Těsnění olejové vany
Těsnění olejové vany
Zdravím ve spolek, sháním těsnění olejové vany, ale všude mi nabízejí úplně jinej rozměr než potřebuju http://www.elitecat.cz/ArticleSelection.aspx?B=0 Měl někdo stejnou zkušenost? Potřebuju bez toho "výřezu". Stejné je to i s těsněním víka ventilů. Furt mi nabízej krátký, i když to zkouším všude. Na motoru je vyraženo EF 12. Díky Petr
- kce
- Inventář fóra
- Příspěvky: 423
- Registrován: čtv pro 07, 2006 9:37 pm
- Bydliště: K.Vary / Plzen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Těsnění olejové vany
klasicky "anonymni" prispevek.. coz takhle se predstavit? odkud jsi, jaky mas liberko....
jinak k tesneni vany- spravne aplikovany cerveny silikon imho lepsi nez orig tesneni
jinak k tesneni vany- spravne aplikovany cerveny silikon imho lepsi nez orig tesneni
Re: Těsnění olejové vany
omlouvám se za anonimní příspěvek a zároveň děkuji za odpověď.Jsem z Masečína u Štěchovic. Mám starší tip Libera, kastle 86, motor je měněnej, v papírech 1,0 na motoru je vyraženo EF12. Zjistil jsem to až při bližším zkoumáním motorového prostoru, když jsem si lámal hlavu, proč je mezi motorem a převodovkou mezera cca 18mm. Protože mi z motoru všude tek olej, tak jsem se ho rozhodl přetěsnit. Teď scháním těsnění a snažím se to dát dohromady. Zkusím i sesadit ten motor s převodovkou, ale nejsem si jistej, jestli to půjde. Někdo tady psal, že motor EF10 a EF12 má jinej setrvák. Ještě jednou díky Petr
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1571
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Těsnění olejové vany
A jak to proboha drží pohromadě? Můžeš to prosím tě vyfotit?Hajas píše:.. mezi motorem a převodovkou mezera cca 18mm. ..
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
Re: Těsnění olejové vany
Drží to na těch šroubech a aby to nedosedlo, tak tam byly tak matky:) Bohužel mám už motor venku, takže to už neblejsknu.
Re: Těsnění olejové vany
Hajas: na rozdíl od KCE bych silikonem řešil jen vanu, na víku ventilů je na něj moc velký prostor, těsnění má zhruba klínový tvar a tři těsnící drážky tam, kde se dává k hlavě. Jinak mám zkušenost právě z toho víka ventilů, že na dvanáctkový motor sedne i označené na E 10. Ve vyobrazení si jen dej bacha ať je tvarované, už mi nabízeli i úplně ploché a to je jiné.
Had - řidič, mechanik a ošetřovatel Máši (postupně se zotavující po šťouchanci) a konzultant u Báry, která po reinkarnaci do nové kastle začátkem dubna 09 poprvé zavrčela v Budějovicích.