Nejde zařadit žádný kvalt
Nejde zařadit žádný kvalt
Ahoj, potřeboval bych radu, koupil jsem starší libero bez tp, delší dobu stálo.Včera jsem ho projížděl a při zařazeném 4x4 mě cca po půl kilometru na trojku jakoby vyskočila rychlost a od tý doby nejde nic zařadit ať je 4 wd zapnuto, nebo vypnuto.Šajt páka normálně chodí, v převodovce to cvaká, jako kdyby tam kvalty padaly, ale je tam furt neutrál, taky mě přijde že jde moc lehko spojkový pedál, ale nevím jestli šel takhle , když to ještě jelo.Od koupi jsem s ním nenajel ani 2km:-( Poraďte prosím, díky.
- Raper
- Inventář fóra
- Příspěvky: 341
- Registrován: úte zář 23, 2008 11:12 pm
- Bydliště: Kežmarok SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejde zařadit žádný kvalt
Obcas nejde zaradit nekteré kvalty kdyz je povolena sruba kt. spaja tiahlo radiacej paky s prevodovkou, ale ked vravis ze paka ide..
Kinderko E 12 r.91
Fiat Ducato 2,3 JTD
Fiat Ducato 2,3 JTD
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 942
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejde zařadit žádný kvalt
Vlez pod auto a pozeraj sa, či bowden ovládajúci spojku ju aj naozaj ovláda alebo nie. A potom odkrytuj motor a pozri sa či radiaca tyč chodí ako má. Potrebuješ k tomu ešte jednu osobu ktorá bude stláčať spojku a hýbať fofrklackom. Ak toto funguje, tak je buď niečo so spojkou samotnou alebo prevodovkou a rozoberaniu sa nevyhneš.
To je to biele alebo srieborné z bazošu?
To je to biele alebo srieborné z bazošu?
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2473
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejde zařadit žádný kvalt
Jestli to nebude spis v pytly oblozeni spojky. Bez nej radit jde pekne, ale neprenasi se toceni motoru na prevodovku..
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 942
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejde zařadit žádný kvalt
To je tiež možné.
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
-
- Občasný přispěvatel
- Příspěvky: 27
- Registrován: ned lis 21, 2010 8:37 pm
- Bydliště: Kynšperk nad Ohří
Re: Nejde zařadit žádný kvalt
Na novějšim se mi stalo, že klouzala spojka a jak jsem jí měnil, tak jsem zjistil, že vypínací páka v převodovce je zatuhlá a nevrací se zcela na zpět, takže jsem měnil zbytečně. Jestli ti Liberko dýl stálo, tak je možný, že je to tim. Páka je totiž v hliníku a na slano to fest oxiduje.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1941
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Nejde zařadit žádný kvalt
Pidy píše:Na novějšim se mi stalo, že klouzala spojka a jak jsem jí měnil, tak jsem zjistil, že vypínací páka v převodovce je zatuhlá a nevrací se zcela na zpět, takže jsem měnil zbytečně. Jestli ti Liberko dýl stálo, tak je možný, že je to tim. Páka je totiž v hliníku a na slano to fest oxiduje.
To samý u mně.po rozhejbání jde spojka jak u novýho auta.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2473
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejde zařadit žádný kvalt
Jakou paku mate na mysli? Tu za kterou taha spojkove lanko, nebo tam je este jina?
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1758
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Re: Nejde zařadit žádný kvalt
Tak na tohle jsem dostal 6tisíc slevu na "červený", když jsem ho kupoval. Původní majitel s ním dlouho nejezdil a pak se rohodl ho dát na prodej do Trutnova. Když jsem ho kupoval , dekladoval jsem klouzající spojku (předchozí zkušenost se starším, kde taky klouzala a musela se vyměnit),bazarník zavolal majiteli a sleva byla na světě. Doma jsem tuhle páku rozhýbal všelijakými prostřiky, trochu povolil matici na seřizovacím šroubu a spojka zůstala původní . Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
škoda yeti 1.8 2010
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1941
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Nejde zařadit žádný kvalt
jiná páka než tu co řikáš covexi,tam opravdu neni.Je to pěkný svinstvo,když to zatuhne.To co píše dědek působí tak na 40% ,když to chceš pořádně rozhejbat,tak převodovka musí ven a páka taky.Jsou tam dva pérový kolíčky držej závoveň vidličku od spojkovýho ložiska.Vytloukneš je 3mm kalenou kulatinou a páku vytáhneš.Vespod je na páce O-kroužek,kterej drží mazivo na kulatině ,která chodí v hliníku,když stvrdne a rozpadne se,tak tam svinstvo má přístup a seš v průseru.Tim tady nechci nikoho plašit,aby hned vyndal převodovku a namazal to.Na druhou stranu,kdo to v budoucnu zaznamená,že se páka vrací málo a ztuha,tak má o práci postaráno
Dědku na červenym byla páka zatuhlá cca po14 dnech co nám auto stálo u baráku.Libera jsem ještě neopravoval ve velkym rosahu,respektive v tomhle směru.Mechanik co spojku dělal odemně měl k dispozici přítlačák,lamelu i ložisko,možná by původní ještě nějakej čas vydrželo,ale vyhodil to všechno,já to ani neviděl,to mě dost štvalo,protože se to určitě dalo ještě použít...
Dědku na červenym byla páka zatuhlá cca po14 dnech co nám auto stálo u baráku.Libera jsem ještě neopravoval ve velkym rosahu,respektive v tomhle směru.Mechanik co spojku dělal odemně měl k dispozici přítlačák,lamelu i ložisko,možná by původní ještě nějakej čas vydrželo,ale vyhodil to všechno,já to ani neviděl,to mě dost štvalo,protože se to určitě dalo ještě použít...
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991