Stránka 2 z 2

Napsal: stř říj 11, 2006 2:13 pm
od Tuti
Podle toho jak to popisuješ má motor za sebou asi víc než 120 tisíc ... nebo s ním jezdilo nějaké čuně, což se u služebního auta taky nedá vyloučit new_snipersmilie.gif . Já mám najeto přes 140 000 a motor jde jak zvon :wink:

Napsal: čtv říj 12, 2006 4:18 pm
od Petr+Barča
Nemáte někdo praxi , jak se nasazuje ten pístní kroužek , co je v něm ta pružina ? Dneska jsem se o to jen tak na nečisto pokoušel a moc mi to teda nešlo . Pořád jako by něco přebývalo . Možná že je v tom nějakej fígl a nerad bych něco podělal hned na začátku . Je to stejný typ jako je na fotkách od Karla.
P+B.

Napsal: čtv říj 12, 2006 5:12 pm
od Karel
Máš pravdu někde jsem viděl postup při vkádání 3dílného kroužku.Pokusím se to najít.Vkládá se to tam nějak na přeskáčku.
K.
:(

Napsal: pát říj 13, 2006 10:33 am
od Petr+Barča
To budeš Karle hodnej . Ty dva hořejší kroužky jsou v pohodě , ale ten spodní co má pod sebou ten vlnovec ten mi dělá starosti . Připadá mi to jako by ten vlnovec byl delší a dechci to tam tlačit nějak násilím .
P+B.

Napsal: pát říj 13, 2006 11:07 am
od Karel
Ten návod je velkej máš ho na soukr adrese .Ozvi se! Když tak to zmenši a dej to sem.Třeba to někomu pomůže :?:
K.
:lol:

Napsal: pát říj 13, 2006 12:53 pm
od Petr+Barča
Karle díky moc . Ale nepodařilo se mi to otevřít , počítače nejsou moje silná stránka , asi mi tam na to chybí nějaký program . Skus to sem šoupnout ty , pro všechny ostatní , určitě se to nekomu bude hodit . Už jsem to vyřešil po svém . Hned taky napíšu jak se mi povedlo , tam ten kroužek dostat . 1, nasadit vlnovec na píst , 2, přesadit vlnovec kroužkem , 3, obtáhnout kroužek rybářským vlascem / U profil to umožňuje / a zatahnout za oba konce vlasce . Kroužek se pravidelně po celém obvodě vmáčkne do drážky v pístu . Potom jenom stačí píst postrčit do válce aby se chytnul spodní hranou kroužku ve válci , odendá se vlasec a lehce se přimačkává kroužek a píst , než tam zaskočí celej kroužek . A je vyhráno .
P+B.

Napsal: pát říj 13, 2006 1:50 pm
od Karel
Furt to říkám :!: :arrow: zlatá ruka :!:
K.
:D

Napsal: pát říj 13, 2006 2:15 pm
od Karel
Petr+Barča píše: Skus to sem šoupnout ty , pro všechny ostatní , určitě se to nekomu bude hodit .
P+B.
Aspoň odkaz http://www.cesomot.cz/doc_cz/GOETZE-pistni-krouzky.pdf
K.
:lol:

Napsal: pát říj 13, 2006 3:21 pm
od covex
Tam pisou ze po vymene pistnich krouzku by mel byt motor 450-1000km v zabehu a pak vymenit olej. To abych si poridil takovou tu nalepku "v zabehu", ale to mi u takle staryho auta nikdo neuveri. :)

Napsal: pát říj 13, 2006 3:30 pm
od Karel
Když jsem pracoval v Mototechně, tak při koupi nového vozu Ti tuto nálepku ochotně nabídli.Používali ji jen ti nejotrlejší,protože pro ostatní řidiče to byli "blbci a začátečníci"...a těm se to musí ukázat :!:
K.
:P

Napsal: úte lis 07, 2006 6:21 pm
od kosma.d
Měl bych dotaz: Teď mi gen. motor E12 a v KS Motors jsem si vše nakoupil: kluz.ložiska kliky i ojnice, těs.hlavy, gufera ventylu, kliky a vačky,ale mechanik mi tvrdí, že je zapotřebí měnit i rozvodový řetěz co pohání čerpadla vody a oleje,že je to samozřejmost, protože je vytahaný.I čerpadlo oleje,že je chycené,tak by se mělo měnit. Pístní kroužky chci taky vyměnit, když už je motor rozhozený.Kliku mám zbroušenou, hlavu srovnanou a s náhradnímy díly a práci mě to zatim stálo 4500kč a ještě to budou skládat,tak počítám kolem 5500kč.Kroužky koupím v Ostravě v JC Auto.
4robot.gif
Jak rozsáhlé generálky děláte vy ostatní a co vše dáváte nové?
Jestli-že se musí měnit ložiska kliky, tak přece piliny poškodí čerpadlo oleje a jak dlouho se na to jezdí, tím více se ničí. qcheerleader.gif

Napsal: stř lis 08, 2006 8:50 am
od covex
U me se nemil i retez (origo, nahradu sme nesehanli (nebo shaneli malo?)). Byl skutecne vytahany. Jesli jsem dobre videl to cerpatlo, je to to jen takovy kovovy prd a byl znacne vybroseny, takze se menil tez.

Napsal: stř lis 08, 2006 7:12 pm
od Tuti
Dandy, pamatuju si, že jsi se někde zmińoval, že najezdíš docela hodně, takže bych ti určitě doporučil udělat motor pořádně. Pak ti vydrží dalších 100 tisíc a i kdyby to třeba nepřežil zbytek auta, dobrý motor má vždycky cenu.
O řetězu jsem už někde psal - pasuje tam z Fabie 1.2 :wink:

Napsal: čtv lis 09, 2006 4:04 pm
od Petr+Barča
Při nasazování toho řetězu POZOR . Jsou na něm zvýrazněné články a ty musí sednout na označení ozubených koleček . Jinak motor bude běžet nevyváženě .
P+B.

Napsal: sob lis 11, 2006 6:17 pm
od kosma.d
Ten řetěz v Ostravě stojí 911kč a je delší,ale to nevadí, skrátí se. Ale je přesný co se týče velikosti článku .Spojky se k tomu vůbec nevedou. Údajně se mění celý i se soukolím, tak mi nemohla prodat stupňovaný na staré kola.Prý nic takového nevedou. Byla to přímo Škoda prodejna or.autodílu,UNI Car Škoda. Prubnu to a uvidím. qcheerleader.gif

Napsal: sob pro 16, 2006 4:13 pm
od covex

Napsal: úte led 11, 2011 10:57 pm
od Pidy
Chystám se měnit šály a protože je klikovka ještě dost v pohodě, tak bez výbrusu, jen nevim, jakej je základní rozměr, abych nekoupil základ a klika už nebya po výbrusu. Ví někdo kolik je základ a o kolik jsou odstupňovaný ?

Re: ŠÁLY

Napsal: pon bře 30, 2020 6:33 pm
od kraxna
Pánové, kdyby někdo řešil v momentální koronasituaci generálku, šály jdou objednat u firmy kolbenschmidt a to všechny varianty - STD 0,25 0,50 0,75. V žádných shopech v čr, sr, polsku jsem je nenašel a vyrábí je na zakázku, bohužel cena za ojniční+hlavní je 2400 cca. Rozměr sedí s dolním mezním rozměrem broušení čepů.

Re: ŠÁLY

Napsal: stř dub 08, 2020 9:06 pm
od Raper
mne se podarilo objednat z Polska prez znamyho vsetky klzne loziska, za cca 98€ a piestne kruzky za 56€ je to druhovyroba ale nie zakazkova

Re: ŠÁLY

Napsal: čtv dub 09, 2020 6:54 pm
od Mis.us
Celkem zajímavý, že tě staly pístní kroužky míň než šály.... :idea: