prosim o pomoc

E 10, E 12
Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště: Děčín

Re: prosim o pomoc

Příspěvek od Karel »

Pajas píše: Zajímalo, zda ty čísla na SPZ se po určité časové době dají znova do provozu....
Ptal jsem se, a rozhodně neé :!:
K.
:lol:
Nikdo není dokonalej.
Uživatelský avatar
dědek
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1758
Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
Typ Libera: E12
Bydliště: Tanvald

Re: prosim o pomoc

Příspěvek od dědek »

Zpátky RZ se opravdu nevrátí, ale všiml jsem si zajímavé věci, a to, že v jednom kraji fasují čísla jednotlivé "Úřady" asi nějak dopředu a tak se stává, že někde autům přidělují RZ ( např 2L8....) a jinde už ( 3L0.....). Tak, že brácha v České Lípě má RZ větší (mladší) než já a má auto o čtyři měsíce starší. Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
Uživatelský avatar
Pajas
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 421
Registrován: sob lis 25, 2006 6:22 pm
Bydliště: Želetice u Kyjova - Jižní Morava, okr. Hodonín
Kontaktovat uživatele:

Re: prosim o pomoc

Příspěvek od Pajas »

No s těmi čísly radši nemluvit. Jaktože že nikdo nemá krásnou koncovku, jen ti co si to "zaplatí"
Subaru Libero E12- červená metla. Rok výroby 1992. 5B* 0229. Další bílé E12-bílá,výroba 1987. 5B* 7981 zatím v depu, postupně se spravuje :)
Uživatelský avatar
ašíc
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 27
Registrován: čtv kvě 01, 2008 6:27 am
Typ Libera: mladší
Bydliště: u Hodonína, malá dědina

Re: prosim o pomoc

Příspěvek od ašíc »

Dle tvrzení MVCR by veškeré SPZ měly být jedinečné (shodují se jen staré: např. HO, v druhu provedení - osobní, nákl. traktor, cizinec, moto, atd.). Pokud by se SPZ ze zákona měnily, budou naprosto jiné, např. nejprve číslice, pak písmena. Pověřený městský ouřad fasuje číselnou řadu v rámci kraje. Takže proto ty značné rozdíly v pořadí. Bohužel nejsme SRN, kde reg. značku vytvoří přímo na úřadě, na základě podkladů z počítače. Také nechápu, proč, když mám okřápané, poškozené, polámané po havárii originál značky, proč když je odevzdám, mi oprávněná firma nemůže vyrobit za poplatek, ty samé, nové. hat46.gif
Uživatelský avatar
dědek
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1758
Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
Typ Libera: E12
Bydliště: Tanvald

Re: prosim o pomoc

Příspěvek od dědek »

To je tím, že nezaplatíš samozřejmě za "čísla" (čert ví kolik je jejich cena?) , ale za "práci "úředníka, který musí sednout k počítači, zrušit staré a zapsat nové , a dojít do skříně pro nové. Pokládám si však otázku: co se děje s RZ na vozíky, karavany atd. Dříve byly jen po jednom, ale teď je to normální RZ , kdy úředních s igelitu vybalí jen jednu značku, nalepí na ni nálepku STK a co s tou druhou stejnou? Asi se vyhodí .(Já bych věděl, jak ji využít) Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
Uživatelský avatar
Raper
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 339
Registrován: úte zář 23, 2008 11:12 pm
Bydliště: Kežmarok SR
Kontaktovat uživatele:

Prosim o pomoc

Příspěvek od Raper »

Kupil som motor od Martinekka teda prapôvodný majitel Dedek, slapal uplne v pohode podla reci aj co som na vlastnej koži zazil, hodil som ho do svojho a slo rovnako ako u Martina -vyborne, pozical si auto brat po cca14km mu zdochlo na krizovatke a odvtedy slo cukane t.j cca 17 km, brat vraj nezanedbal teplotu motora a aktualne sindromy su: neudrzi volnobeh, cuka s motorom teda si mylim ze nevydarene zapaly ale svicky som vycistil a po nejakom case chodu motora skontroloval a su v poriadku - teda palia a nezanasaju sa. Matinekk to odhadol na bohatu zmas ale ani 11.5otacky tomu moc nepomohlo. Skuste mi prosim poradit co by to mohlo byt. Auto stalo 1.5 mesiaca ale to nieje podla mna smerodajne. Inak zahrieva sa dost vyrazne sanie (je teplejsie ako blok motora) nikdy som si vsak nevsimol ci je to bezne. Mohla by byt chyba v elektrike zeby kde si prebijal plus do kostry a aj tak slo len zle?? Prosiim raddte, vopred Vdaka.
Kinderko E 12 r.91
Fiat Ducato 2,3 JTD
Uživatelský avatar
Petr+Barča
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 549
Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
Bydliště: Praha 4

Re: prosim o pomoc

Příspěvek od Petr+Barča »

Skus dát nové těsnění pod sání . Možná jde voda do směsi . Jestli to ještě bíle pokuřuje tak to možná bude v tom .

P+B.
Uživatelský avatar
Martinekk
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 942
Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
Bydliště: Trenčín city
Kontaktovat uživatele:

Re: prosim o pomoc

Příspěvek od Martinekk »

Mne biele pokuřovalo tiež. A tesnenie to nebolo, mal som jeden jednosmerný ventil opačne zapojený... To mi robilo za studena na sytič. Za tepla všetko ok. Ale spotreba veľká, proste moc bohatá zmes, blabotanie do výfuku...
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Uživatelský avatar
Lubomír
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1030
Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
Bydliště: Trenčín,SK

Re: prosim o pomoc

Příspěvek od Lubomír »

To Raper:
Skontroluj ešte všetky hadičky, nezabudni na káble a konektory, aj VN podotláčaj.
To Petr+Barča:
tesnění pod sání - čo sa tým myslí? pod rozvidleniny sacího potrubí? alebo pred rozvidlením? (falošný vzduch?)
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
Uživatelský avatar
Raper
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 339
Registrován: úte zář 23, 2008 11:12 pm
Bydliště: Kežmarok SR
Kontaktovat uživatele:

Re: prosim o pomoc

Příspěvek od Raper »

VN som obriadil vzduch skontroloval - bez zlepsenia, mohlo by ist o problem s alternatorom?? alebo akonahle by odisiel alternator baterka by sa hned vystavila,?
Kinderko E 12 r.91
Fiat Ducato 2,3 JTD
Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště: Děčín

Re: prosim o pomoc

Příspěvek od Karel »

Raper píše: problem s alternatorom?? alebo akonahle by odisiel alternator baterka by sa hned vystavila,?
To snad neé. Změř napětí za chodu motoru na alternátoru, a na baterce. Měly by to být stejné hodnoty.
K.
:D
Nikdo není dokonalej.
Uživatelský avatar
Pajas
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 421
Registrován: sob lis 25, 2006 6:22 pm
Bydliště: Želetice u Kyjova - Jižní Morava, okr. Hodonín
Kontaktovat uživatele:

Re: prosim o pomoc

Příspěvek od Pajas »

Cukání: Co benzín po 1,5 měs. stání- není tam nějaká voda, či ucpané filtr benzínové či dokonce nedejbože to nasálo bordel do karbeca. Filtr benzínový používat radši sítkový jak papírový na papírovém to hned nepoznáš, jestli je špinavé či jak. Dále se mrkni na karbecu na ten "odpojovač volnoběhu" takový váleček vedou k němu dva či jeden drát, ten se často kazí a volnoběh to nedrží, dál zkontroluj víčko jestli tam není špína či okem neviditelná sůl, jiskru by to pak házelo všade možně. Dál se mrkni do indučky tam taky dovnitř jak vede VN kábl bývá taky někdy oxidace...Dál už mě nic nenapadá teď
Subaru Libero E12- červená metla. Rok výroby 1992. 5B* 0229. Další bílé E12-bílá,výroba 1987. 5B* 7981 zatím v depu, postupně se spravuje :)
Uživatelský avatar
Petr+Barča
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 549
Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
Bydliště: Praha 4

Re: prosim o pomoc

Příspěvek od Petr+Barča »

Těsnění sání je mezi hlavou a sáním . Vedou tam vodní kanálky a může to propouštět vodu přímo na jednotlivé válce . Na volnoběh to vypadá že to jde na dva válce a v otáčkách to bíle čoudí . Zrovna jsem to opravoval .

P+B.
Uživatelský avatar
Lubomír
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1030
Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
Bydliště: Trenčín,SK

Re: prosim o pomoc

Příspěvek od Lubomír »

Díky, za objasnenie, dávam tam vždy ten červený tmel, nikdy tento spoj neskladám nasucho, takže som sa s tým nestretol.
Ono kde je voda, tam skladať nasucho tesnenie ide iba nové, použité už sa bojím. Ale nové už nemám, tak som tam na E10tkový motor vystrihol z takého zeleného hrubého papiera na tesnenia a drží dodnes. Ale pre istotu som použil aj tmel, nemám vôlu vracať sa k takémuto spoju, ak by bol netesný mojou lenivosťou...
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
Uživatelský avatar
Petr+Barča
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 549
Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
Bydliště: Praha 4

Re: prosim o pomoc

Příspěvek od Petr+Barča »

Taky jsem tam mněl červený silikon , ale po 60,000 Km asi odešel a začal pouštět vodu . Myslel jsem že je to těsnění pod hlavou , tak jsem to celé rozhodil a úplně zbytečně . Mohl sem si ušetřit spoustu práce a peněz .

P+B.
Uživatelský avatar
Lubomír
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1030
Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
Bydliště: Trenčín,SK

Re: prosim o pomoc

Příspěvek od Lubomír »

Uf, tolko práce :( ale tip na závadu je to vzácny, osobná skúsenosť je osobná skúsenosť. A zdá sa , že ten čierny silikón nebude spolahlivý? - aj si odmastil tie styčné plochy pred zlepením? A nechávaš silikón troch "zavadnout" pred montážou, alebo tak narychlo do čerstvého to zosadíš a doťahuješ? -ja to nechávam trochu zaschnúť, potom sa to nevytlačí všetko von pri doťahovaní matíc...
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
Odpovědět