kdyz si koupil novej ventil tak mas nejspis vystarano, ale jen tak pro zajimavost, zkousel si vyndat ty pruzinky? Me to od ty doby cvaka jak divy a zapina i vypina hned jak stisknu tlacitkoOpet jsem zkousel 4WD - a znovu stejne problemy. Zkoumal jsem podtlaky, hadicky atd. ale problem je stale stejny. Proste pripojit jeste vetsinou jde, ale odpojit vetsinou ne. Duvod - podlak se neprepne na druhou stranu membrany. Chyba jednoznacne ve ventilu. Vzhledem k tomu, ze jsem s nim stravil jiz spoustu casu jsem vymekl a zakoupil novy - u dodavatele v Evrope skladem. Jsem sice o 2600,- lehci, ale kdyz zmacknu prepinac 4WD se pripoji, zmacknu znova - odpoji. A je pokoj zase na 14 let...
Podtlakové přepínání 4wd
Re: Podtlakové přepínání 4wd
Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv96
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2275
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podtlakové přepínání 4wd
Vzhledem k tomu, ze jsem pri poslednim pokusu ventil slepil, omotal a svazal protoze uz se mi olamovali ty nozicky, ktery se musej pri kazdym rozdelani ohnout tam a zpet, tak uz sem na to fakt nemel to znova rozebirat a skladat. Rekl jsem si, ze uz to chci vyndavat jen jednou a naposled. Takze bohuzel nevim jestli by to pomohlo. Kazdopadne je to dobry typ pro dalsiho nestastnika se 4WD ventilem, i kdyz principelne mi to stale neni jasne - zrejme skutecne pruzinka zpusobuje vzpriceni toho pistku v tele ventilu v dusledku zvetseni vule korozi.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1728
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podtlakové přepínání 4wd
mam dalsí zkušenost se čtyrkolkou,dělal jsem kompletně převodovku a když to bylo všechno v kupě,tak po nastartování, se sama zapínala čtyřkolka
a už nešla vypnout,respektive šla,ale jenom někdy,vyloučil jsem to,že by to byl podtlakovej ventil,protože ten,jsem cca před půl rokem repasoval a je netknutej,takže jsem jeho hodnoty ani neměřil.nic jinýho než špatný čidlo,který je vedle membrány mě nenapadlo,vyndal jsem ho ven a porovnal z druhym,co bylo na převodovce,kterou jsem z auta vyndal,čep kterej do čidla zajíždí v něm jezdil jak po másle,čep se má zhruba v polovině kousnout,aby ho podtlak nezatlačil až k vrchu,k vrchu ho zatlačí až čep na membráně,kterej do čepu najede-má udělanej úhel na špici,to aby najel na čep bez jeho poškození a tim rozsvítí kontrolku na palubní desce.
čidlo už má nejlepší čas za sebou,je vyběhaný,takže půjde do sběru,jen si nechám konetor,kterej se může hodit

čidlo už má nejlepší čas za sebou,je vyběhaný,takže půjde do sběru,jen si nechám konetor,kterej se může hodit

Subaru E12 Wagon 4WD SDX(KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-NR(FA8) 40kw 1996
Subaru 1.8 GL 4WD turbo 3D 88kw 1986
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-NR(FA8) 40kw 1996
Subaru 1.8 GL 4WD turbo 3D 88kw 1986
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host