Poslední díl výfuku u novějšího
Poslední díl výfuku u novějšího
Protože bych si chtěl dřív než odejde tlumič do věčných lovišť vyrobit jeho nástupce, tak mám dotaz. Měl už někdo z Vás tento díl rozkuchaný. Jestli jo, má foto nebo nákres?
Martin.
Martin.
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1758
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Tak jsem se byl podívat na místo kam jsem, na podzim "uložil" starý výfuk, ale bohužel, už se konal "šrot" a je uklízený. Celý poslední díl stál v MJ auto asi 2600,- a ačkoliv to není originál, něco snad vydrží a aspoň "pasuje". O výrobě doma jsem také přemýšlel, ale bez ohýbačky a falcovačky to na koleně moc nejde. A ukrást hasičák a udělat to z něj, taky není to pravé ořechové. On je prevít delší a při zachování vstupu a výstupu se dost špatně do místa, kde má sedět, cpe. Tak doporučuji raději obětovat ty peníze. Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
škoda yeti 1.8 2010
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1571
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Dneska jsem přehodil výfuk, takže ten starý je k dispozici. Je to Walker, který se prodává jako "univerzál" na staré i nové. Ale připadá mi, že na rozřezání je ho ještě škoda - když jsem ho vyndal, docela mě překvapilo, jak hrnec vypadá ještě zachovale. Měnil jsem ho (koupil jsem nový Bosal z MJ auto i s dopravou za 2540), protože se úplně vyrvala vstupní roura a domníval jsem se, že po třech letech už oprava nestojí za to. Ale jak jsem ho teď prohlížel, myslím že ještě chvíli odslouží.
Jestli chceš, Peple, tak ti ho přivezu. Možná se nebude ani muset kuchat, protože tou vyrvanou dírou je vidět většina vnitřního uspořádání - a zbytek se domyslí.
Jestli chceš, Peple, tak ti ho přivezu. Možná se nebude ani muset kuchat, protože tou vyrvanou dírou je vidět většina vnitřního uspořádání - a zbytek se domyslí.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1030
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Origoš je origoš, ale mne slúži BOSAL k uplnej spokojnosti - posledný diel mi ponúkali za tak hriešne peniaze, že som vzal v tom čase radšej Bosalovský. Nema problema...
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
Bosal od Automedik za 1 957 Kč s dph
http://www.automedik.cz/autodily.html?p ... h[]=837500
Hledám prostřední díl, ale nikde nemůžu najít ten prostřední, který prohnil mě. Jaké s ním máte zkušenosti?
Mira
http://www.automedik.cz/autodily.html?p ... h[]=837500
Hledám prostřední díl, ale nikde nemůžu najít ten prostřední, který prohnil mě. Jaké s ním máte zkušenosti?
Mira
tak už bez
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2471
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Otazkou je, zda usetrene penize na vyfuku nepropalite benzinem navic. Ja tam ted mam nejakou zrudu, ktera se taky brzo rozpadne, a zatim sem rozhodnut tam dat original. I kdyz este nevim cenu.
Podle obrazku na bosal tam mozna mam prave tenhle.
PS: Sem koukal na automedika tam je rozliseny 1.2 38kW a 1.2i 40kW??
Podle obrazku na bosal tam mozna mam prave tenhle.
PS: Sem koukal na automedika tam je rozliseny 1.2 38kW a 1.2i 40kW??
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1758
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Poslední díl výfuku je k mání buď "Bosal" nebo "Wolker" (Volker?) . Oba jsou přibližně stejně drahý a nejsou originál japonský. Oba však slouží pro oba typy Liber a je jen otázkou "malinkých" úprav když se mění jeden za druhý jen v uchycení. Mám to za sebou a kromě původního "rámusu" z děravého se pak nic nepřijemného nestalo. Nebojte se změny: na staré klidně novější . Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
škoda yeti 1.8 2010
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1571
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Replikové výfuky (Bosal, Walker a další) jsou údajně co do uspořádání řešeny jako kopie originálu, takže jejich funkční vlastnosti by měly být stejné (a tudíž i spotřeba), rozhodně mnohem horší je životnost. Originální výfuk od Subaru vyjde kolem 7000 Kč - ale máš na deset let pokoj!! Není nad to, když si může člověk vybrat.covex píše:Otazkou je, zda usetrene penize na vyfuku nepropalite benzinem navic.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
-
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 4
- Registrován: pát bře 30, 2007 9:31 am
- Bydliště: Jihlava
Kryt na výfuk
Ahojte Subaráčkové!
Prosím, mám tu vzkaz od Přemka z Jihlavy. Sháníme na žabičku naší zelenou "krycí plech na výfuk". Origoš je prej krapítek nákladnější... Nemáte radu či tip?
Prosím, mám tu vzkaz od Přemka z Jihlavy. Sháníme na žabičku naší zelenou "krycí plech na výfuk". Origoš je prej krapítek nákladnější... Nemáte radu či tip?
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1758
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Tak tenhle plech z nás už asi nikdo nekupuje. To je "domácí práce" a já ho dělal v listopadu taky. Pár let vydrží. A NEDOPORUČUJI jezdit bez něj. I ten nejmizernější "homodomo" může zabránit požáru autíčka. Tak bacha. Je to vlastně tepelný štít na kráse nezáleží, ale je důležitý. Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
škoda yeti 1.8 2010
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1030
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Tak, tak, po rozpade toho pôvodného krytu - teraz myslím na ten, čo je zapojený cez zimu ako predhrievač vzduchu- som prepojil prívodnú hadicu do filtru sania a jazdil ďalej bez neho. Ide to. Ale tú žiaru od tlmiča a koróziu zas nevydržal taký krycí plech zospodu podlahy kufra a začala smrdieť farba a asi by to aj vzplanulo, tak som to nahradil 1mm pozinkovaným plechom a podložil som to sklenenou vatou, a odvtedy je s tým pokoj. Ale asi najviac pomohla výmena koncového dielu tlmiča výfuku, lebo ten hrdzavý asi cez nejakú dieru pražil teplo do karosérie. Ten predhrievač sa chystám vyrobiť už asi 10 rokov, aj materiál už mám...
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
-
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 4
- Registrován: pát bře 30, 2007 9:31 am
- Bydliště: Jihlava
Kryt výfuku
Pánové, díky za odpovědi. Ještě se zeptám - žensky - máte nějaký nákres/plánek na zaslání nebo to děláte šikovně, takže jen okouknete a na koleně vyrobíte téměř totožnou verzi?