ŠÁLY

Zde budeme prezentovat fotky dílů s popiskami ke kterým se může každý vyjádřit popřípadě doplnit další fotky
Uživatelský avatar
Tuti
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1461
Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
Bydliště: liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tuti » stř říj 11, 2006 2:13 pm

Podle toho jak to popisuješ má motor za sebou asi víc než 120 tisíc ... nebo s ním jezdilo nějaké čuně, což se u služebního auta taky nedá vyloučit new_snipersmilie.gif . Já mám najeto přes 140 000 a motor jde jak zvon :wink:
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad

Uživatelský avatar
Petr+Barča
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 534
Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
Bydliště: Praha 4

Příspěvekod Petr+Barča » čtv říj 12, 2006 4:18 pm

Nemáte někdo praxi , jak se nasazuje ten pístní kroužek , co je v něm ta pružina ? Dneska jsem se o to jen tak na nečisto pokoušel a moc mi to teda nešlo . Pořád jako by něco přebývalo . Možná že je v tom nějakej fígl a nerad bych něco podělal hned na začátku . Je to stejný typ jako je na fotkách od Karla.
P+B.

Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště: Děčín

Příspěvekod Karel » čtv říj 12, 2006 5:12 pm

Máš pravdu někde jsem viděl postup při vkádání 3dílného kroužku.Pokusím se to najít.Vkládá se to tam nějak na přeskáčku.
K.
:(
Nikdo není dokonalej.

Uživatelský avatar
Petr+Barča
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 534
Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
Bydliště: Praha 4

Příspěvekod Petr+Barča » pát říj 13, 2006 10:33 am

To budeš Karle hodnej . Ty dva hořejší kroužky jsou v pohodě , ale ten spodní co má pod sebou ten vlnovec ten mi dělá starosti . Připadá mi to jako by ten vlnovec byl delší a dechci to tam tlačit nějak násilím .
P+B.

Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště: Děčín

Příspěvekod Karel » pát říj 13, 2006 11:07 am

Ten návod je velkej máš ho na soukr adrese .Ozvi se! Když tak to zmenši a dej to sem.Třeba to někomu pomůže :?:
K.
:lol:
Nikdo není dokonalej.

Uživatelský avatar
Petr+Barča
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 534
Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
Bydliště: Praha 4

Příspěvekod Petr+Barča » pát říj 13, 2006 12:53 pm

Karle díky moc . Ale nepodařilo se mi to otevřít , počítače nejsou moje silná stránka , asi mi tam na to chybí nějaký program . Skus to sem šoupnout ty , pro všechny ostatní , určitě se to nekomu bude hodit . Už jsem to vyřešil po svém . Hned taky napíšu jak se mi povedlo , tam ten kroužek dostat . 1, nasadit vlnovec na píst , 2, přesadit vlnovec kroužkem , 3, obtáhnout kroužek rybářským vlascem / U profil to umožňuje / a zatahnout za oba konce vlasce . Kroužek se pravidelně po celém obvodě vmáčkne do drážky v pístu . Potom jenom stačí píst postrčit do válce aby se chytnul spodní hranou kroužku ve válci , odendá se vlasec a lehce se přimačkává kroužek a píst , než tam zaskočí celej kroužek . A je vyhráno .
P+B.

Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště: Děčín

Příspěvekod Karel » pát říj 13, 2006 1:50 pm

Furt to říkám :!: :arrow: zlatá ruka :!:
K.
:D
Nikdo není dokonalej.

Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště: Děčín

Příspěvekod Karel » pát říj 13, 2006 2:15 pm

Skus to sem šoupnout ty , pro všechny ostatní , určitě se to nekomu bude hodit .
P+B.
Aspoň odkaz http://www.cesomot.cz/doc_cz/GOETZE-pistni-krouzky.pdf
K.
:lol:
Naposledy upravil(a) Karel dne pát črc 04, 2008 12:05 pm, celkem upraveno 1 x.
Nikdo není dokonalej.

Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2268
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod covex » pát říj 13, 2006 3:21 pm

Tam pisou ze po vymene pistnich krouzku by mel byt motor 450-1000km v zabehu a pak vymenit olej. To abych si poridil takovou tu nalepku "v zabehu", ale to mi u takle staryho auta nikdo neuveri. :)
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální

Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště: Děčín

Příspěvekod Karel » pát říj 13, 2006 3:30 pm

Když jsem pracoval v Mototechně, tak při koupi nového vozu Ti tuto nálepku ochotně nabídli.Používali ji jen ti nejotrlejší,protože pro ostatní řidiče to byli "blbci a začátečníci"...a těm se to musí ukázat :!:
K.
:P
Nikdo není dokonalej.

Uživatelský avatar
kosma.d
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 121
Registrován: pon zář 04, 2006 4:37 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod kosma.d » úte lis 07, 2006 6:21 pm

Měl bych dotaz: Teď mi gen. motor E12 a v KS Motors jsem si vše nakoupil: kluz.ložiska kliky i ojnice, těs.hlavy, gufera ventylu, kliky a vačky,ale mechanik mi tvrdí, že je zapotřebí měnit i rozvodový řetěz co pohání čerpadla vody a oleje,že je to samozřejmost, protože je vytahaný.I čerpadlo oleje,že je chycené,tak by se mělo měnit. Pístní kroužky chci taky vyměnit, když už je motor rozhozený.Kliku mám zbroušenou, hlavu srovnanou a s náhradnímy díly a práci mě to zatim stálo 4500kč a ještě to budou skládat,tak počítám kolem 5500kč.Kroužky koupím v Ostravě v JC Auto.
4robot.gif
Jak rozsáhlé generálky děláte vy ostatní a co vše dáváte nové?
Jestli-že se musí měnit ložiska kliky, tak přece piliny poškodí čerpadlo oleje a jak dlouho se na to jezdí, tím více se ničí. qcheerleader.gif
Dandy

Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2268
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod covex » stř lis 08, 2006 8:50 am

U me se nemil i retez (origo, nahradu sme nesehanli (nebo shaneli malo?)). Byl skutecne vytahany. Jesli jsem dobre videl to cerpatlo, je to to jen takovy kovovy prd a byl znacne vybroseny, takze se menil tez.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální

Uživatelský avatar
Tuti
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1461
Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
Bydliště: liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tuti » stř lis 08, 2006 7:12 pm

Dandy, pamatuju si, že jsi se někde zmińoval, že najezdíš docela hodně, takže bych ti určitě doporučil udělat motor pořádně. Pak ti vydrží dalších 100 tisíc a i kdyby to třeba nepřežil zbytek auta, dobrý motor má vždycky cenu.
O řetězu jsem už někde psal - pasuje tam z Fabie 1.2 :wink:
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad

Uživatelský avatar
Petr+Barča
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 534
Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
Bydliště: Praha 4

Příspěvekod Petr+Barča » čtv lis 09, 2006 4:04 pm

Při nasazování toho řetězu POZOR . Jsou na něm zvýrazněné články a ty musí sednout na označení ozubených koleček . Jinak motor bude běžet nevyváženě .
P+B.

Uživatelský avatar
kosma.d
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 121
Registrován: pon zář 04, 2006 4:37 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod kosma.d » sob lis 11, 2006 6:17 pm

Ten řetěz v Ostravě stojí 911kč a je delší,ale to nevadí, skrátí se. Ale je přesný co se týče velikosti článku .Spojky se k tomu vůbec nevedou. Údajně se mění celý i se soukolím, tak mi nemohla prodat stupňovaný na staré kola.Prý nic takového nevedou. Byla to přímo Škoda prodejna or.autodílu,UNI Car Škoda. Prubnu to a uvidím. qcheerleader.gif
Dandy

Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2268
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod covex » sob pro 16, 2006 4:13 pm

Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální

Pidy
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 27
Registrován: ned lis 21, 2010 8:37 pm
Bydliště: Kynšperk nad Ohří

Příspěvekod Pidy » úte led 11, 2011 10:57 pm

Chystám se měnit šály a protože je klikovka ještě dost v pohodě, tak bez výbrusu, jen nevim, jakej je základní rozměr, abych nekoupil základ a klika už nebya po výbrusu. Ví někdo kolik je základ a o kolik jsou odstupňovaný ?

kraxna
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 105
Registrován: stř led 18, 2017 7:23 pm
Typ Libera: novější
Bydliště: Ostrava

Re: ŠÁLY

Příspěvekod kraxna » pon bře 30, 2020 6:33 pm

Pánové, kdyby někdo řešil v momentální koronasituaci generálku, šály jdou objednat u firmy kolbenschmidt a to všechny varianty - STD 0,25 0,50 0,75. V žádných shopech v čr, sr, polsku jsem je nenašel a vyrábí je na zakázku, bohužel cena za ojniční+hlavní je 2400 cca. Rozměr sedí s dolním mezním rozměrem broušení čepů.
Zpomal a užij si to. :)

Uživatelský avatar
Raper
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 308
Registrován: úte zář 23, 2008 11:12 pm
Bydliště: Kežmarok SR
Kontaktovat uživatele:

Re: ŠÁLY

Příspěvekod Raper » stř dub 08, 2020 9:06 pm

mne se podarilo objednat z Polska prez znamyho vsetky klzne loziska, za cca 98€ a piestne kruzky za 56€ je to druhovyroba ale nie zakazkova
Kinderko E 12 r.91
Fiat Ducato 2,3 JTD

Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1720
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko
Kontaktovat uživatele:

Re: ŠÁLY

Příspěvekod Mis.us » čtv dub 09, 2020 6:54 pm

Celkem zajímavý, že tě staly pístní kroužky míň než šály.... :idea:
Subaru E12 Wagon 4WD SDX(KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-NR(FA8) 40kw 1996
Subaru 1.8 GL 4WD turbo 3D 88kw 1986
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997


Zpět na „Fotomanuál“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: SemrushBot a 3 hosti