Tak už jsem tu s fotkami a jen malým komentářem, myslím, že líp než foťák bych to stejně neřekl:) Fotila Hadová, asistent na fotkách Liberista čekatel který se snaží aby Dagmara co nejdřív šlapala a Bára se přestěhovala do jeho garáže
K novým zprávám ještě to, že jsem se byl minulý týden mrknout na samotě u Malšic za panem Švadlenkou, byl velmi přátelsky přijat a chystám se u něj učinit objednávku dílů, které budu potřebovat.
Agregát venku z Dagmary, paleťák + asistent + cca dvě hodiny práce s odpojováním a povolováním nepovolitelného....
Motor v pěkném stavu s originální šedou na povrchu, jen těsnění víka ventilů chybělo a bylo nahrazeno silikonovou patlanicí a po sundání hlavy? Takhle vypadá píst třetího válce
A takhle vypadá válec. Rýhy po celém obvodu, vyšlehaný spodek. Krátce blok v pottytrain5.gif Na počest německého mechanika, kterému spadl do válce šroubek jsem motor pojmenoval
Helmut.
Blok pro Helmuta, původem z Báry, který přežil na dvoře dva roky a čtyři železné neděle, nyní připraven k totální demontáži až na odlitek a k renovaci. Zkrátka návrat do života
Po odhmyzení, odrezení, okartáčování před stříkáním....
Teplu odolná barva ve spreji, kožíšek jako nový:)
Dokončovací práce, improvizovaný stříkací box:)
Stejně se povede i olejové vaně, je rezavá, ale neprorezlá.
Suma sumárum, Držte mi palce, budu stavět motor od začátku do konce. Ještě že má Helmut dobré hřídele (šály nebyly až zas tak zlé) Bulhaři říkají, že do ženské a do melounu nevidíš. Já dodávám, že do motoru taky ne.