Příspěvekod dědek » pát čer 08, 2007 7:47 am
Kdysi se prodával za pár korun takový "chemický" odrezovač zvaný "oplachovací". Byla to taková hnusná hnědá vodička, kterou se rezaví místa natřela, nechalo se nějakou dobu působit až to zmodralo a nakonec obyčejnou vodou omylo, a bylo hotovo. Pak nátěr základovkou, nános tmelu, zabroušení, stříkací kyt a opět obrousit a nakonec vrchní lak. Pro výfuk to samozřejmě neplatí doslova a taky záleží do jaké míry se ti rez zahryzla do výfuku. Tady je důležite rez "zastavit" aby nepokračovala. Myslím tím tu rez co je na povrchu a žere plech z venčí. Na druhou stranu je ale výfuk vystaven korozi zevnitř( vodní pára a teplíčko jsou tím nejlepším inkubátorem pro rez) a tohohle se nezbavíš a můžeš jen čekat, až výfuk prorezaví zevnitř. Dědek
Subaru Justy AWD r. 2007
škoda yeti 2.0TDI 2012