Těsnění pod sácí potrubí
- Pajas
- Inventář fóra
- Příspěvky: 421
- Registrován: sob lis 25, 2006 6:22 pm
- Bydliště: Želetice u Kyjova - Jižní Morava, okr. Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Těsnění pod sácí potrubí
Jelikož se muselo sundat sací potruby a došlo k tomu, že staré těsnění bylo KO musel jsem koupit nové. Mechanik mi nakreslil nebo spíš obkreslil jak má vypadat. Díval jsem se na internetu a na Liberka byly čtyřy co jsem našel. Jenže mechanik mi tvrdí, že ani jedno není ono. Existuje ještě nějaké jiné než tady tyto čtyřy? Nebo má normálně vyrobit z nějakého tvrdšího papíru či jiného materiálu??
- Přílohy
-
- N67003a.jpg (29.72 KiB) Zobrazeno 5377 x
-
- image001.jpg (25.35 KiB) Zobrazeno 5377 x
-
- 232418.jpg (24.34 KiB) Zobrazeno 5377 x
Subaru Libero E12- červená metla. Rok výroby 1992. 5B* 0229. Další bílé E12-bílá,výroba 1987. 5B* 7981 zatím v depu, postupně se spravuje
- Pajas
- Inventář fóra
- Příspěvky: 421
- Registrován: sob lis 25, 2006 6:22 pm
- Bydliště: Želetice u Kyjova - Jižní Morava, okr. Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Těsnění pod sácí potrubí
5 těsnění
4. obrázek co mně obkreslil mechanik
4. obrázek co mně obkreslil mechanik
- Přílohy
-
- img003.jpg (112.34 KiB) Zobrazeno 5375 x
-
- N67006a.jpg (33.39 KiB) Zobrazeno 5376 x
Subaru Libero E12- červená metla. Rok výroby 1992. 5B* 0229. Další bílé E12-bílá,výroba 1987. 5B* 7981 zatím v depu, postupně se spravuje
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 942
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: Těsnění pod sácí potrubí
Zelený papier by mal stačiť si myslím. A utesniť tmelom.
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1030
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: Těsnění pod sácí potrubí
súhlas, ja to tesnenie vždy vyrábam, a to už mám všetky také ako na fotkách doma... (jeden obrys je výfukové, je iné, s kovovými okovanými dírami)
Je na takéto účely dostať taký zelený papier hrubý 0,4 mm, alebo aj inej hrúbky, môže byť aj čierny,ten býva ale hrubší, až 0,8 mm a horšie sa opracováva. Nedoporučujem používať tenší papier, ani nenapustený, nezaručuje tesnosť dlhodobo... Takže obrys je otlačený, stačí vystrihnúť, slabučko jemne potrieť červeným tmelom aby tesnili aj spoje vodných kanálov a šup s tým tam.
P.S. spomínam si, že niekto mal možnosť nechať vypáliť tesnenie na laseri, to by bol artikel na zraz, každý kto sa nebojí povoliť sacie parohy by uvítal utratiť nejaký obnos , aby nemusel oklepávať tvary tesnení...
Je na takéto účely dostať taký zelený papier hrubý 0,4 mm, alebo aj inej hrúbky, môže byť aj čierny,ten býva ale hrubší, až 0,8 mm a horšie sa opracováva. Nedoporučujem používať tenší papier, ani nenapustený, nezaručuje tesnosť dlhodobo... Takže obrys je otlačený, stačí vystrihnúť, slabučko jemne potrieť červeným tmelom aby tesnili aj spoje vodných kanálov a šup s tým tam.
P.S. spomínam si, že niekto mal možnosť nechať vypáliť tesnenie na laseri, to by bol artikel na zraz, každý kto sa nebojí povoliť sacie parohy by uvítal utratiť nejaký obnos , aby nemusel oklepávať tvary tesnení...
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- Petr+Barča
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 549
- Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
- Bydliště: Praha 4
Re: Těsnění pod sácí potrubí
Na paprsku dělal Honza , ale už je jinde . Taky těch těsnění co jsou na obrázcích mám celou sadu a ani jedno nepasuje , tak že došlo na červený silikon .
P+B.
P+B.