppg) zůstal jsem u měděný vazelíny, grafitový a u konkoru) ty brouku pytlíku. Progres mám, stačí se podívat jaká práce po mně zůstává, narozdíl od tvého patlani nějakou chemii, já věci renovuju a ne, že je napatlám hovnama, aby jsem s tím měl co nejmíň práce. Rovinu mezi mou a tvou komunikací nikdy nedosahmes, protože ani nevíš kdo jsem a jakou mám životní filosofii. Navíc nemám čas sedět na prdeli u počítače a dávat si obrovskou práci js psaním jako to děláš ty. Píšu vše na rychlo má telefonu. Přijed se podívat osobně, vem sebou tu slichtu a já si ji budu patlat na chleba a říkat o tom že je to moc dobrý. Howgh
Subaru E12 Wagon 4WD SDX(KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997
Subaru legacy 2.0 turbo (BF5) 177kw 1991
spm
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 61
Registrován: ned led 19, 2020 12:08 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Český Brod

Re: XCP rust blocker

Příspěvek od spm »

covex píše: úte bře 02, 2021 6:47 pm Tak bud rad ze ti ty plasty jsou jeste oddelat.. :) Nejhorsi je porad resit ty ukrouceny srouby :(.
No, ono ve chvíli, kdy se na tom začalo s tím "lehkým vyvařením pár pupínků," ty plasty už spíš ani neměly na čem držet :lol: Pro hrubou představu, tady je pár fotek: https://gallery.spamik.cz/v/spm/outback ... move_2018/ (jo a bylo to garážovaný auto :lol: )
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2351
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: XCP rust blocker

Příspěvek od covex »

Tyjo to muselo zase bejt prace... co je ta cervena "zakladni" barva? Dinitrol je to zlatave hnede?
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
spm
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 61
Registrován: ned led 19, 2020 12:08 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Český Brod

Re: XCP rust blocker

Příspěvek od spm »

Něco přes 200 hodin práce bez laku to bylo (já to nedělal, já si jenom kupuju tyhle zrzavé miláčky a pak tím obšťastňuji kamarády :lol: ) Ta červená základovka, pokud si pamatuju dobře, je ACP 10-00 (https://industrycoats.cz/nabidka-barev/). Na nějakém místě je tam tuším ještě nějaká jiná polyuretanová barva, pač ACP došlo. Tmelený to bylo tuším něčím od Terosonu a přesně - Dinitrol je pak to hnědo-zlaté aplikované přes to. (Nicméně u něj platí přesně to, že se to musí nanést na povrch, na kterém už rez není... protože to jinak pod ním shnije taky).
Odpovědět