Polévání živou vodou.

Krok za krokem výroba, rekonstrukce, přestavba...
Martin H.
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 325
Registrován: ned úno 05, 2006 3:54 pm
Bydliště/Město: Ostrava

Příspěvekod Martin H. » ned lis 26, 2006 10:05 pm

Několik míst kde novější Libero kvete nejvíc.

Obrázek


Obrázek


Obrázek

Obrázek

Obrázek

Martin H.
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 325
Registrován: ned úno 05, 2006 3:54 pm
Bydliště/Město: Ostrava

Příspěvekod Martin H. » ned lis 26, 2006 10:34 pm

Obrázek

Obrázek


A teď několik obrázků Libera, jak ho většina z vás nezná:


Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Fotek je víc, ale nemám na to nervy, jde to hrozně pomalu.

Uživatelský avatar
peple
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1319
Registrován: pon zář 26, 2005 7:41 am
Bydliště/Město: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod peple » pon lis 27, 2006 9:20 am

Parádní koroze. Tak ať se ti jí podaří podchytit.
A co je to za "lyžaře" :?: :) http://upload4.postimage.org/1756377/photo_hosting.html

Jestli máš víc fotek tak mi je můžeš poslat mejlem a já je sem nahážu.
ČUS - PEPLEBUS

Martin H.
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 325
Registrován: ned úno 05, 2006 3:54 pm
Bydliště/Město: Ostrava

Příspěvekod Martin H. » pon lis 27, 2006 8:27 pm

Ten prudký elegán, to jsem já. Není dobré dostat čmelákem do oka, když jedeš se sklopeným oknem.

Martin.

Martin H.
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 325
Registrován: ned úno 05, 2006 3:54 pm
Bydliště/Město: Ostrava

Příspěvekod Martin H. » pon led 08, 2007 6:29 pm

Tak jsem se konečně dostal ke kosmetickým úpravám na motoru. Všechny ty konzolky a držáčky z ocelového plech, původně zinkované, chci zrepasovat a tak šly dolů. Zároveň jsem se rozhodl vyměnit rozvodový řemen a tu nastal problém. Šroubky držící plastový kryt rozvod. řemene šly celkem slušně ven, až na ty dva, co drží zároveň ten tepelný štítek - zespodu, nad výfukem. Oba si rez vzala tak, že z nich skoro nic nezbylo. Přesto to skoronic drželo ty dvě půlky toho plastového krytu u sebe tak mocně a vytrvale, že mi nezbylo než to vzít rozbrušovačkou. Proto bych vám všem chtěl poradit, ať si preventyvně ty dva šrouby vyšroubujete, ošetříte a zastamdáte. Ušetříte si při případné výměně rozvoďáku spoustu času a nervů.

Martin.

Martin H.
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 325
Registrován: ned úno 05, 2006 3:54 pm
Bydliště/Město: Ostrava

Příspěvekod Martin H. » úte úno 06, 2007 5:41 pm

Tak bych vás chtěl upozornit na další špek. Při montáži lanovodu ovládání spojky - jeho uchycení pod převodovkou, jsem zjistil, že konec lanovodu je vyroben z hliníku a koroze se na něm projeví tak, že se rozpadne nálitek o který se opírá v sestaveném stavu pérová vidlička, která to celé drží v opěrné konzole. U staršího typu tam byl tuším závit a matice. Oprava je možná, ale pracná a pryžová prachovka už tak dobře na tom vehementu nedrží. Vy, kdo máte novější model, lehněte pod auto, rozeberte, vyčistěte, natřete, smontujte, bo solanka je sviňa.

Martin.

Martin H.
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 325
Registrován: ned úno 05, 2006 3:54 pm
Bydliště/Město: Ostrava

Příspěvekod Martin H. » ned úno 18, 2007 6:29 pm

Tak jsem jenom tak pro zajímavost zhruba spočítal kolik je na novějším Liberu hadicových spon. Skoro 70. To by mě zajímalo, kolik jich je na tom nejnovějším.

Martin.

Martin H.
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 325
Registrován: ned úno 05, 2006 3:54 pm
Bydliště/Město: Ostrava

Příspěvekod Martin H. » stř dub 11, 2007 8:54 pm

:lol: :lol: :lol: Tak se to podařilo. Šikmooký pekáč je v kupě a po emisích a t.k. Z odhadovaných pěti týdnů, se to natáhlo na sedm měsíců. Za tu dobu jsem z huby vypustil tolik nadávek na japonce, že by mi to záviděli i američani po útoku na Pearl Harbour. Jsem moc zvědavý, jak dlouho se budu radovat a čím mě ta džunka zase překvapí. Ještě na to naženu manželku s dcerou, ať si to napucujou a konečně se doufám budu moci věnovat věcem co mě baví, třeba výrobě repliky válečného přívěsu za Jeepa. Přísahám, že už nikdy nebudu žádné auto (kromě veterána) polévat živou vodou, za ty nervy to nestojí, to už je lepší chodit pěšky.

Martin.

Uživatelský avatar
dědek
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1705
Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
Bydliště/Město: Desná v Jizerských horách

Příspěvekod dědek » čtv dub 12, 2007 6:19 am

Tak se Martine, pochlub se nějakou digifotkou, případně nastartuj a přijeď do Srnčí. Dědek
A další změna Toyota RAV4 2.2 diesel 4x4, VW T4 Multivan 2.4D a pořád bez Libera

Martin H.
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 325
Registrován: ned úno 05, 2006 3:54 pm
Bydliště/Město: Ostrava

Příspěvekod Martin H. » čtv dub 12, 2007 6:42 pm

Já na estetiku u aut moc nedbám, mě zajímá akorát funkčnost a spolehlivost, takže jsem to moc nešlechtil. Ale aspoň nafotím to, co mi bude asi většina z vás závidět. Na sraz v Srnčí přijet nemůžu, mám těch aktivit trochu víc a musím jet jinam. :cry:

Martin.

Martin H.
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 325
Registrován: ned úno 05, 2006 3:54 pm
Bydliště/Město: Ostrava

Příspěvekod Martin H. » pon dub 30, 2007 7:34 pm

Tak teda to, co mi asi pár lidí bude závidět:

Obrázek


Obrázek


Obrázek


Obrázek

Byla to fuška, ale myslím že se celkem povedly. Až se podělá výfuk udělám ho taky z nerezu.

Martin

Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1955
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Bydliště/Město: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod covex » pon dub 30, 2007 9:39 pm

To je vskutku obdivuhodne. Kdy zacne seriova vyroba? :)
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální

Uživatelský avatar
Jarda
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 539
Registrován: pon zář 26, 2005 3:08 pm
Bydliště/Město: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Jarda » úte kvě 01, 2007 7:52 am

úžasné, o ty kryty z nerezu by byl zájem, opakuji kydy začne výroba??
Kdo je moudrý, míří ke hvězdám
nově= jsem majitel nového KIA SOUL 1600

Martin H.
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 325
Registrován: ned úno 05, 2006 3:54 pm
Bydliště/Město: Ostrava

Příspěvekod Martin H. » úte kvě 01, 2007 5:41 pm

Jsem rád, že se vám ty kryty líbí. Musím vás ale sklamat. Sériová výroba se nekoná. To, co jsem vyrobil na svůj pekáč, bylo vyrobeno metodou pokusů a omylů, a tou, jak je známo, ještě nikdo na světě sériově nevyráběl. Musely by se vyrobit kopyta a jiné přípravky, strávit na tom moc hodin, které nemám. Jedna rada pro ty z vás, kteří se do toho přece jen pustí. Kryty kolem parohů, pružné části a katalizátoru se dají tvarově zjednodušit. To jsem zjistil až po tom, co jsem vyrobil poměrně přesné kopie orginálů. Ten co je nad tlumičem, je výrobně nejsložitější, musí být úplně přesný, jinak se tam nevejde. To jsem zjistil po tom, co jsem vyrobil tvarově zjedndušenou verzi. Tak se na mě nezlobte, že vám s těmi shnilými plechy můžu pomoct jenom radou.

Martin.

Uživatelský avatar
peple
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1319
Registrován: pon zář 26, 2005 7:41 am
Bydliště/Město: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod peple » úte kvě 01, 2007 9:42 pm

Dobrá práce. Na nějakej ten sraz tě budem muset přeci jen dostat :D
ČUS - PEPLEBUS

Pajder
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 17
Registrován: pát dub 27, 2012 6:35 am
Bydliště/Město: Ostrava

Re: Polévání živou vodou.

Příspěvekod Pajder » pon kvě 14, 2012 11:12 am

Hoši já to vyráběl z mědi a taky pohoda a vyjde to ještě levněji :D

Uživatelský avatar
Tuti
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1285
Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
Bydliště/Město: liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Polévání živou vodou.

Příspěvekod Tuti » pon kvě 14, 2012 1:08 pm

:? Jak dlouho si představuješ že ti tam ta měď vydrží?
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad

Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1441
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Bydliště/Město: Praha,matka všech měst (Praha 5)
Kontaktovat uživatele:

Re: Polévání živou vodou.

Příspěvekod Mis.us » pon kvě 14, 2012 1:32 pm

tuti dřív se běžně dělaly kotle z mědi,chci udělat to samý,resp.nejdřív to vyzkoušim na katalyzátoru,kde chybí kabát,ten vytepu a pod něj dám sibral.

něco jinýho jsou měděný drátky a něco jinýho je plech. U starýho libera sme měli celej spodek v mědi 6 let bez změn.(dveře a lemy)
Subaru E12 Wagon 4WD SDX 38kw -1989
Subaru 1.8 GL 4WD Coupé 72kw - 11/85
Subaru 1.8 GL 4WD RX Coupé 100kw - 10/87

-JO ŘIDIČ,TEN TVRDEJ CHLEBA MÁ------------>Čus--->Mišus

Uživatelský avatar
Tuti
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1285
Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
Bydliště/Město: liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Polévání živou vodou.

Příspěvekod Tuti » pon kvě 14, 2012 3:08 pm

Jinde na autě se dá měď, hliník nebo třeba titanzinek s úspěchem používat, ale kolem výfuku to vidím dost bledě. Ten žár ve spojení se slanou vodou snese snad fakt jen nerez. Kdysi jsem orezlý katalyzátor obalil do titanzinkového plechu a ten se po jedné zimě doslova rozsypal na prach.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host