Rozdělovač
- Petr+Barča
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 549
- Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
- Bydliště: Praha 4
Rozdělovač
Ahoj všichni .
Nemáte někdo tušení , jaký je rozdíl v rozdělovači na E10 a
E12 starší typ?
Když nastavím klikovou hřídel na značku a vačkovou taky na značku ,
neukazuje mi palec rozdělovače kam by mněl . Je možný že by to byl
ten rozdíl .
Za rady díky Petr+Barča.
Nemáte někdo tušení , jaký je rozdíl v rozdělovači na E10 a
E12 starší typ?
Když nastavím klikovou hřídel na značku a vačkovou taky na značku ,
neukazuje mi palec rozdělovače kam by mněl . Je možný že by to byl
ten rozdíl .
Za rady díky Petr+Barča.
- Jarda
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 539
- Registrován: pon zář 26, 2005 3:08 pm
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
rozdělovač
Petře, já jsem se byl ptát mechanika který mi seřizoval auto a měl jeden náhradní rozdělovač, ale ze starší ( 1989 ) 1.2 ccm a měl stejný problém tak tam vrátil původní rozdělovač.
tak nevím, on sám na to nepřišel.
tak nevím, on sám na to nepřišel.
- Petr+Barča
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 549
- Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
- Bydliště: Praha 4
- Jarda
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 539
- Registrován: pon zář 26, 2005 3:08 pm
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
rozdělovač
Petře který ty máš rok výroby? zkusil bych ti poslat ten můj rozdělovač.
víko rozdělovače je stejné, vnitřek vypadá také stejně.
nemáš to tak daleko do Hostovic, tam je poměrně dobrý mechanik něco od něj vyzvědět. já se tam chystám, ale potřebuji mít čas celý den a také tu jízdu chci spojit s něčím užitečným. Jarda
víko rozdělovače je stejné, vnitřek vypadá také stejně.
nemáš to tak daleko do Hostovic, tam je poměrně dobrý mechanik něco od něj vyzvědět. já se tam chystám, ale potřebuji mít čas celý den a také tu jízdu chci spojit s něčím užitečným. Jarda
- Petr+Barča
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 549
- Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
- Bydliště: Praha 4
Ahoj Jardo . Jelikož mi někdo v noci rozbil okýnko , tak jsem
musel do Hostomic na vrakáč . Zastavil sem se tam v dílně
a skoušel vyzvědět nějaké rady . Rozdělovač snad mám správný,
ale to nastavení vačky a kliky je nějaké podivné . Poradily , udělal
jsem jak řekli snad to bude dobrý , ale hlava mi to pořád nebere.
Ahoj Petr+Barča.
musel do Hostomic na vrakáč . Zastavil sem se tam v dílně
a skoušel vyzvědět nějaké rady . Rozdělovač snad mám správný,
ale to nastavení vačky a kliky je nějaké podivné . Poradily , udělal
jsem jak řekli snad to bude dobrý , ale hlava mi to pořád nebere.
Ahoj Petr+Barča.
- Jarda
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 539
- Registrován: pon zář 26, 2005 3:08 pm
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
rozdělovač
je stím mechanikem řeč???
měl jsem na měj mobil ale při kolapsu mobilu jsem o něj přišel
měl jsem na měj mobil ale při kolapsu mobilu jsem o něj přišel
- Petr+Barča
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 549
- Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
- Bydliště: Praha 4
- Petr+Barča
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 549
- Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
- Bydliště: Praha 4
Pro všechny kdo sledovali tuto rubryku .
Základní nastavení motoru se provádí takto :
Kliková hřídel se nastaví na značku , vačková hřídel se nastaví taky na značku . Nasadí se rozvodový řemen a dál se to neřeší. Rozdělovač a ventyly se nastavují později až podle značek na kolečku klínového řemenu . Obsáhlou reportáž o kompletním rozebrání a složení motoru připravujeme z Honzou včetně fotodokumentace .
Zatím ahoj Liberáci P+B .
Základní nastavení motoru se provádí takto :
Kliková hřídel se nastaví na značku , vačková hřídel se nastaví taky na značku . Nasadí se rozvodový řemen a dál se to neřeší. Rozdělovač a ventyly se nastavují později až podle značek na kolečku klínového řemenu . Obsáhlou reportáž o kompletním rozebrání a složení motoru připravujeme z Honzou včetně fotodokumentace .
Zatím ahoj Liberáci P+B .
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1030
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
zámena rozdelovača
Osobne vyskúšané: na E12tkový motor ide krásne dať rozdelovač zo staršieho E10:
Starší E10 mal iba dva vývody, takže som trošku maturoval s pripojením toho z E12, ktorý má predsa zástrčku s 4 kolíkmi. Aspoň ten môj...
Ale rýchlo som zistil, že jeden fúz je zem a druhý prebytočný je tienenie. A už beží. Dôležité je, aby fungovala tá membránka na podtlak, nôže sa stať, že je ohnutá po demontáži motora alebo bozku s niekým, čo má slabšie brzdy alebo drieme za volantom... Preveriť sa dá najlebšie stroboskopom, podľa pohybu rysiek na remenici po pridaní plynu.
Starší E10 mal iba dva vývody, takže som trošku maturoval s pripojením toho z E12, ktorý má predsa zástrčku s 4 kolíkmi. Aspoň ten môj...
Ale rýchlo som zistil, že jeden fúz je zem a druhý prebytočný je tienenie. A už beží. Dôležité je, aby fungovala tá membránka na podtlak, nôže sa stať, že je ohnutá po demontáži motora alebo bozku s niekým, čo má slabšie brzdy alebo drieme za volantom... Preveriť sa dá najlebšie stroboskopom, podľa pohybu rysiek na remenici po pridaní plynu.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
-
- Přispěvatel
- Příspěvky: 102
- Registrován: stř dub 04, 2007 7:53 am
- Bydliště: Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
víko rozdělovače
tak jsem vyměnil víko rozdělovače a palec (úplně nový)jak jsem už psal auto se celkem uklidnilo už nehopsá rozdělovač kope tak že tam neudržím ruku bolest velka a s kombinací bolestí brńavky když jsem se praštil do dveří jak jsem se lek nevím jestli to ještě někdy budu skoušet ručně starý viko kopalo mnohem miň čím to je a jak se toho zbavím a kam prosim příjde ta hadička od podtlaku co je na víku dik za odpověď
- Karel
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1702
- Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
- Bydliště: Děčín
Hadička z víka je jenom odvětrání,aby tam nekondezovala voda.Nech ji volně.Pokud bys chtěl vymyslet něco extrovního , tak ji prodluž a zaveď do sání před filtr.
Kope kope
Vyndej kabely i kdyby byly nové a přeměř ohmické odpory a ty budou od 2 do 7kohm.Naměříš li víc nebo nekonečno vyměnit . Hrozí probití palce,víčka nebo zničení zapalovacího trafa/cívky/.Popsáno v akci "Ostrov 2006" Skontroluj případně vyměň svíčky a vzdálenost elektrod je předepsaná u klasické jednoelektrodové svíčky na 1,1mm u 3elektrodové je 1mm.Sám jsem u svých miláčků toto po údržbě rozdělovačů kontroloval a nic nekopalo Je tam někde závada A kabely a koncovky očistit aspoň jednou do roka
K.
Kope kope
Vyndej kabely i kdyby byly nové a přeměř ohmické odpory a ty budou od 2 do 7kohm.Naměříš li víc nebo nekonečno vyměnit . Hrozí probití palce,víčka nebo zničení zapalovacího trafa/cívky/.Popsáno v akci "Ostrov 2006" Skontroluj případně vyměň svíčky a vzdálenost elektrod je předepsaná u klasické jednoelektrodové svíčky na 1,1mm u 3elektrodové je 1mm.Sám jsem u svých miláčků toto po údržbě rozdělovačů kontroloval a nic nekopalo Je tam někde závada A kabely a koncovky očistit aspoň jednou do roka
K.
Naposledy upravil(a) Karel dne sob čer 30, 2007 9:23 am, celkem upraveno 2 x.
Nikdo není dokonalej.
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1758
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
K tomu co ti Karel radí, ještě poznámka. To, že víčko "kope" opravdu neni snad špatným víčkem , ale především tím, že energie z cívky se nevybíjí na zapalovací svíčce. Tam hledej nejdříve. Možná ti někdo prodal nevhodné svíčky.(Pak koncovky na svíčky a nakonec samotné kabely.) Cesta z indučky na víčko bude O.K. Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
škoda yeti 1.8 2010