zpátečková světla

E 10, E 12
Uživatelský avatar
matyy
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 15
Registrován: čtv kvě 22, 2008 11:58 am
Bydliště/Město: Mladá Boleslav

zpátečková světla

Příspěvekod matyy » čtv pro 25, 2008 11:31 pm

Teď jsem zjistil že mi nejdou zpětná světla,ale žárovky mám dobré...Nevíte čím by to mohlo být a kde je spínač?? Díík bduh.gif

Uživatelský avatar
Martinekk
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 812
Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
Bydliště/Město: Trenčín city
Kontaktovat uživatele:

Re: zpátečková světla

Příspěvekod Martinekk » pát pro 26, 2008 11:43 am

Na staršom je spínač na prevodovke. Poblíž náhonu na tacho. Ako je to na novšom neviem, nemám to okukané.
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.

Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště/Město: Děčín

Re: zpátečková světla

Příspěvekod Karel » pát pro 26, 2008 4:14 pm

Na novém taky.
K.
:D
Nikdo není dokonalej.

Uživatelský avatar
Vladino
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 27
Registrován: pon pro 07, 2009 9:37 pm
Bydliště/Město: Trenčín,SK
Kontaktovat uživatele:

Re: zpátečková světla

Příspěvekod Vladino » pon črc 10, 2017 7:20 pm

Prosím o informáciu, ak mal niekto tento problém. Na dvojkolke E10 mi nesvietia cúvacie svetlá po zaradení spiatočky, ale ak zvýšim otáčky motora cca na 2000 odhadom, tak sa rozsvietia. Ak dám nohu z plynu, tak zhasnú. Spínač na prevodovke som vymenil z inej prevodovky. Porucha pretrváva.

Ďakujem Vlado
Doteraz kuriózna dvojkolka v bordó-metalíze od Lubomíra...
+ bielostrieborná E12 na OR32kách(drapáky) uff!

Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1444
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Bydliště/Město: Praha,matka všech měst (Praha 5)
Kontaktovat uživatele:

Re: zpátečková světla

Příspěvekod Mis.us » úte črc 11, 2017 6:58 am

máš špatnej kontakt- někde je nalomenej drát, nebo špatně vodící konektor. Stalo se mi to taky na E12 4WD -po pomačkání drátů rukou mam pokoj, zatim teda, neřešil jsem to opravou a hledáním nalomenýho drátu, protože v září auto podstoupí přestavbu. M
Subaru E12 Wagon 4WD SDX 38kw -1989
Subaru 1.8 GL 4WD Coupé 72kw - 11/85
Subaru 1.8 GL 4WD RX Coupé 100kw - 10/87

-JO ŘIDIČ,TEN TVRDEJ CHLEBA MÁ------------>Čus--->Mišus

Uživatelský avatar
Vladino
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 27
Registrován: pon pro 07, 2009 9:37 pm
Bydliště/Město: Trenčín,SK
Kontaktovat uživatele:

Re: zpátečková světla

Příspěvekod Vladino » stř črc 12, 2017 8:38 pm

Vďaka za informáciu. Dnes som trochu čistil motor, vymenil sviečky, nabil akumulátor a zopár ďalších drobností. Liberko nejazdilo možno 4 mesiace, tak bolo treba a hneď som si aj siahol na kábliky od spínača cúvačiek na prevodovke cez konektor až k spoločnému zväzku káblov. Na pootočenie kľúčikom do stavu svietiacich kontroliek a zaradenej spiatočke sa svetlá rozsvietili veľmi ochotne. Tak sa potvrdilo, čo si napísal. Tie kábliky je dobré upevniť, aby nezakmitávali, ako sa im zachce, a ja som ich upevnené nemal.
Doteraz kuriózna dvojkolka v bordó-metalíze od Lubomíra...
+ bielostrieborná E12 na OR32kách(drapáky) uff!

škatulka
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 218
Registrován: čtv srp 09, 2007 11:42 am
Bydliště/Město: Dobruška

Re: zpátečková světla

Příspěvekod škatulka » čtv črc 13, 2017 12:12 am

Na renovaci škatulky jsem koupil jednu E 12ku na které byly natahané nové dráty k zadním světlům. Po sundání karoserie jsem zjistil, že
kabelový svazek v místě kde opouští karoserii ( gumová průchodka ) a přechází na rám ( první plastová příchytka ) je prodřený o rám
a je poškozeno ( zkratováno ) pět vodičů . Myslím - i když myslet znamená hovno vědět - že to bude dost častá příčina různých poruch
a závad. Škatulka.

David
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 33
Registrován: úte kvě 14, 2013 12:14 am
Bydliště/Město: Jizerské hory

Re: zpátečková světla

Příspěvekod David » pon črc 17, 2017 5:44 pm

Zdravím, na starém liberu mi v elektrice nefungovalo asi devět věcí, je s podivem, že ještě jelo. Vnitřkem vozu jsem měl nataháno asi pět drátů. Kamarád jednou při hledání příčiny rozdělal svazek a několik drátů vedle sebe bylo ztloustlých jako had, když spolkne myš. Po dvaceti letech v méně chráněných místech může měď zoxidovat skrz izolaci a nezbývá než proměřovat odpor jednotlivých drátů. Skoro by pak člověk při úplné renovaci pomýšlel na nový svazek za pár tisíc, kdyby byl k mání :-). Pro ty, co neměli tuto nutnost, přidávám, že se dráty proměřují pomocí špendlíků, kterými se drát propíchne napříč a není nutno vstupovat do konektoru.
Přeji hodně zdaru a zdravé dráty, David


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Yahoo [Bot] a 1 host