Štěpánko, to Tvoje " OKOUKNETE A VYROBÍTE ", je přesný technologický postup výroby.
Martin.
Poslední díl výfuku u novějšího
- ašíc
- Občasný přispěvatel
- Příspěvky: 27
- Registrován: čtv kvě 01, 2008 6:27 am
- Typ Libera: mladší
- Bydliště: u Hodonína, malá dědina
Re: Poslední díl výfuku u novějšího
Zdravím, má někdo zkušenost s tepelnými štíty z hliníkového plechu? Díky za odpověď.
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1758
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Re: Poslední díl výfuku u novějšího
Lepší si myslím je ocelový plech , dostatečně "upravený" proti korozi. Z hliníkového po zimě při jízdě v soli asi moc nezbude. Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
škoda yeti 1.8 2010
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1758
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Re: Poslední díl výfuku u novějšího
Právě přišel poštou poslední díl výfuku (pasuje na obě Libera jen to chce upravit držáky) a cena 1950,- zn.Bosal od MJ auto . Kdo potřebuje, tak neváhejte. Za stejný jsem dal v listopadu 2006 2800,-kč. Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
škoda yeti 1.8 2010
-
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1320
- Registrován: pon zář 26, 2005 7:41 am
- Typ Libera: už bez Libera
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poslední díl výfuku u novějšího
To bude tou ztvrdlou korunou . Na díly z Japnska to bohužel vliv nemá...dědek píše: Za stejný jsem dal v listopadu 2006 2800,-kč. Dědek
Taky sem zvědavej - hlavně na povrchovou úpravu aby jsi za dva roky nemusel kupovat novej Bosal. Jinak by se ti totiž vyplatil originál
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1758
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Re: Poslední díl výfuku u novějšího
Kdo bude mít zájem, může se podívat na vlastní oči jak vypadá po dvou zimách na mém červeném v pátek navečer v Jílovém na setkání. Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
škoda yeti 1.8 2010
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1571
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poslední díl výfuku u novějšího
Výfuk Bosal má jinou slabinu než je povrchovka - vstupní trubka je vevařená jen tak do plechu (originál má tohle místo vyztužené) a mně osobně se vyrvala po dvou letech. Takže jsem koupil nový .. vzhledem k ceně opět Bosal, protože za cenu originálu jsou tři, to je na šest let a co já vím, co bude za šest let? Jinak po demontáži jsem zjistil, že ten utržený Bosal vypadá překvapivě zdravě, takže se asi ještě i vyplatí ho zavařit.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad