Stránka 1 z 1

potrebuju pomoct

Napsal: pon čer 17, 2013 4:19 pm
od jouseph88
Ahoj nevim co stim,prosim poradte pred pul rokem jsem oddelal z libera vyfuk a kat;. A ted po dlouhy dobe jsem si rekl ze ho chci dat do kupy,pred tim jezdilo v pohode pred rozdelanim schnileho vyfuku a vysypaneho katu.ted jsem si sehnal novy vyfuk a misto katu tam mam trubu s prevarenyma prirubama a v tom lambda sondu.strasne rychle se to uchlasta a kdyz to chytne tak to nedrzi otacky jak by melo.a je zajimavy ze 2svice jsou mokry od benzinu a ta 3 je sucha.a jeste ted me nakej koumak neco steloval s rozdelovacem a kdyz jsem to chtel natocit tak to byla rana jak z dela.nevim co stim kde spis zacit a jak.jeste k tomu ze to nedrzi otacky tak to netahne spis se dusi.dekuji za pomoc
pepa

Re: potrebuju pomoct

Napsal: úte čer 18, 2013 7:05 am
od Karel
jouseph88 píše: pred pul rokem . A ted po dlouhy době... tak to netahne spis se dusi.dekuji za pomoc
pepa

Ahoj. Nejdřív bych změřil kompresi. Podle výsledku bych postupoval dál směrem přes svíčky a kabely k rozdělovači.
A pak se uvidí.
K.
:D

Re: potrebuju pomoct

Napsal: úte čer 18, 2013 4:26 pm
od jenýček
Ty nás mateš. Píšeš do "starejch",ale mluvíš o katu. Tak jak to je. Máš starší nebo novější typ. V případě že starší, pošli mi do SZ tel.číslo.Jsem kousek od tebe.

Re: potrebuju pomoct

Napsal: úte čer 18, 2013 5:05 pm
od Karel
jenýček píše: Píšeš do "starejch",ale mluvíš o katu.
Dovoluji si nesměle podotknouti, že staré mívá/ nebo má mít / neřízený kat.
K.
:)

Re: potrebuju pomoct

Napsal: stř čer 19, 2013 8:05 pm
od jenýček
Já osobně mám v emisním průkazu taky psanej. Dokonce třícestný řízený,což je samozřejmě nesmysl. Ustaršího jsem kat ještě neviděl. Tady už se o tom někde psalo, že se dopisovaly katy kvůli dovozu.

Re: potrebuju pomoct

Napsal: stř čer 19, 2013 9:23 pm
od Karel
Ahoj.
Před asi 15-18 lety, když se k nám do Čech dovážely auta i s karburátorama,
a aby to šlo přihlásit, tak se podle možností a místa u motoru dokonce přivařila matka M14x1.25
na výfukové potrubí do které se zašroubovala svíčka od které se vedl kabel někam... Tehdy žádný úředník /skoro/ nevěděl jak vypadá lambda sonda
a o co vlastně de. Často to jistila obálka...
Asi tak.
K.
:lol:

Re: potrebuju pomoct

Napsal: stř čer 19, 2013 10:02 pm
od Tuti
jouseph88 píše: strasne rychle se to uchlasta a kdyz to chytne tak to nedrzi otacky jak by melo.a je zajimavy ze 2svice jsou mokry od benzinu ..
Zkontroluj, jestli nezůstává viset plovák (případně jestli jsi měl rozdělaný karburátor, může být ventil špatně sesazený). Benzin se pak dostane přes víčko karburátoru do podtlaků a je zle.
Jinak většina starších Liber katalyzátor měla (snad jen první ročníky E10 měly jen rezonanční komoru). To že z mřížky po dvaceti letech už většinou nic nezbylo samozřejmě nepřekvapí :mrgreen:

Re: potrebuju pomoct

Napsal: pát čer 21, 2013 2:54 pm
od jenýček
Ty myslíš to "něco" mezi vlnovcem a tlumičem že býval katalyzátor? To by v tom ale neměli to čidlo teploty výfuku,ne? To musíme na srazu probrat ať se dopátráme .Mě osobně se to nezdá.

Re: potrebuju pomoct

Napsal: pát čer 21, 2013 10:55 pm
od Mis.us
Starý libera katalyzátor měla/mají. Pokud o to máte opravdovej zájem, oslovte pana Neumana z Emilfreye ČR, kterej libera prodával od roku 1992 fungl nový tady u Nás v ČR.

ps. dostal jsem katalogy na staší libera- E10 kat neměly pouze E12 (katalysator norm US´83, katalysator OGE 86)

Mišus