Stránka 2 z 3

Re: silembloky

Napsal: stř čer 25, 2008 7:19 am
od Lubomír
doplňuje se málo o fyzikální podstatě spojení s kyanoakrylátovými (sekundovými) lepidly:
-lepidlo je vytvrzováno prúnikem vzdušní vlhkosti do spoje, a rychlost nasávání vlhkosti je omezená, tím je i nástup pevnosti spojení delší...
-a pevnost je ovlivňovaná čistotou kyanoakrylátu, takže od těch levných tubiček se dá očekávat dokonalé spojení mezi prsty, na silentblok je to odvaha...
-zkrátka "prstolep" se kupuje na tržišti, lepidlo u Loctite.

Re: silembloky

Napsal: stř zář 10, 2008 9:04 pm
od seemore
Zdravim nezkoušel někdo tuhle alternativu jako pravý silentblok motoru? Jde o silenblok motoru daewoo tico 800 ccm. Cena asi 300Kč

Re: silembloky

Napsal: čtv zář 11, 2008 7:28 am
od covex
Vypada podobne, ale rozmery z toho obrazku moc zrejme nejsou..

Re: silembloky

Napsal: čtv zář 11, 2008 5:34 pm
od seemore
no prave... proto se na to ptam, pac to daewoo neznam..ale je to taky trivalec taky maloobemovy... tak by to mohlo byt podobne

Re: silembloky

Napsal: pát zář 12, 2008 6:33 am
od dědek
Já bych sázel na odzkoušené "motorové" škodovácké ( Š1000MB - 120) . Víš tohle miniauto Tico má ještě lehčí motorek (i když asi ne o moc , ale hlavní je to, že Libero bude o dost těžší a uložení motoru musí i eliminovat pohon 4x4 ( kroucení kardanem) a taky výkonově (i když asi ne o moc ) bude jinde. Dědek

Re: silembloky

Napsal: pát zář 12, 2008 7:54 pm
od seemore
No jo, jenže já nad tím porád přemýšlím, a on ten liberáckej silentblok nemá šrouby v ose. tznže při zatížení se do osy dostanou. zatím co škodováckej je v ose má.... pak zákonitě musí být motor nakřivo ne? já s tim ještě nelaboroval. ale tohle je důvod proč nad tím koumám....No možná nakonec investuju do orig... 900kč ks... je dost..ale zase....

Re: silembloky

Napsal: pát zář 12, 2008 8:01 pm
od seemore
ještě by tu byla jedna "tvrdší varianta" pokud máte někdo ty silenbloky venku.. třebas všechny nechcete je oměřit? nechci to vyndavat dokud tam nemám co namontovat...a ony bvy ty rozměry při hledání celkem bodly...

Re: silembloky

Napsal: sob lis 15, 2008 8:02 pm
od Mis.us
Čus,ted' taky řešim nákej levnější,pokud sedne,nevíš kolik tenhle dělá pls? :)

Re: silembloky

Napsal: čtv pro 04, 2008 7:42 pm
od seemore
myslim že něco kolem 3-4 stovek

Re: silembloky

Napsal: čtv pro 04, 2008 7:53 pm
od seemore
tak po dlouhé době opět silentbloky.
motor.JPG
motor.JPG (195.61 KiB) Zobrazeno 26762 x
diferencial.JPG
diferencial.JPG (186.45 KiB) Zobrazeno 26759 x
Rozhodl jsem se objednat originál ale problém jest... jak se v tom obrázku vyznat. Byl mi poslán z krámu ale zaboha si nejsem jistej kde tam ty silentbloky jsou. Proto prosím o potvrzení doměnek.

Takže diferenciál: 6 dvakrát a 7 jedenkrát

A motor + převodovka 6 jedenkrát 27 jedenkrát 7 jedenkrát?

No prostě se v tom nemůžu vyznat.. prosím poraďte nebo pokud už to někdy někdo objednával dejte přímo katalogová čísla... chci vyměnit komplet na diferenciálu, motoru a převodovce...a celkem to pospíchá.
Díky.


btw nechci dávat silentbloky se škodovky.

Re: silembloky

Napsal: čtv pro 04, 2008 10:49 pm
od covex
Nojo a to mas na novejsi nebo starsi - koukal jsem podle sveho VIN a mam ten nakres trochu jiny, takze bych rekl to bude spis ke starsimu co?

Re: silembloky

Napsal: pát pro 05, 2008 10:33 am
od seemore
Jo jde o starsi.......

Re: silembloky

Napsal: úte pro 16, 2008 7:27 pm
od seemore
Tak silentbloky jsou doma... 2601Kč rovnou od subaru. nevim esi sem nepřehazel pytlíky s číslama... Jsem zvědavej na změnu :D
P1010360.jpg
P1010360.jpg (230.64 KiB) Zobrazeno 26681 x

Re: silembloky

Napsal: stř pro 17, 2008 7:10 am
od Martinekk
2601kč :shock:

Re: silembloky

Napsal: stř pro 17, 2008 7:43 am
od dědek
Tak za 2601,-Kč se očekávaná změna asi nedostaví. Pravdou je , že "škodovácký" jsou měkčí , ale pro "normální ježdění (myslím po silnici a ne týrání v terénu s prudkými změnami otáček motoru) dostatečně vyhovující. Znám lidi, kteří na autě nevymění ani šroub bez stejného označení na hlavě a u nás hojně používané díly výfuku z Polska by si nenechali namontovat do svého auta i kdyby neměli půl roku jezdit. Já takový případ nejsem a spokojím se s dostupnou náhradou. Dědek

Re: silembloky

Napsal: stř pro 17, 2008 11:11 am
od Karel
seemore píše:Jo jde o starsi.......
Skus sehnat na prodejně kopii CD tohohle katalogu. Určitě potěšíš všechny majitele starších.
Novější jsem takhle vyřešil.
K.
:shock:

Re: silembloky

Napsal: čtv pro 18, 2008 11:11 am
od seemore
A je to.... a pak že to nebude změna :) .... Jo jsem jeden z těch magorů co neradi dávaj neorig díly na auta, motorky atp. Mám veteránka jawičku, a pár dalších veteránku už mi proběhlo rukama.. a tak i s a utem to mám takhle bduh.gif
Ale změna je změna je... přestalo to hučet jak v převodovce, tak dokonce snad i kola.....(silentbloky byly všechny tři utržené) a dokonce jde hladce řadit kvalty..... no a necestuje mi řadicí páka..... a při bržděn´motorem se neozívají žádné rány :lol: ... Takže změna , kterou jsem očekával.. se opravdu dostavila.... A co se škodováckých silentbloků týká.. porad mě odrazovalo to, že maj šrouby v ose....takže motor nemůže být v té poloze jako s orig silentbloky... Ale že to byl boj vyměnit... držák pravého silentbloku jsem nemohl povolit od motoru... nakonec jsem musel vymontovat všechny..a motor odtáhnout a pravý silentblok vsadit bez demontáže držáku.... No byla to sranda.. odjel jsem z garáže ve tři ráno

Re: silembloky

Napsal: čtv pro 18, 2008 11:12 am
od seemore
začínal jsem v sedum večer :lol:

Re: silembloky

Napsal: čtv pro 18, 2008 3:32 pm
od seemore
Viz Lubomír - Zvuky od nápravy-tip na odstranění:

3. Nastal čas č, tak som rozobral onen kĺb a čumákoval som na omletú plochu na čele dutiny pre homokineťák, takže tu niekde to bude.
No, skúsme rozmýšľať, odkedy že to rachotí, - ak ma pamäť neklame, niekedy po tom, čo som ušetril na výmene silentblokov motora za škodovkové.... A tu je dôkaz, že sa asi motor aj s prevodovkou dostal asi do nejakej inej polohy ako predtým, a prejavilo sa to nadbytočnou dĺžkou celej tej hriadele s kĺbmi. - inak by sa nedotýkala predsa dna otvoru v náboji kolesa. Ale inak celý hriadeľ má osovú vôľu, takže to len "od dobroty " mláti!
4. Riešenie som vyskúšal takéto: Ak je tam dosť vôle, stačí zabrániť tomu odvaľovaniu po čele náboja. Tak som vystrihol zo starej traktorovej duše taký krúžok a vložil som ho do dutiny kĺbu a všetko zmontoval ako predtým. A rýchlo vyskúšať: ten rachot fakt stíchol!
No tak kus vzdušnice možno nevydrží večnosť, ale rachot stíchol, kým tú gumu nerozmláti, bude to ticho, treba ale myslieť na nejaký iný oleju a namáhaniu odolný materiál - tipujem to na polyuretán. Ale najlepšie by bolo asi dať tam origošové silentbloky....[/img]


A tohle je přesně ten důvod teď jsem to tu našel... a to mi asi dělalo tyhle šolichavé zvuky taky páč byly ty silentbloky KO... teď ticho.... zatáčky nezatáčky... prostě klid

Re: silembloky

Napsal: úte úno 03, 2009 9:29 am
od Karel
Nové orig na nové
Si1.JPG
Si1.JPG (70.55 KiB) Zobrazeno 26364 x
Si2.JPG
Si2.JPG (84.23 KiB) Zobrazeno 26365 x
Si3.JPG
Si3.JPG (74.09 KiB) Zobrazeno 26365 x
K.
:(