Stránka 1 z 2

zapalovací kabely

Napsal: úte zář 19, 2006 2:26 pm
od Jarda
XXcomputer.gif
v pondělí ráno jsem v Tesle Blatná objednal sadu zapalovacích kabelů a dnes v 10 hodin jsem je měl doma na dobírku. cena 446 Kč

Obrázek

Napsal: stř zář 20, 2006 5:37 am
od dědek
Pasují koncovky na indučku? Svíčky- samozřejmě , ale s indučkou a někdy i rozdělovačem to bývá problém. Dědek

Napsal: stř zář 20, 2006 2:18 pm
od Jarda
XXcomputer.gif
pasují, jezdím stím

Napsal: úte úno 06, 2007 12:19 pm
od Vlado
Na Slovensky trh dodava napr. f. APM (http://www.APMSK.SK).
Ja som ich kupil za 330.-SKK s DPH.
Obrázek

Re: zapalovací kabely

Napsal: ned pro 07, 2008 8:16 pm
od Mis.us
origo kabely subaru...ceník: kabel indukční cívky-246,45 kč +19%
kabel č.3 -256,13 +19%
kabel č.2 -274,27 +19%
kabel č.1 -279,72 +19%

a ještě POZOR! kabely nejsou jako jedno balení!! lze je koupit jednotlivě.... :shock:

Re: zapalovací kabely

Napsal: pon pro 08, 2008 4:55 pm
od Martin H.
Dát za kabely 1200 je blbost. Já mám staré, české, měděné, s koncovkama ze 120ky, plus silikonové návleky ze žigula a řekněte mi, coje lepší.

Martin.

P.S. Sakra, Karle, obuj se do toho!!! Vždyť je hrůza číst, za co jsou lidi ochotní vyhodit prchy, aby jim ty pekáče jezdily. :cry:

Re: zapalovací kabely

Napsal: úte pro 09, 2008 8:01 am
od dědek
Než se "do toho Karel obuje" můj názor. To co Martin píše je svatá pravda. VN kabel s měděným vodičem je to nejlepší co lze použít. Má to jen jeden háček a to, že je třeba koncovky "vlhkuvzdorně" upravit buď dodatečným silikonovým kabátkem nebo použít koncovky, které to vylučují. (vlhkost a měď se nemají rádi a tvoří měděnku - pěkný sajrajt) Dědek

Re: zapalovací kabely

Napsal: úte pro 09, 2008 9:47 am
od Karel
Jen bych se vrátil zpět.To podstatné již bylo napsáno...
viewtopic.php?f=2&t=1063&hilit=kabely
http://www.tesla-blatna.cz/cs/zapalovac ... 0,2715,609

Ta cena od Tesly je odpovídající.
K.
:shock:

Re: zapalovací kabely

Napsal: stř pro 10, 2008 11:09 pm
od Mis.us
Kdyby sem nechtěl origo,tak tam klidně šoupnu z žigula :lol:

Re: zapalovací kabely

Napsal: čtv pro 11, 2008 8:50 am
od Karel
Fugovat to bude, ale jsou zbytečně dlouhý.
K.
:D

Re: zapalovací kabely

Napsal: čtv pro 11, 2008 11:03 am
od Martinekk
Ja káble pred zimou skontrolujem vysokým napätím a zistím kde prípadne kábel prebíja alebo má zvod. Ohmmetrom je treba skontrolovať aj celistvosť vnútorného uhlíkového vodiča. Odpor na 1m dĺžky je napísaný na kábli. To isté s rozdeľovačom. Káble mám originál, objavovalo sa sršanie VN a tým aj straty na fajkách ktoré sa pripájajú do viečka rozdeľovača, popri kábli bol pôvodne zatesnený nejakým silikónom, ale po tých rokoch je bohvie kde preč. Takže vyčistiť C6000 riedidlom, a zaizolovať tou takou gumovou páskou. Dá sa kúpiť v obchode a izoluje parádne aj vysoké napätie. A štartujem ako sa patrí... Ono kým do konektoru alebo fajky nenatečie že by to vyhrdzavelo, alebo kým sa nepreklepe kábel, tak nieje čo riešiť. VN zdroj môžem priniesť na zraz.

Re: zapalovací kabely

Napsal: pon bře 09, 2009 4:18 pm
od covex
Co rikate na kabely nabizene na http://www.zapalovacikabely.cz/Subaru/S ... bero-4-WD/
Uvadeji ze pouzivaji feritove jadro + dalsi prednosti, oproti ciste uhliko-silikonovym kabelum. Akorat pro Libero tam maj jedny kabely a nerozlisuji stary a novy model Libera. Kabely maji delky 38, 48, 63 + 88cm, coz je podle me jen na stare, zatimco Tesla ma na nove 30, 40, 50 + 30cm.

Re: zapalovací kabely

Napsal: pon bře 16, 2009 1:46 pm
od covex
Koupil jsem nakonec kabely Tesla, trochu me na nich ale zarazi "Made in USA", no co uz:
Obrázek

Co tu u kabelu nikdo nepise, je jesli jsou na nove nebo stare, takze tyto jsem objednaval na nove (maji 30cm kabel k indukcce).
Co jsem koukal na ty puvodni co tam mam, maji tyhle trochu jinak resene koncovky.. snad to tam dostanu.

Re: zapalovací kabely

Napsal: pon bře 16, 2009 4:17 pm
od michael
Ahoj covexi, asi jsi koupil dobře, já jsem kabely kupoval nedávno na starší typ a kabel k indukčce má cca 80 cm :roll:

Re: zapalovací kabely

Napsal: čtv dub 09, 2009 8:16 pm
od covex
Dnes jsem se dostal aspon k vymene kabelu, skutecne nove libero ma kabel k indukcce kratky.
Drobne zkusenosti s touto sadou:
- kabely jsou jemne delsi nez original, v zasade to nevadi, ale
- kabel k indukcce ne jen, ze je delsi, ale ma na jednom konci L fajfku a na druhem ne, zatimco original ma obe do L. Hrozi tedy, ze by se kabel mohl dotykat krytu vyfuku, takze to chce nekam prichytit
- nove kabely, resp. jejich fajfky drzi na svickach a rozdelovaci podstatne lepe, nez stare, ktere byly jiz popraskane a nedostatecne pruzne. Kdyz chce clovek novy kabel sundat ze svicky, vytvori se tam uplne podtlak a lupne to.

Re: zapalovací kabely

Napsal: pát dub 10, 2009 6:22 am
od dědek
Co takhle : Fajfkový konec - na indučku a rovný do rozdělovače. Bacha taky na to, že delší kabel vyžaduje smyčku, která se nesmí onic opírat. Jinak hrozi drncáním k poškození izolace a průrazu. Osvědčilo se mi kabel přichytit tím drátkem s izolací používaným už téměř všude ( třeba, když si koupíš cokoliv do elektriky, jsou tím adjustovány všechny kablíky) ke gumové hadici vedoucí kolem. Zatím funguje, ale kablík je už dost ošoupán dřívějším třením o kovový (rezavý ) držák v blízskosti. Dědek

Re: zapalovací kabely

Napsal: sob dub 11, 2009 6:56 pm
od covex
Jo fajfku sem dal do civky, ale stejne je ten kabel zbytecne dlouhy, zatim jsem jen fajfku natocil nahoru, cimz jsem prodlouzil drahu kabelu, ale nechavat to tak nastalo nechci, protoze manik v servisu uz tolik proziravosti mit nemusi. Prichyceni asi vyresim tak, ze dodavanou svorku "trojuhelnik" pouziju trochu jinym zpusobem nez to vyrobce zamyslel.:)

Re: zapalovací kabely

Napsal: stř črc 01, 2009 9:47 pm
od škatulka
Loni jsem koupil nové kabely TESLA (cena asi 350 kč) a letos mi již po několikáté za jízdy vypadl kabel
ze středu rozdělovače. Vždy jsem koncovku roztáhl, nasadil a jel dál. Asi po 500 km kabel opět vypadl
a koncovka nemá žádné předpětí. Chci do koncovky dát kousek gumové hadičky.
Má někdo podobné zkušenosti? Jak by jste to opravili vy? Bohouš - škatulka.

Re: zapalovací kabely

Napsal: úte srp 18, 2009 12:30 pm
od škatulka
Pokračování:
Minulý týden jsem se vracel domů a asi 300m od domova v prudkém stoupání motor zaškytal, ztratil výkon,
dvakrát střelil do výfuku a zastavil se v zatáčce. Musel jsem couvat dolů a bez posilovače je to zážitek.
Nejprve jsem vyloučil chybu v palivové soustavě a hledal v elektrice. Jak všichni víme, jeden nenajde nic,
neboť když točím startérem, nevidím do motoru a naopak. Už jsem chtěl volat odtah když okolo projížděl
na kole kaskadér z M.T. Jenýček. Spolu jsme objevili asi dost neobvyklou závadu: Loni zakoupený kabel
mezi zap. cívkou a víčkem rozdělovače má obě koncovky úhlové, vedl tedy od víčka jinudy než originál,
dotýkal se držáku pojistkovky nad rozdělovačem. Časem se prodřel a házel jiskru na pojistkovku.
Zkontrolujte si uchycení zap. kabelů v držácích aby jste se nezdrželi jako já. škatulka

Re: zapalovací kabely

Napsal: stř srp 19, 2009 8:29 pm
od Lubomír
Problém "startovat a vidět" je znám jako "šroubovákový start" - to se šroubovákem zeskratují ty dva hrubší šrouby na cívce startéru při zapnutém zapalování... :lol: