Odchází nám Vembloud?

E 10, E 12
Uživatelský avatar
Lubomír
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1030
Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
Bydliště: Trenčín,SK

Příspěvek od Lubomír »

to Iva: ak to chrchlalo a bublalo, tak tam bolo doteraz neorigo tesnenie s malými dierkami, a tie sa časom zanesú koróziou z motora a potrubí. V tom zúženom mieste sa s pôžitkom tie oxydy vyzrážajú a usadia sa na okrajoch otvoru. A hlava valcov nie je dosť chladená.....to už som písal.
Tak držím palec na šťastnú opravu / alebo na svedomitého opravára /
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
Uživatelský avatar
Iva
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 44
Registrován: úte lis 07, 2006 9:37 am
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Iva »

Díky! Dám vědět, jak to dopadlo... hairsad.gif
Soural Jan
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Příspěvky: 5
Registrován: pát srp 03, 2007 8:58 am
Bydliště: Jaroměřice (Malá Haná) v Pardibickém kraji

Re: Odchází nám Vembloud?

Příspěvek od Soural Jan »

Je to pravda od Lubomíra stím těsněním. Měl jsem stejný problém a dle uvedených rad jsem šel do orginálního těsnění. Poslal bych fotografie, ale byly by to ty samé jak od Lubomíra. Dokonce i protržení mezi válci je stejné. Jen ta cena za origo je asi 10x větší jak na Škodovku. Věřím však ve svou investici.
Honza :)
Zdravim kolektiv.
Odpovědět