relátka na startování ?
-
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 4
- Registrován: úte pro 18, 2012 10:25 pm
- Typ Libera: E 12 1990
- Bydliště: Bystřice nad Pernštejnem
- Kontaktovat uživatele:
relátka na startování ?
Zdravím Vás. Omlouvám se, že otravuji možná s blbostí, ale při startování mě vždy cvakají dvě relátka umístněná pod palubovkou úplně v pravo. Několikrát cvaknou a je slyšet jen AC pumpa. Na po několikáté potom sepnou a mašinka začne startovat. Tedy začala. Nyní stávkuje a relátka jenom cvakají a startér nic. Můžete mě někdo poradit, je-li chyba v těchto relátkách, nebo někde jinde. Předem děkuji. Františektatra.
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1466
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: relátka na startování ?
Úplně nevím, co si mám přesně představit pod popisem "Několikrát cvaknou a je slyšet jen AC pumpa. Na po několikáté potom sepnou a mašinka začne startovat." ... ale nejběžnější příčinou problémů se startováním je samozřejmě špatná baterka a hned po ní uhnilé oko na přívodním kabelu u startéru. Chce to vzít měřák a měřit.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
-
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 4
- Registrován: úte pro 18, 2012 10:25 pm
- Typ Libera: E 12 1990
- Bydliště: Bystřice nad Pernštejnem
- Kontaktovat uživatele:
Re: relátka na startování ?
Baterie dobrá, cvaknutí je - prostě klasický zvuk relátka - jednou sepne a pak už běží jen pár vteřin AC pumpa a pak už nic. Před tím jsem toto udělal několikrát, v domění, že musím doplnit benzin v kaburátoru a pak to začalo startovat. Teď už nezačne. Chtěl bych vědět, na co jsou tyto relátka ? Můžou-li dělat tento problém ?
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1751
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Bydliště: Desná v Jizerských horách
Re: relátka na startování ?
Na 99,99% spojitost mezi cvakáním relátek a startováním není. Relátko čerpadla by mělo sepnout jen jednou a tak doplnit benzín do karburátoru. A to, že startér netočí bude určitě buť vadným startérem a nebo uhnilou kostrou.Píšeš v rubrice starší, kde je baterka vzadu a tak stačí kus drátu a propojit mínus baterky s blokem motoru. Ten načatý mínus (kostra) mohl být i důvodem cvakání relátka vícekrát. Ale zdroj závady hledej v té uhnilé kostře. Dědek
VW Golf V 1,4 59kW
škoda yeti 2.0TDI 2012
škoda yeti 2.0TDI 2012
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1730
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: relátka na startování ?
Franto, to relátko, pokud mluvíš o tý bílý krabičce nad topenim vpravo je zapalování a zároveň vypíná benzínový čerpadlo. Mám pocit, že po zapnutí klíčku trvá 5 veřin dokud reláko necvakne a pumpu vypne. Mně taky xkrát cvakalo, páč baterka nepřeváděla dostatek proudu, udělej si pořádně kostry a pojistkovku vzadu.Taky zkus zapnout klíček a schválně startovat vzadu u motoru přes startér. Mihajl
Subaru E12 Wagon 4WD SDX(KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-NR(FA8) 40kw 1996
Subaru 1.8 GL 4WD turbo 3D 88kw 1986
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-NR(FA8) 40kw 1996
Subaru 1.8 GL 4WD turbo 3D 88kw 1986
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997
-
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 4
- Registrován: úte pro 18, 2012 10:25 pm
- Typ Libera: E 12 1990
- Bydliště: Bystřice nad Pernštejnem
- Kontaktovat uživatele:
Re: relátka na startování ?
Kluci děkuji za rady, dám vědět jak to dopadlo. Ale asi to chvíli potrvá, než se k tomu dostanu. Mám toto vozítko jen tak pro radost (jako spousty ostatních) a moc s ním nejezdím. Ještě jednou díky.
Zpět na „Dotazy na Libero „starší“ < 93“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: SemrushBot a 5 hostů