Naprava Fun UNIT - sterovni wenitlatoru

Krok za krokem výroba, rekonstrukce, přestavba...
Odpovědět
Uživatelský avatar
SunRiver
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 32
Registrován: ned led 08, 2006 3:16 pm
Kontaktovat uživatele:

Naprava Fun UNIT - sterovni wenitlatoru

Příspěvek od SunRiver »

Naprava Fun Unit - sterovani wentilatoru ogrzewania tylnego w libero >94"

Nio faktycznie luty na przekazniku pekają :)

Tak ze dzieki Bartel :) I porobilem fotki wiec zapodam wieczorkiem

[ Dodano: 21 Luty 2008, 16:42 ]
ZBIERAM WIEDZĘ NA TEMAT OGRZEWANIA W JEDNO MIEJSCE !!
Bartel píše: jeśli równocześnie nie działa ogrzewanie tylnej szyby, a mówimy o V2, to chyba wiem...
temat przerabiałem z samego początku posiadania Wagonika; szukałem i kombinowałem, aż natknąłem się na analogiczny problem i jego rozwiązanie na czeskim formu;
po trudach tłumaczenia w końcu doszedłem o co chodzi, a zatem:
1. zdjąć osłonę po stronie pasażera pod schowkiem oraz wymontować sam schowek (który, nota bene, nie zasługuje na tę szlachetną nazwę - pomieści paczkę prezerwatyw i ze dwie mapy :lol: )
2. odnaleźć skrzynkę plastikową przymocowaną po prawej stronie odsłoniętej otchłani, do której to skrzynki wchodzi wtyk z paroma kabelkami - nie pamiętam iloma...
3. odkręcić mocowanie skrzyneczki (może być czarna lub biała), wyjąć wtyk
4. delikatnie zdjąć plastikową obudowę
5. wydobyć ebonitową płytkę, obrócić i baaaaardzo dokładnie przyjrzeć się lutowaniom
6. stwierdzić delikatne pęknięcia wokół lutów
7. przelutować delikatnie podejrzane elementy
8. zmontować wszystko do kupy
9. cieszyć się ogrzewaniem szyby i działającym wentylatorem
10. zajrzeć do portfela i z czystym sumieniem przepić paręset złotych, które oszczędziliśmy - wizyta w autoryzowanym serwisie na bank zakończyłaby się wymianą całego "magicznego pudełeczka" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

mam nadzieję, że się uda i będzie to to samo co u mnie
pozdrawiam // Bartel
poprawki --- punkt 1 mozna pominąć wystarczy odkręcić parę śrubek w "schowku" i go wyjąć .

puszeczka jest przykręcona zaraz za głośnikiem na bocznej ściance karoseri srubą 10-ka

po wyjęciu wygląda to tak

Obrázek

Obrázek

TĄ czarna osłonke demontujamy delikatnie odchylając cienkim śrubokrętem lub nożykiem
ząbki zatrzasków - najpierw 2 małe z góry potem długio na dole

i wysuwamy elektronike z obudowy

Obrázek

odwracamy i oglądamy luty pod przekaznikami
Obrázek

U mnie były to 2 zaznaczone punkty (zasilanie przekaźnika)

bierzemy lutownicę i nadkladamy trochę świerzej cyny :) można dla spokoju poprawić wszystkie grubsze punkty lutownicze

potem składamy wszystko i cieszymy sie dzialajacym ogrzewaniem szyby i nawiewem ogrzewania tylnego :)
SunRiver
-----------------------------
Subaru Libero SDX-SR - FA8 EF12iJ 1994
Polska
Odpovědět