Stránka 1 z 1

Volnoběh

Napsal: čtv úno 16, 2006 6:16 pm
od Petr+Barča
Po zahřátí motoru mi z ničeho nic začne zhasínat volnoběh . Karburátor je vyčištěný, doštělovat jsem to zkoušel a pořát to chcípá . Když motor vystydne zase je to v pohodě . Než se zahřeje . Každá rada drahá . Děkuji .
P+B.

volnoběh

Napsal: čtv úno 16, 2006 8:59 pm
od dědek
Tak tohle mě občas taky dělá.Nejprve jsem si myslel, že je to voda v benzínu( nalil jsem Velfobin) a zdálo se, že je to OK.Za čas opět stejná závada.Tak nevím. Mám do nádrže ještě nalít Vefobin nebo je to něčím jiným? Kdo s tím máte zkušenost poraďte. Dědek

Napsal: čtv úno 16, 2006 9:09 pm
od Jarda
:oops: Petře, vím že máš více zkušeností, podívej se na hadičky od podtlaků, hlavně tu co vede od filtru vzduchu, ale může to být kterákoliv :oops:

Re: Volnoběh

Napsal: čtv pro 19, 2013 9:02 am
od Mis.us
Po generálce motoru jelo perfektně, resp. trvalo to dva dny- bez problémů. Třetí den jsem dýl startoval, po šlápnutí na plyn chytlo hned, ale ani za studena nedrželo volnoběh, přitomhle ale jelo normálně- jako předtim s rozdílem střílení do vejfuku při bržnění motorem.

Karbec jsem vyndal a vyčistil- podle mýho soudu dobře, vrátil zpět a bylo to chvilku dobrý. Po nastrtování a prutkym přidání plynu zase na volnoběh zdechávalo. Jsem si řikal doprdele- že by elektrika, ale tomu jsem moc nedal - Vždycky když jsem vyšrouboval šroubek bohatosti a profouknul kompresorem byl chvilku klid. Takže úvaha, že je to vopravdu karbec byla dobrá.

Vůbec mi nedošlo, že to může bejt bordel pod mosaznym ventilkem akcelerační pumpičky- po těch pár dnech co jsem se bavil s kamarádem co má taky libero,řikal jsem mu, že to začne kravit po velký zátěži, nebo protůrování. Povidal, že tenhle ventilek se otevírá téměř při plnym plynu, což mi po demontáži došlo taky- málo zkušeností s karburátorama :-) Po vyšroubování ventilku a posvícení na dno, tam bylo bordelu dost a při otevření jehličky, do který narazí pumpička si karbec ten borcel cucnul... Teď jezdí zas jak zamlada. hoj Mišus

Re: Volnoběh

Napsal: čtv pro 19, 2013 9:09 pm
od Lubomír
Ahoj, mám skúsenosť s podobným chovaním a vždy niečo iné:
- najprv to bola koróziou vyprázdnená cievka od oleja - náhodou som našiel na rukáve kvapky mastnoty, keď som sa chystal prelíznuť tie rysky na remenici kvôli strobákU - nastudeno bez problémov, po chvílke vynechávalo zapalovanie.
- o pár rokov neskôr zasa, bolo to v prívode k voľnobežnému solenoidu - ukmitaný s občasným vedním, po pretúrovaní zatepla vynechával, vyrýpal som tú zálievku z plastu, preletoval nový kábel a na ochranu som tam navliekol ochranu ma matice a slúži dodnes.
Toľko moje skúsenosti, ak je každá rada dobrá.