ŠÁLY

Zde budeme prezentovat fotky dílů s popiskami ke kterým se může každý vyjádřit popřípadě doplnit další fotky
Uživatelský avatar
Tuti
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1569
Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
Bydliště: liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tuti »

Podle toho jak to popisuješ má motor za sebou asi víc než 120 tisíc ... nebo s ním jezdilo nějaké čuně, což se u služebního auta taky nedá vyloučit new_snipersmilie.gif . Já mám najeto přes 140 000 a motor jde jak zvon :wink:
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
Uživatelský avatar
Petr+Barča
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 544
Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Petr+Barča »

Nemáte někdo praxi , jak se nasazuje ten pístní kroužek , co je v něm ta pružina ? Dneska jsem se o to jen tak na nečisto pokoušel a moc mi to teda nešlo . Pořád jako by něco přebývalo . Možná že je v tom nějakej fígl a nerad bych něco podělal hned na začátku . Je to stejný typ jako je na fotkách od Karla.
P+B.
Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Karel »

Máš pravdu někde jsem viděl postup při vkádání 3dílného kroužku.Pokusím se to najít.Vkládá se to tam nějak na přeskáčku.
K.
:(
Nikdo není dokonalej.
Uživatelský avatar
Petr+Barča
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 544
Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Petr+Barča »

To budeš Karle hodnej . Ty dva hořejší kroužky jsou v pohodě , ale ten spodní co má pod sebou ten vlnovec ten mi dělá starosti . Připadá mi to jako by ten vlnovec byl delší a dechci to tam tlačit nějak násilím .
P+B.
Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Karel »

Ten návod je velkej máš ho na soukr adrese .Ozvi se! Když tak to zmenši a dej to sem.Třeba to někomu pomůže :?:
K.
:lol:
Nikdo není dokonalej.
Uživatelský avatar
Petr+Barča
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 544
Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Petr+Barča »

Karle díky moc . Ale nepodařilo se mi to otevřít , počítače nejsou moje silná stránka , asi mi tam na to chybí nějaký program . Skus to sem šoupnout ty , pro všechny ostatní , určitě se to nekomu bude hodit . Už jsem to vyřešil po svém . Hned taky napíšu jak se mi povedlo , tam ten kroužek dostat . 1, nasadit vlnovec na píst , 2, přesadit vlnovec kroužkem , 3, obtáhnout kroužek rybářským vlascem / U profil to umožňuje / a zatahnout za oba konce vlasce . Kroužek se pravidelně po celém obvodě vmáčkne do drážky v pístu . Potom jenom stačí píst postrčit do válce aby se chytnul spodní hranou kroužku ve válci , odendá se vlasec a lehce se přimačkává kroužek a píst , než tam zaskočí celej kroužek . A je vyhráno .
P+B.
Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Karel »

Furt to říkám :!: :arrow: zlatá ruka :!:
K.
:D
Nikdo není dokonalej.
Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Karel »

Petr+Barča píše: Skus to sem šoupnout ty , pro všechny ostatní , určitě se to nekomu bude hodit .
P+B.
Aspoň odkaz http://www.cesomot.cz/doc_cz/GOETZE-pistni-krouzky.pdf
K.
:lol:
Naposledy upravil(a) Karel dne pát črc 04, 2008 12:05 pm, celkem upraveno 1 x.
Nikdo není dokonalej.
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2467
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od covex »

Tam pisou ze po vymene pistnich krouzku by mel byt motor 450-1000km v zabehu a pak vymenit olej. To abych si poridil takovou tu nalepku "v zabehu", ale to mi u takle staryho auta nikdo neuveri. :)
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Karel »

Když jsem pracoval v Mototechně, tak při koupi nového vozu Ti tuto nálepku ochotně nabídli.Používali ji jen ti nejotrlejší,protože pro ostatní řidiče to byli "blbci a začátečníci"...a těm se to musí ukázat :!:
K.
:P
Nikdo není dokonalej.
Uživatelský avatar
kosma.d
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 121
Registrován: pon zář 04, 2006 4:37 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od kosma.d »

Měl bych dotaz: Teď mi gen. motor E12 a v KS Motors jsem si vše nakoupil: kluz.ložiska kliky i ojnice, těs.hlavy, gufera ventylu, kliky a vačky,ale mechanik mi tvrdí, že je zapotřebí měnit i rozvodový řetěz co pohání čerpadla vody a oleje,že je to samozřejmost, protože je vytahaný.I čerpadlo oleje,že je chycené,tak by se mělo měnit. Pístní kroužky chci taky vyměnit, když už je motor rozhozený.Kliku mám zbroušenou, hlavu srovnanou a s náhradnímy díly a práci mě to zatim stálo 4500kč a ještě to budou skládat,tak počítám kolem 5500kč.Kroužky koupím v Ostravě v JC Auto.
4robot.gif
Jak rozsáhlé generálky děláte vy ostatní a co vše dáváte nové?
Jestli-že se musí měnit ložiska kliky, tak přece piliny poškodí čerpadlo oleje a jak dlouho se na to jezdí, tím více se ničí. qcheerleader.gif
Dandy
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2467
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od covex »

U me se nemil i retez (origo, nahradu sme nesehanli (nebo shaneli malo?)). Byl skutecne vytahany. Jesli jsem dobre videl to cerpatlo, je to to jen takovy kovovy prd a byl znacne vybroseny, takze se menil tez.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Uživatelský avatar
Tuti
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1569
Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
Bydliště: liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tuti »

Dandy, pamatuju si, že jsi se někde zmińoval, že najezdíš docela hodně, takže bych ti určitě doporučil udělat motor pořádně. Pak ti vydrží dalších 100 tisíc a i kdyby to třeba nepřežil zbytek auta, dobrý motor má vždycky cenu.
O řetězu jsem už někde psal - pasuje tam z Fabie 1.2 :wink:
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
Uživatelský avatar
Petr+Barča
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 544
Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Petr+Barča »

Při nasazování toho řetězu POZOR . Jsou na něm zvýrazněné články a ty musí sednout na označení ozubených koleček . Jinak motor bude běžet nevyváženě .
P+B.
Uživatelský avatar
kosma.d
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 121
Registrován: pon zář 04, 2006 4:37 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od kosma.d »

Ten řetěz v Ostravě stojí 911kč a je delší,ale to nevadí, skrátí se. Ale je přesný co se týče velikosti článku .Spojky se k tomu vůbec nevedou. Údajně se mění celý i se soukolím, tak mi nemohla prodat stupňovaný na staré kola.Prý nic takového nevedou. Byla to přímo Škoda prodejna or.autodílu,UNI Car Škoda. Prubnu to a uvidím. qcheerleader.gif
Dandy
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2467
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od covex »

Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Pidy
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 27
Registrován: ned lis 21, 2010 8:37 pm
Bydliště: Kynšperk nad Ohří

Příspěvek od Pidy »

Chystám se měnit šály a protože je klikovka ještě dost v pohodě, tak bez výbrusu, jen nevim, jakej je základní rozměr, abych nekoupil základ a klika už nebya po výbrusu. Ví někdo kolik je základ a o kolik jsou odstupňovaný ?
Uživatelský avatar
kraxna
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 196
Registrován: stř led 18, 2017 7:23 pm
Typ Libera: novější
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: ŠÁLY

Příspěvek od kraxna »

Pánové, kdyby někdo řešil v momentální koronasituaci generálku, šály jdou objednat u firmy kolbenschmidt a to všechny varianty - STD 0,25 0,50 0,75. V žádných shopech v čr, sr, polsku jsem je nenašel a vyrábí je na zakázku, bohužel cena za ojniční+hlavní je 2400 cca. Rozměr sedí s dolním mezním rozměrem broušení čepů.
Zpomal a užij si to. :)
Uživatelský avatar
Raper
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 338
Registrován: úte zář 23, 2008 11:12 pm
Bydliště: Kežmarok SR
Kontaktovat uživatele:

Re: ŠÁLY

Příspěvek od Raper »

mne se podarilo objednat z Polska prez znamyho vsetky klzne loziska, za cca 98€ a piestne kruzky za 56€ je to druhovyroba ale nie zakazkova
Kinderko E 12 r.91
Fiat Ducato 2,3 JTD
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: ŠÁLY

Příspěvek od Mis.us »

Celkem zajímavý, že tě staly pístní kroužky míň než šály.... :idea:
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Odpovědět