Stránka 2 z 2

Napsal: ned lis 26, 2006 10:05 pm
od Martin H.
Několik míst kde novější Libero kvete nejvíc.

Obrázek


Obrázek


Obrázek

Obrázek

Obrázek

Napsal: ned lis 26, 2006 10:34 pm
od Martin H.
Obrázek

Obrázek


A teď několik obrázků Libera, jak ho většina z vás nezná:


Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Fotek je víc, ale nemám na to nervy, jde to hrozně pomalu.

Napsal: pon lis 27, 2006 9:20 am
od peple
Parádní koroze. Tak ať se ti jí podaří podchytit.
A co je to za "lyžaře" :?: :) http://upload4.postimage.org/1756377/photo_hosting.html

Jestli máš víc fotek tak mi je můžeš poslat mejlem a já je sem nahážu.

Napsal: pon lis 27, 2006 8:27 pm
od Martin H.
Ten prudký elegán, to jsem já. Není dobré dostat čmelákem do oka, když jedeš se sklopeným oknem.

Martin.

Napsal: pon led 08, 2007 6:29 pm
od Martin H.
Tak jsem se konečně dostal ke kosmetickým úpravám na motoru. Všechny ty konzolky a držáčky z ocelového plech, původně zinkované, chci zrepasovat a tak šly dolů. Zároveň jsem se rozhodl vyměnit rozvodový řemen a tu nastal problém. Šroubky držící plastový kryt rozvod. řemene šly celkem slušně ven, až na ty dva, co drží zároveň ten tepelný štítek - zespodu, nad výfukem. Oba si rez vzala tak, že z nich skoro nic nezbylo. Přesto to skoronic drželo ty dvě půlky toho plastového krytu u sebe tak mocně a vytrvale, že mi nezbylo než to vzít rozbrušovačkou. Proto bych vám všem chtěl poradit, ať si preventyvně ty dva šrouby vyšroubujete, ošetříte a zastamdáte. Ušetříte si při případné výměně rozvoďáku spoustu času a nervů.

Martin.

Napsal: úte úno 06, 2007 5:41 pm
od Martin H.
Tak bych vás chtěl upozornit na další špek. Při montáži lanovodu ovládání spojky - jeho uchycení pod převodovkou, jsem zjistil, že konec lanovodu je vyroben z hliníku a koroze se na něm projeví tak, že se rozpadne nálitek o který se opírá v sestaveném stavu pérová vidlička, která to celé drží v opěrné konzole. U staršího typu tam byl tuším závit a matice. Oprava je možná, ale pracná a pryžová prachovka už tak dobře na tom vehementu nedrží. Vy, kdo máte novější model, lehněte pod auto, rozeberte, vyčistěte, natřete, smontujte, bo solanka je sviňa.

Martin.

Napsal: ned úno 18, 2007 6:29 pm
od Martin H.
Tak jsem jenom tak pro zajímavost zhruba spočítal kolik je na novějším Liberu hadicových spon. Skoro 70. To by mě zajímalo, kolik jich je na tom nejnovějším.

Martin.

Napsal: stř dub 11, 2007 8:54 pm
od Martin H.
:lol: :lol: :lol: Tak se to podařilo. Šikmooký pekáč je v kupě a po emisích a t.k. Z odhadovaných pěti týdnů, se to natáhlo na sedm měsíců. Za tu dobu jsem z huby vypustil tolik nadávek na japonce, že by mi to záviděli i američani po útoku na Pearl Harbour. Jsem moc zvědavý, jak dlouho se budu radovat a čím mě ta džunka zase překvapí. Ještě na to naženu manželku s dcerou, ať si to napucujou a konečně se doufám budu moci věnovat věcem co mě baví, třeba výrobě repliky válečného přívěsu za Jeepa. Přísahám, že už nikdy nebudu žádné auto (kromě veterána) polévat živou vodou, za ty nervy to nestojí, to už je lepší chodit pěšky.

Martin.

Napsal: čtv dub 12, 2007 6:19 am
od dědek
Tak se Martine, pochlub se nějakou digifotkou, případně nastartuj a přijeď do Srnčí. Dědek

Napsal: čtv dub 12, 2007 6:42 pm
od Martin H.
Já na estetiku u aut moc nedbám, mě zajímá akorát funkčnost a spolehlivost, takže jsem to moc nešlechtil. Ale aspoň nafotím to, co mi bude asi většina z vás závidět. Na sraz v Srnčí přijet nemůžu, mám těch aktivit trochu víc a musím jet jinam. :cry:

Martin.

Napsal: pon dub 30, 2007 7:34 pm
od Martin H.
Tak teda to, co mi asi pár lidí bude závidět:

Obrázek


Obrázek


Obrázek


Obrázek

Byla to fuška, ale myslím že se celkem povedly. Až se podělá výfuk udělám ho taky z nerezu.

Martin

Napsal: pon dub 30, 2007 9:39 pm
od covex
To je vskutku obdivuhodne. Kdy zacne seriova vyroba? :)

Napsal: úte kvě 01, 2007 7:52 am
od Jarda
úžasné, o ty kryty z nerezu by byl zájem, opakuji kydy začne výroba??

Napsal: úte kvě 01, 2007 5:41 pm
od Martin H.
Jsem rád, že se vám ty kryty líbí. Musím vás ale sklamat. Sériová výroba se nekoná. To, co jsem vyrobil na svůj pekáč, bylo vyrobeno metodou pokusů a omylů, a tou, jak je známo, ještě nikdo na světě sériově nevyráběl. Musely by se vyrobit kopyta a jiné přípravky, strávit na tom moc hodin, které nemám. Jedna rada pro ty z vás, kteří se do toho přece jen pustí. Kryty kolem parohů, pružné části a katalizátoru se dají tvarově zjednodušit. To jsem zjistil až po tom, co jsem vyrobil poměrně přesné kopie orginálů. Ten co je nad tlumičem, je výrobně nejsložitější, musí být úplně přesný, jinak se tam nevejde. To jsem zjistil po tom, co jsem vyrobil tvarově zjedndušenou verzi. Tak se na mě nezlobte, že vám s těmi shnilými plechy můžu pomoct jenom radou.

Martin.

Napsal: úte kvě 01, 2007 9:42 pm
od peple
Dobrá práce. Na nějakej ten sraz tě budem muset přeci jen dostat :D

Re: Polévání živou vodou.

Napsal: pon kvě 14, 2012 11:12 am
od Pajder
Hoši já to vyráběl z mědi a taky pohoda a vyjde to ještě levněji :D

Re: Polévání živou vodou.

Napsal: pon kvě 14, 2012 1:08 pm
od Tuti
:? Jak dlouho si představuješ že ti tam ta měď vydrží?

Re: Polévání živou vodou.

Napsal: pon kvě 14, 2012 1:32 pm
od Mis.us
tuti dřív se běžně dělaly kotle z mědi,chci udělat to samý,resp.nejdřív to vyzkoušim na katalyzátoru,kde chybí kabát,ten vytepu a pod něj dám sibral.

něco jinýho jsou měděný drátky a něco jinýho je plech. U starýho libera sme měli celej spodek v mědi 6 let bez změn.(dveře a lemy)

Re: Polévání živou vodou.

Napsal: pon kvě 14, 2012 3:08 pm
od Tuti
Jinde na autě se dá měď, hliník nebo třeba titanzinek s úspěchem používat, ale kolem výfuku to vidím dost bledě. Ten žár ve spojení se slanou vodou snese snad fakt jen nerez. Kdysi jsem orezlý katalyzátor obalil do titanzinkového plechu a ten se po jedné zimě doslova rozsypal na prach.