
ŠÁLY
- Petr+Barča
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 534
- Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
- Bydliště: Praha 4
Nemáte někdo praxi , jak se nasazuje ten pístní kroužek , co je v něm ta pružina ? Dneska jsem se o to jen tak na nečisto pokoušel a moc mi to teda nešlo . Pořád jako by něco přebývalo . Možná že je v tom nějakej fígl a nerad bych něco podělal hned na začátku . Je to stejný typ jako je na fotkách od Karla.
P+B.
P+B.
- Petr+Barča
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 534
- Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
- Bydliště: Praha 4
- Petr+Barča
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 534
- Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
- Bydliště: Praha 4
Karle díky moc . Ale nepodařilo se mi to otevřít , počítače nejsou moje silná stránka , asi mi tam na to chybí nějaký program . Skus to sem šoupnout ty , pro všechny ostatní , určitě se to nekomu bude hodit . Už jsem to vyřešil po svém . Hned taky napíšu jak se mi povedlo , tam ten kroužek dostat . 1, nasadit vlnovec na píst , 2, přesadit vlnovec kroužkem , 3, obtáhnout kroužek rybářským vlascem / U profil to umožňuje / a zatahnout za oba konce vlasce . Kroužek se pravidelně po celém obvodě vmáčkne do drážky v pístu . Potom jenom stačí píst postrčit do válce aby se chytnul spodní hranou kroužku ve válci , odendá se vlasec a lehce se přimačkává kroužek a píst , než tam zaskočí celej kroužek . A je vyhráno .
P+B.
P+B.
- Karel
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1702
- Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
- Bydliště: Děčín
Aspoň odkaz http://www.cesomot.cz/doc_cz/GOETZE-pistni-krouzky.pdfSkus to sem šoupnout ty , pro všechny ostatní , určitě se to nekomu bude hodit .
P+B.
K.

Naposledy upravil(a) Karel dne pát črc 04, 2008 12:05 pm, celkem upraveno 1 x.
Nikdo není dokonalej.
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2275
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Tam pisou ze po vymene pistnich krouzku by mel byt motor 450-1000km v zabehu a pak vymenit olej. To abych si poridil takovou tu nalepku "v zabehu", ale to mi u takle staryho auta nikdo neuveri. 

Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Měl bych dotaz: Teď mi gen. motor E12 a v KS Motors jsem si vše nakoupil: kluz.ložiska kliky i ojnice, těs.hlavy, gufera ventylu, kliky a vačky,ale mechanik mi tvrdí, že je zapotřebí měnit i rozvodový řetěz co pohání čerpadla vody a oleje,že je to samozřejmost, protože je vytahaný.I čerpadlo oleje,že je chycené,tak by se mělo měnit. Pístní kroužky chci taky vyměnit, když už je motor rozhozený.Kliku mám zbroušenou, hlavu srovnanou a s náhradnímy díly a práci mě to zatim stálo 4500kč a ještě to budou skládat,tak počítám kolem 5500kč.Kroužky koupím v Ostravě v JC Auto.
Jak rozsáhlé generálky děláte vy ostatní a co vše dáváte nové?
Jestli-že se musí měnit ložiska kliky, tak přece piliny poškodí čerpadlo oleje a jak dlouho se na to jezdí, tím více se ničí.

Jak rozsáhlé generálky děláte vy ostatní a co vše dáváte nové?
Jestli-že se musí měnit ložiska kliky, tak přece piliny poškodí čerpadlo oleje a jak dlouho se na to jezdí, tím více se ničí.

Dandy
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2275
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
U me se nemil i retez (origo, nahradu sme nesehanli (nebo shaneli malo?)). Byl skutecne vytahany. Jesli jsem dobre videl to cerpatlo, je to to jen takovy kovovy prd a byl znacne vybroseny, takze se menil tez.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1466
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Dandy, pamatuju si, že jsi se někde zmińoval, že najezdíš docela hodně, takže bych ti určitě doporučil udělat motor pořádně. Pak ti vydrží dalších 100 tisíc a i kdyby to třeba nepřežil zbytek auta, dobrý motor má vždycky cenu.
O řetězu jsem už někde psal - pasuje tam z Fabie 1.2
O řetězu jsem už někde psal - pasuje tam z Fabie 1.2

tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
- Petr+Barča
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 534
- Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
- Bydliště: Praha 4
Ten řetěz v Ostravě stojí 911kč a je delší,ale to nevadí, skrátí se. Ale je přesný co se týče velikosti článku .Spojky se k tomu vůbec nevedou. Údajně se mění celý i se soukolím, tak mi nemohla prodat stupňovaný na staré kola.Prý nic takového nevedou. Byla to přímo Škoda prodejna or.autodílu,UNI Car Škoda. Prubnu to a uvidím. 

Dandy
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2275
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Trochu se tema saly rozrostlo na cele GO, takze tady jsem nafotil vymenene dily.
http://www.lowlevel.cz/log/images/subar ... o-dily.jpg
http://www.lowlevel.cz/log/images/subar ... esneni.jpg
http://www.lowlevel.cz/log/images/subar ... rouzky.jpg
http://www.lowlevel.cz/log/images/subar ... kladka.jpg
http://www.lowlevel.cz/log/images/subar ... o-saly.jpg
Odbornici me jiste opravy pokud jsem to popsal spatne.
http://www.lowlevel.cz/log/images/subar ... o-dily.jpg
http://www.lowlevel.cz/log/images/subar ... esneni.jpg
http://www.lowlevel.cz/log/images/subar ... rouzky.jpg
http://www.lowlevel.cz/log/images/subar ... kladka.jpg
http://www.lowlevel.cz/log/images/subar ... o-saly.jpg
Odbornici me jiste opravy pokud jsem to popsal spatne.

Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
-
- Přispěvatel
- Příspěvky: 106
- Registrován: stř led 18, 2017 7:23 pm
- Typ Libera: novější
- Bydliště: Ostrava
Re: ŠÁLY
Pánové, kdyby někdo řešil v momentální koronasituaci generálku, šály jdou objednat u firmy kolbenschmidt a to všechny varianty - STD 0,25 0,50 0,75. V žádných shopech v čr, sr, polsku jsem je nenašel a vyrábí je na zakázku, bohužel cena za ojniční+hlavní je 2400 cca. Rozměr sedí s dolním mezním rozměrem broušení čepů.
Zpomal a užij si to. 

- Raper
- Inventář fóra
- Příspěvky: 308
- Registrován: úte zář 23, 2008 11:12 pm
- Bydliště: Kežmarok SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: ŠÁLY
mne se podarilo objednat z Polska prez znamyho vsetky klzne loziska, za cca 98€ a piestne kruzky za 56€ je to druhovyroba ale nie zakazkova
Kinderko E 12 r.91
Fiat Ducato 2,3 JTD
Fiat Ducato 2,3 JTD
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1729
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ŠÁLY
Celkem zajímavý, že tě staly pístní kroužky míň než šály.... 

Subaru E12 Wagon 4WD SDX(KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-NR(FA8) 40kw 1996
Subaru 1.8 GL 4WD turbo 3D 88kw 1986
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-NR(FA8) 40kw 1996
Subaru 1.8 GL 4WD turbo 3D 88kw 1986
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti