utápění svíčky

E 10, E 12
Odpovědět
Jendaf
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Příspěvky: 2
Registrován: ned bře 01, 2015 10:59 pm
Typ Libera: E12
Bydliště: Brno

utápění svíčky

Příspěvek od Jendaf »

Ahoj Subaristi, tak mimo sekci Mercedes 123 jsem začal navštěvovat ještě vaše fórum. Sranda je, že Vás trápí něco co mě ani nikdy nenapadlo, že by němělo fungovat - motor. :lol: Milionek mam přetočený a šlape jak hodinky. Někdy je až neuvěřitelný přesedat mezi těmito auty. No nic co bych se chtěl zeptat: utápí se mě na 1. válci svíčka. Kabely, palec ,víčko, svíčky vyměněný. Najedu 70km a svíčka je v háji. Tlaky 12. Hlava udělaná, přebroušená a utěsněná. Že by stírací kroužky ? Svíčky mě přijdou zakarbonovaný, ale né katastrofálně. Nebo bohatá směs? MOžná špatný těsnění pod hlavou? Díky za náměty JendaF.
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: utápění svíčky

Příspěvek od Mis.us »

ahoj Mr. jendafe

Co je hlava udělaná? Nový gufírka(originál- pokud nedáš originál, propouštěj olej) udělaný sedla v hlavě? nový ventily, taky záleží jak moc je hlava ubraná- kompresní poměr...?
Tlaky máš celkem fpohodě, ale pravidlo zní a už jsem na to doplatil, nikdy nedělej jen kus motoru, ale celej a s originálníma komponentama! Tvoje tlaky jsou sice v normě, ale budeš mít zapečený mazací koužky, přes ty dva vrchní projde olej jak prd. Taky záleží na který svíčce to máš v loji- nevim jestli je to 3. anebo 1. válec, ale svíčka bejvá i při kompletní generálce jinak zbarvená- podle nastavení karburátoru (buď do bíla- chudá, nebo do černa- bohatá)- to sání totiž neni uplně ideální už od výroby.

A co povidáš o piánu (MB123), svatá pravda, ale sedni si někdy do Subaru Leone a piano ti bude cizí, nejen, že plivnu pod kola a jede to dál, ALE.....(500 000 nalítano bez problémů- ne u mýho auta, ja si ho šetřim:) -1800spfi i mpfi boxer ), zkrátka skopčákcy s japoncema vůbec nesrovnávej, jsou to oproti nim lůzři.

Mihajl
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Jendaf
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Příspěvky: 2
Registrován: ned bře 01, 2015 10:59 pm
Typ Libera: E12
Bydliště: Brno

Re: utápění svíčky

Příspěvek od Jendaf »

Ahoj Subaristi,

hlava udělaná, ale jak to nevim -dělal to kluk přede mnou. Gufírkana ventylech nový - kvalita také neznámá. Zkusím to celé zjistit.
Motor musí ven - udělat kliku, zkontrolovat ovalitu válců, nový pístní kroužky. Když to bude na výbrus tož to nevim zda-li ho nehodit do kopřiv a nezkusit sehnat jinej - myslím, že by byl výbrus pěkně drahej.
Jinak se utápí 1. tedy ten na pravo (u rozvodovýho řemene).
JInak co se týče meďáka - do 1,5mil. km žádná vzácnost. V Řecku v jednom museu je meďák nějaké taxi rodiny 3,5mil. km.
bez výbrusu a zásahu do motoru. Štelují se pouze ventyly dvěma 13 klíčema. Před půl rokem jsem nastartoval 3litra co 4roky stál na druhej pokus i se strou naftou a pak jsem s ním odjel z Prahy dom do Brna. Nicméně dnes je Mercedes ve vědšině případů pěkná sračka. Dokonce do některých modelů dávají Renolt motory !!! bduh.gif
Poslední super auto je 124. Samozřejmě se bavím o vyšší střední třídě, S klasi jsou něco jinýho, popř.G.
To jsou ale nostalgický keci s tím co nejzdím jezdí jen blázni. J.
Odpovědět