spodní rozvodové kolo
spodní rozvodové kolo
Ahoj pokouším se o sundání klikového rozvodového kola podle mě je pouze suvně na klínku? ale stále se mi nedaří ho sundat pravděpodobně od předchozího majitele na něj tekla dlouhodobě voda z odtokového kanálku od vodní pumpy kde byl vadný simerink je možné že je to velmi bytelně přirezlé? Máte podobnou zkušenost?
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1616
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Bydliště: Berounsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: spodní rozvodové kolo
čau
ono i když neni přirezlý a dlouho se nesundavalo,tak jde ztuha.Přes klínek tam injekční stříkačku,nebo pomocí olejničky špricni brzdovou kapalinu,nech ji působit min.2h a potom zkus kolo pomocí ohnutýho šroubováku odpáčit,hlavně ho poklep s rozumem kladivem aby se odtrhlo od hřídele
!!!!!!!!!OPATRNĚ S TIM ŠORUBOVÁKEM,ať tu hliníkovou přepážku neprorazíš!!!!!! Mišus
Ps.když bys měl vadnej simerink,tekl by ti z kanálku olej (vodní pumpu dělí od simerinku ucpávka,která bohužel už prosakovala.Simerink by měl bránit vodě vniknutí do karteru a naopak prosakování oleje k ucpávce pak z kanálku ven,ale něco málo úniku oleje je v toleranci)
ono i když neni přirezlý a dlouho se nesundavalo,tak jde ztuha.Přes klínek tam injekční stříkačku,nebo pomocí olejničky špricni brzdovou kapalinu,nech ji působit min.2h a potom zkus kolo pomocí ohnutýho šroubováku odpáčit,hlavně ho poklep s rozumem kladivem aby se odtrhlo od hřídele
!!!!!!!!!OPATRNĚ S TIM ŠORUBOVÁKEM,ať tu hliníkovou přepážku neprorazíš!!!!!! Mišus
Ps.když bys měl vadnej simerink,tekl by ti z kanálku olej (vodní pumpu dělí od simerinku ucpávka,která bohužel už prosakovala.Simerink by měl bránit vodě vniknutí do karteru a naopak prosakování oleje k ucpávce pak z kanálku ven,ale něco málo úniku oleje je v toleranci)
Subaru E12 Wagon 4WD SDX 38kw -1989
Subaru 1.8 GL 4WD Coupé 72kw - 11/85
Subaru 1.8 GL 4WD RX Coupé 100kw - 10/87
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi 85kw - 11/96
-JO ŘIDIČ,TEN TVRDEJ CHLEBA MÁ------------>Čus--->Mišus
Subaru 1.8 GL 4WD Coupé 72kw - 11/85
Subaru 1.8 GL 4WD RX Coupé 100kw - 10/87
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi 85kw - 11/96
-JO ŘIDIČ,TEN TVRDEJ CHLEBA MÁ------------>Čus--->Mišus
Re: spodní rozvodové kolo
Tak se nezadařilo šroubovákama sem zjistil že hliníková prsa sou opravdu hodně měký tak sem z trojky plechu vyrobil podkovu, kterou sem nasadil za kolečko a reverzním kladivem zkusil srazit což se taky nepovedlo. Odhadls to správně
kanálkem vytéká olej a po každém zaparkování je pod autem odhadem půl deci oleje a spotřeba je značně vysoká

- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1616
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Bydliště: Berounsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: spodní rozvodové kolo
to jsou zkušenosti,ne odhad,tak přeju hodně štěstí 
pujč si,nebo kup stahovák.Mišus

pujč si,nebo kup stahovák.Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX 38kw -1989
Subaru 1.8 GL 4WD Coupé 72kw - 11/85
Subaru 1.8 GL 4WD RX Coupé 100kw - 10/87
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi 85kw - 11/96
-JO ŘIDIČ,TEN TVRDEJ CHLEBA MÁ------------>Čus--->Mišus
Subaru 1.8 GL 4WD Coupé 72kw - 11/85
Subaru 1.8 GL 4WD RX Coupé 100kw - 10/87
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi 85kw - 11/96
-JO ŘIDIČ,TEN TVRDEJ CHLEBA MÁ------------>Čus--->Mišus
Zpět na „Dotazy na Libero „starší“ < 93“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host