Motor k chlazení výfuku

Zde budeme prezentovat fotky dílů s popiskami ke kterým se může každý vyjádřit popřípadě doplnit další fotky
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Motor k chlazení výfuku

Příspěvek od Mis.us »

Další věc,která byla v dezolátním stavu(rez se o to postarala),neni divu,když je to tak starý.Klícku ještě nemam hotovou-původní je jak z papíru.Uhlíky jsou v pořádku,rotor motorku je jak novej,takže stačila udělat povrchovka. -(odrezovač-ponořeno do lázně potom natřeno základem a nakonec olejovou barvou)Až to složim celý přidám fotky konečný podoby.
Naposledy upravil(a) Mis.us dne úte pro 27, 2011 9:38 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Uživatelský avatar
Lubomír
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1030
Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
Bydliště: Trenčín,SK

Re: Motor k chlazení výfuku

Příspěvek od Lubomír »

jo , jo, je moc dobré nezabudnúť na gumové prechodky na upevnenie na držák, inak pri rozbehu brnčí až vnútri - rotor s vrtulkou je málokedy presne vyvážený, tak brnčí... prechodky dosť z vibrácií pochytajú...
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Motor k chlazení výfuku

Příspěvek od Mis.us »

Na hřídelce od rotoru je vymezovací podložka,když chybí,vrtule má vůli,potom je to rachot,každopádně když jsem ho zkoušel ve svěráku pomocí drátků přichycených na baterce,tak krásně šeptal,ty silentbločky jsou originál,bez nich by to ani nešlo....budou vidět na fotkách co jsem brzo hodim ;)
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Motor k chlazení výfuku

Příspěvek od Mis.us »

Naposledy upravil(a) Mis.us dne úte pro 27, 2011 9:44 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2467
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor k chlazení výfuku

Příspěvek od covex »

Ty ses do toho teda pustil... klobouk dolu.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Motor k chlazení výfuku

Příspěvek od Mis.us »

Naposledy upravil(a) Mis.us dne úte pro 27, 2011 9:44 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Uživatelský avatar
Serpin
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 191
Registrován: úte říj 13, 2009 11:35 am
Bydliště: Plzen
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor k chlazení výfuku

Příspěvek od Serpin »

To je krasa... no je radost se divat na praci nekoho kdo je sikovnej :wink:
Škoda 1000MB/1100MB DeLuxe/105/120L/120M/130 5kvalt
Jawa 350 panelka/634/638
Fiat 125p
Ford Sierra 2.0 DOHC/Sierra 2.0 DOHC GT/Escort 1.8 TD/Mondeo 2.0 Combi (2x)
Jeep Cherokee 4.0
Subaru Libero 1.2 (3x)
Honda Transalp XL600VR
Vw T4 Syncro
Odpovědět