Nádrž libero 93-97
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1763
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
- Kontaktovat uživatele:
Nádrž libero 93-97
Subaru E12 Wagon 4WD SDX(KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997
Subaru legacy 2.0 turbo (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997
Subaru legacy 2.0 turbo (BF5) 177kw 1991
Re: Nádrž libero 93-97
uzitocna foto. spravis polovicnu ?
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1763
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nádrž libero 93-97
tohle neni špatnej nápad pro ty,kteří chtěj závodit,nebo jezdit v lese.....
.....poloviční ne,udělal jsem si z ní polici v garáži,protože mi překážela a než abych ji vyhodil,je užitečná na odlož věcí pro subárka
foto je pro Vás abyste viděli,jak to funguje
část nádrže u motoru:
1.nejhubenější hadička je odsávání par vedený do nádobky z aktivnim uhlim a pak z ní putuje přes mag.ventil do motoru(plynová klapka)
2.tlutší je přepad benzínu vedenej ze vstřikovačů
3.nejtlusší pod těmadle dvěma je nasávání benzínu čerpadlem do filtru a pak dál do vstřikovačů
část nádrže u hrdla:
1.tlustá hadice na vrchu je odchrchlávání při tankování
2.nejtlustší je samotný hrdlo nádrže,kterym do ní teče benzín,za hadicí je mechanickej ventil/klapka,aby bejzín nešplouchal k víčku nádrže při rychlý jízdě zatáčkama
.....poloviční ne,udělal jsem si z ní polici v garáži,protože mi překážela a než abych ji vyhodil,je užitečná na odlož věcí pro subárka

foto je pro Vás abyste viděli,jak to funguje

část nádrže u motoru:
1.nejhubenější hadička je odsávání par vedený do nádobky z aktivnim uhlim a pak z ní putuje přes mag.ventil do motoru(plynová klapka)
2.tlutší je přepad benzínu vedenej ze vstřikovačů
3.nejtlusší pod těmadle dvěma je nasávání benzínu čerpadlem do filtru a pak dál do vstřikovačů
část nádrže u hrdla:
1.tlustá hadice na vrchu je odchrchlávání při tankování
2.nejtlustší je samotný hrdlo nádrže,kterym do ní teče benzín,za hadicí je mechanickej ventil/klapka,aby bejzín nešplouchal k víčku nádrže při rychlý jízdě zatáčkama

Subaru E12 Wagon 4WD SDX(KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997
Subaru legacy 2.0 turbo (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997
Subaru legacy 2.0 turbo (BF5) 177kw 1991
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host