VELKÁ SPOTŘEBA a PRDĚNÍ Z VÝFUKU
-
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 9
- Registrován: pát kvě 11, 2007 8:25 am
- Bydliště: Nové Město nad Metují
VELKÁ SPOTŘEBA a PRDĚNÍ Z VÝFUKU
Zdravím všechny...
Sem tady novej a jak tady čtu, vypadá to, že tomu docela rozumíte...
Já mám problém s vysokou spotřebou.Jenom valím oči, když vidím u někoho 7, 7,5 l atd.Já jezdím kolem 10 a zdá se mi to na ten nicmoc výkon až příliš.Souvisí s tím střelba(poprdívání)z výfuku,při brždění motorem?Já myslím,že tam jde příliš paliva a to se spaluje až ve výfuku(nebo předstih)??
Známej mi zase říká,že je to tím automat.sytičem,koupit "JEDNIČKOVEJ KARBEC" a hodit tam páčku ze škodovky???
Co vy na to??Prosím poraďte....
dík Peťan
Sem tady novej a jak tady čtu, vypadá to, že tomu docela rozumíte...
Já mám problém s vysokou spotřebou.Jenom valím oči, když vidím u někoho 7, 7,5 l atd.Já jezdím kolem 10 a zdá se mi to na ten nicmoc výkon až příliš.Souvisí s tím střelba(poprdívání)z výfuku,při brždění motorem?Já myslím,že tam jde příliš paliva a to se spaluje až ve výfuku(nebo předstih)??
Známej mi zase říká,že je to tím automat.sytičem,koupit "JEDNIČKOVEJ KARBEC" a hodit tam páčku ze škodovky???
Co vy na to??Prosím poraďte....
dík Peťan
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1758
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Příčin příliš vysoké spotřeby je několik. Ty projevy( a "prdění") můžou být špatným předstihem , přeskočením (o zub )vytahaného rozvodového řemenu, špatná ventilová sedla (už nesedí), "vyčochtaný" karburátor s přílišnou vůlí na škrtící klapce a i mizernýautomatický sytič ( i když bez předchozích uvedených příčin by to střílet do výfuku nemělo). Ale nejspíš za ty roky a několik majitelů, už to bude soubě všech uvedených příčin a řekl bych od každého trochu. Všechno vyměnit je velmi náročná ( i finančně) operace. Asi se spokojíš s kompromisem. Začni u předstihu a pokračuj na karburátor ( najdeš na něm štelovací šroubky) tady nezbývá než "pootočit" a zkusit co to udělá a znova a znova. ( Minulý týden jsem zrovna mluvil s jedním kolegou, který tohle už praktikuje od jara. A 10 l
je spotřeba při jízdě " v místě" bohužel na Libero normální- malý obsah , ale převodovka "dopomala". A bacha na brzdy. Zda-li ti nějaké kolo ( většinou přední) nepřibržduje. Tolik ode mne . Dědek
je spotřeba při jízdě " v místě" bohužel na Libero normální- malý obsah , ale převodovka "dopomala". A bacha na brzdy. Zda-li ti nějaké kolo ( většinou přední) nepřibržduje. Tolik ode mne . Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
škoda yeti 1.8 2010
-
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 9
- Registrován: pát kvě 11, 2007 8:25 am
- Bydliště: Nové Město nad Metují
Dědku,to cos jmenoval bych skoro vyloučil.
Já sem krabici koupil od jedné paní a ta ho měla od r.1992 a každoročně ujela kolem 4000km a každoročně taky servisovala (komplet výměny atd.)má nachozeno 107 tis. a je téměř jak nové,taky celkem jede a jiné problemy než spotřeba nejsou(kromě praskl.zad.péra),takže asi seřídit.
Jak se koukáte na jinej motor?
Já o něm přemejšlím,třeba z JUSTY,má o 13koní víc a se spotřebou bych se určitě do 10 vešel,ani nemluvé o více ND
Taky sem myslel na plyn,ale to by prej přišlo na min.20tis.,tak nevím...
Poraďte, a vaše názory na tyto přestavby taky beru.
Dík
Já sem krabici koupil od jedné paní a ta ho měla od r.1992 a každoročně ujela kolem 4000km a každoročně taky servisovala (komplet výměny atd.)má nachozeno 107 tis. a je téměř jak nové,taky celkem jede a jiné problemy než spotřeba nejsou(kromě praskl.zad.péra),takže asi seřídit.
Jak se koukáte na jinej motor?
Já o něm přemejšlím,třeba z JUSTY,má o 13koní víc a se spotřebou bych se určitě do 10 vešel,ani nemluvé o více ND
Taky sem myslel na plyn,ale to by prej přišlo na min.20tis.,tak nevím...
Poraďte, a vaše názory na tyto přestavby taky beru.
Dík
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1030
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Ahoj, práve bojujem s tým popŕdaním pri brzdení motorom a zvýšenou spotrebou na mojom druhom Liberku.
Čiastkové úspechy som dosiahol takto:
1. skontroloval som skrutku bohatosti zmesi na karburátore - 3,5 otáčky je moc, ešte prdí, ale ubral som celú otáčku a objavili sa "díry" v karburátore pri pridaní plynu.
2. Prdeniu ubralo znovunastavenie ventilových vôlí, boli asi nastavené nejakým škodovkovým chytrákom na teplom motore, lebo som nameral aj 0,5mm!, skrátka slyšitelný klepot.
3. Určite viem, že katalyzátor je definitívne v nebíčku. Neostalo po ňom nič. Tá nádoba je len expanzná, takže súdim, že sa nejaké nespálené zbytky bohatej zmesi občas chytia od rozpáleného výfukového potrubia.
4. Mám na pláne ďalšie zásahy, dám vedieť, to by v tom šikmookom perúnstve musel byť iný čert, aby sme na to kolektívnym rozumom neprišli....
Čiastkové úspechy som dosiahol takto:
1. skontroloval som skrutku bohatosti zmesi na karburátore - 3,5 otáčky je moc, ešte prdí, ale ubral som celú otáčku a objavili sa "díry" v karburátore pri pridaní plynu.
2. Prdeniu ubralo znovunastavenie ventilových vôlí, boli asi nastavené nejakým škodovkovým chytrákom na teplom motore, lebo som nameral aj 0,5mm!, skrátka slyšitelný klepot.
3. Určite viem, že katalyzátor je definitívne v nebíčku. Neostalo po ňom nič. Tá nádoba je len expanzná, takže súdim, že sa nejaké nespálené zbytky bohatej zmesi občas chytia od rozpáleného výfukového potrubia.
4. Mám na pláne ďalšie zásahy, dám vedieť, to by v tom šikmookom perúnstve musel byť iný čert, aby sme na to kolektívnym rozumom neprišli....
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1571
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Motor Libera se od Justy liší tím, co překáží zástavbě pod podlahu .. tzn. záměna asi sotva.Peetan píše: Jak se koukáte na jinej motor?
Já o něm přemejšlím,třeba z JUSTY,má o 13koní víc ...
Jinak spotřeba kolem 10l není nic nobvyklého při popojíždění ve městě, na dálku by ani s "těžkou nohou" neměla jít přes 8l. Někdo tvrdí, že provedení pro Švýcarsko je trochu úspornější než německé.
"Prdění" výfuku má často na svědomí výfuk sám .. když konec ucpeš a motor dál běží jako by nic, je někde díra - a jestli je velká, může se i to projevit ve spotřebě.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
-
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 9
- Registrován: pát kvě 11, 2007 8:25 am
- Bydliště: Nové Město nad Metují
Tak s tím motorem z justy jsi mě nepotěšil
Nevíš o jiném motoru,co by do krabice pasoval?
Já vím o warburkoj,ten vím,že už tam je,ale ta spotřeba bude asi stejná,ne li větší.Taky vím o motoru 1.0 Nafťák z nějakého daihatsu,ale malej výkůnek a motor k nesehnání.
Já couračky nejezdím.moje trasa je denně 25km tam a 25zpět,a občas na nákup.Dálky jezdím kolem 8,5,ale i to je dost.
Ve výfuku vím o ďovírce asi 3x1mm,ale ta by snad takovou paseku nenadělala.Mě to prdění nevadí,dostal sem díky němu přezdívku WRCčko,ale vím,že by to prdět nemělo a chci aby to bylo vcajku,než něco odejde...
Nevíš o jiném motoru,co by do krabice pasoval?
Já vím o warburkoj,ten vím,že už tam je,ale ta spotřeba bude asi stejná,ne li větší.Taky vím o motoru 1.0 Nafťák z nějakého daihatsu,ale malej výkůnek a motor k nesehnání.
Já couračky nejezdím.moje trasa je denně 25km tam a 25zpět,a občas na nákup.Dálky jezdím kolem 8,5,ale i to je dost.
Ve výfuku vím o ďovírce asi 3x1mm,ale ta by snad takovou paseku nenadělala.Mě to prdění nevadí,dostal sem díky němu přezdívku WRCčko,ale vím,že by to prdět nemělo a chci aby to bylo vcajku,než něco odejde...
- Jarda
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 539
- Registrován: pon zář 26, 2005 3:08 pm
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
ta dírka která způsobuje " prdění " má nasvědomí i trochu tu spotřebu. příklad: při jízdě na sraz do německa jsem tankoval v Děčíně spotřeba na cestě M. Třebová - Děčín mi dělala 5,8 l ( měl jsem plnou a natankoval zase do plné ) na cestě mi praskl litinový sběrač ( parohy ) tankoval jsem v nemecku 10 l a u Děčína do plné spotřeba 7,9 a do M. Třebové 8,2, po výměně sběrače, těsnění, je spotřeba zase do 6,5 l
tak si myslím že to prdění má na spotřebu dost veliký vliv
Kdo je moudrý, míří ke hvězdám
nově= jsem majitel nového KIA SOUL 1600
nově= jsem majitel nového KIA SOUL 1600
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1571
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Ten Warťák je zajímavej nápad, protože se maže směsí a je mu jedno, když ho položíš. Ve čtyřtaktech se dostupný maličký motor naležato asi bude hledat hůř .. nebo bys musel mazání předělat na "suchou skříň".Peetan píše:Nevíš o jiném motoru,co by do krabice pasoval?
Já vím o warburkoj...
V každém případě bys musel mít hodně dobrého kamaráda na STK, protože jako legální přestavbu ti to nikdo neschválí. A když už takhle, tak bych vyhodil zadní sedačky, oželel kufr a posadil tam nastojato V6 třeba z Hondy nebo BMW.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
-
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 9
- Registrován: pát kvě 11, 2007 8:25 am
- Bydliště: Nové Město nad Metují
O takovýhle extrémy mě nejde
Já sem myslel nějakou 1,4nebo 1,6ku,třeba i v naftě.
A s tou technickou,by to š¨lo.Kámoš dělá do tuningu a technickou by nikdy neprošel ,ale dělá to nějak,jak on říká "na dálku".Pošle techničák a značku a zpět mu to přijde hotový.Ještě sem se na to moc nevyptával,takže ani nevím kolik to stojí
Kdyby byl ten motor vyšší,tak není problém dát sedačku výš-místa pro hlavu je dost
Já sem myslel nějakou 1,4nebo 1,6ku,třeba i v naftě.
A s tou technickou,by to š¨lo.Kámoš dělá do tuningu a technickou by nikdy neprošel ,ale dělá to nějak,jak on říká "na dálku".Pošle techničák a značku a zpět mu to přijde hotový.Ještě sem se na to moc nevyptával,takže ani nevím kolik to stojí
Kdyby byl ten motor vyšší,tak není problém dát sedačku výš-místa pro hlavu je dost
- Karel
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1702
- Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
- Bydliště: Děčín
Toto jsou pouze akademické úvahy jako např. co by bylo,kdyby bylo
Do Libera jiný motor /snad Justy/ skrátka nedáš.Ať rozměrově tak neprojdeš STK.Zůčastníš li se dopravní nehody a při vyšetřování se zjistí na Tvém autě nepovolená přestavba znamená vozidlo nezpůsobilé...atd.atd.Pojistka padá automaticky, pojišťovna nezaplatí nic vyšetřování,soud a trest. Tudy cesta nevede
Vlákno začalo spotřebou a toho bych se držel.
Změřit tlaky a potom opravit výfuk
1/odstranit všechny nežádoucí pasívní odpory.
2/odstranit nebo alespoň minimalizovat všechny vůle rozvodů.Seřídit ventily,osadit odpovídajícíma svíčkama seřídit rozdělovač a předstih.
3/Skontrolovat stav karburátoru,hladinu, trysky tlak benzínu sytič, bohatost směsi a to i za jízdy./měřit analyzátorem/
4/ a to nemusím říkat, to ví snad každý jezdit plynule.
K.
Do Libera jiný motor /snad Justy/ skrátka nedáš.Ať rozměrově tak neprojdeš STK.Zůčastníš li se dopravní nehody a při vyšetřování se zjistí na Tvém autě nepovolená přestavba znamená vozidlo nezpůsobilé...atd.atd.Pojistka padá automaticky, pojišťovna nezaplatí nic vyšetřování,soud a trest. Tudy cesta nevede
Vlákno začalo spotřebou a toho bych se držel.
Změřit tlaky a potom opravit výfuk
1/odstranit všechny nežádoucí pasívní odpory.
2/odstranit nebo alespoň minimalizovat všechny vůle rozvodů.Seřídit ventily,osadit odpovídajícíma svíčkama seřídit rozdělovač a předstih.
3/Skontrolovat stav karburátoru,hladinu, trysky tlak benzínu sytič, bohatost směsi a to i za jízdy./měřit analyzátorem/
4/ a to nemusím říkat, to ví snad každý jezdit plynule.
K.
Nikdo není dokonalej.
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1758
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Tak jsem si to po čase všechno prošel a nejrozumější tečku zatím udělal asi Karel. Chceš-li opravdu Libero používat na normální ježdění a říkáš, že ho měla jedna paní, která o něj prostřednictvím servisů pečovala , tak je podle mne blbost měnit na 120000 motor že žere benzín. Všechny ty rady vyplývají z nějakých příčin. Už jsem ti psal, že pravděpodobně je to souběh několika příčin, od kterých začni. A začal bych úplně tím nejhlavnějším. zjisti, jaký odpor kladou při otáčení na neutrál a vypnutém 4WD kola. Už tady narazíš třeba na problém. ( něco přibržďuje ? vpředu destička? vzadu buben? A nakonec to nemusí být ani brzdy, ale třeba ložisko, "načatý diferák " (je tam vůbec olej?) převodovka a nakonec motor. Jeho stav se projeviuje mimojiné i žraním oleje. Tak bádej a dej vědět.Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
škoda yeti 1.8 2010
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1571
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Do Karlova seznamu ještě doplním:
zkontrolovat - případně vyměnit vzduchový filtr
zkontrolovat pracovní teplotu motoru (funkci termostatu)
zkontrolovat, očistit a odmastit VN část elektriky (víčko a palec rozdělovače a kabely včetně koncovek)
Ke zmínce o jízdních odporech se sluší poznamenat, že třeba taková "expediční" zahrádka při rychlosti kolem 100 km/h zvedne spotřebu i o víc než půl litru.
zkontrolovat - případně vyměnit vzduchový filtr
zkontrolovat pracovní teplotu motoru (funkci termostatu)
zkontrolovat, očistit a odmastit VN část elektriky (víčko a palec rozdělovače a kabely včetně koncovek)
Ke zmínce o jízdních odporech se sluší poznamenat, že třeba taková "expediční" zahrádka při rychlosti kolem 100 km/h zvedne spotřebu i o víc než půl litru.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
-
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 9
- Registrován: pát kvě 11, 2007 8:25 am
- Bydliště: Nové Město nad Metují
Zahrádka se mě netýká.
rozdělovač je tam asi 3tis km,takže ten bych si dovolil vyloučit.
Odpory kol sem zkontroloval profesionálně-na hever,roztočit a všechny,až na rezervu se točily jak vzteklý,takže to ono asi nebude
Napsali jste tolik informací,že to ani nevstřebám
Já to vidím asi takhle:je tady asi 40km chlápek kterej se na krabičky specializuje,tak mu to tam hodím(nebo radši odvezu),předám váš manuál a tohle mě s tím proveď a bude to snad cajk Dá mu to myslím tak 3dny práce a bude to....Pak dám vědět jak to dopadlo a o kolik sem chudší
Jinak já chtěl ten lepší motor ne ze sportovních prožitků,ale když jezdíme v 6ti7mi do kopečka a jedem na 2-3kvalt,tak ho lituju a zároveň nadávám.
rozdělovač je tam asi 3tis km,takže ten bych si dovolil vyloučit.
Odpory kol sem zkontroloval profesionálně-na hever,roztočit a všechny,až na rezervu se točily jak vzteklý,takže to ono asi nebude
Napsali jste tolik informací,že to ani nevstřebám
Já to vidím asi takhle:je tady asi 40km chlápek kterej se na krabičky specializuje,tak mu to tam hodím(nebo radši odvezu),předám váš manuál a tohle mě s tím proveď a bude to snad cajk Dá mu to myslím tak 3dny práce a bude to....Pak dám vědět jak to dopadlo a o kolik sem chudší
Jinak já chtěl ten lepší motor ne ze sportovních prožitků,ale když jezdíme v 6ti7mi do kopečka a jedem na 2-3kvalt,tak ho lituju a zároveň nadávám.
- Karel
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1702
- Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
- Bydliště: Děčín
Je tam, je tam......Peetan píše: rozdělovač je tam asi 3tis km,takže ten bych si dovolil vyloučit.
Takhle se z místa nehneme.To je málo informací Rozdělovač má mechanickou regulaci ano-ne, když ano na kolik je nastavena Rozdělovač má-nemá podtlakovou regulaci jestli ano na jaký podtlak je seřízena.Např. kolik st. při 75 a 150 mm Hg Kolik je předstih na volnoběh a kolik ve 4000ot. A to jsme teprve u rozdělovače.
Když vyrazíme do hlubokého sněhu do lesa, tak se dostávám i k 20l/100km. Na delší vzdálenost ne po dálnici se dá jet i pod 6l/100km.A myslím,že spotřeba plně obsazeného a vytíženého Libera na 2-3ku za 10 je v normě.Údaje o mojí spotřebě které uvádím je jen řidič a spolujezdec +pes.
K.
Nikdo není dokonalej.
-
- Přispěvatel
- Příspěvky: 102
- Registrován: stř dub 04, 2007 7:53 am
- Bydliště: Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
zdravím
Tohle téma mi nahnalo přímo vodu na můj mlýn
jelikož od vymontování motoru a spětného naistalování na své mýsto
je ten zmýněný motor uplně nechci říct dead,ale kapanek přichcíplej
na Vaše rady vyměněny svýčky kabelý (odpory byly fakt velký)
víko rozdělovače změna k lepšímu s snad dostavila, ale problém nevyřešila díra v plynu je pořád hned po přidání plynu
(výměna za výfuk ala favorit koncákse díraposune do poloviny otáček a při sundání všeho až po vlnovec při puštění plynu občas střelba div jsem si nenadělal do trikotu to jen jestli to pomůže k incializaci problému) jizda ostravsými křižovatkami je za trest ne jen pro mě
přejdu k jadru pudla zavada je podle mě v karburatoru protože na sytič to jede poměrne plynule i díra celkem zmizí
-kde pesně se nachází šroubek na regulaci směsi paliva
a pak mě napada že byto mohl bejt ten bazmek co k němu vedepodtlakova hadička hejbla s takovým táhlem je to tam celý vykverlany a má to strašně veký vůle
-a ještě jak mam pohnout s kolečkama urozvodového řemenu když bych se domníval že preskočil onen zmiňvaný řemen o zub
dík zá rady
ps:pořád se ještě vlezu pod 6 litru na 100km moje matka a má dívka už né ti to zvládnou i za 20km na 2l ono prostě na stylu jízdy hoooooodně žáleží
Tohle téma mi nahnalo přímo vodu na můj mlýn
jelikož od vymontování motoru a spětného naistalování na své mýsto
je ten zmýněný motor uplně nechci říct dead,ale kapanek přichcíplej
na Vaše rady vyměněny svýčky kabelý (odpory byly fakt velký)
víko rozdělovače změna k lepšímu s snad dostavila, ale problém nevyřešila díra v plynu je pořád hned po přidání plynu
(výměna za výfuk ala favorit koncákse díraposune do poloviny otáček a při sundání všeho až po vlnovec při puštění plynu občas střelba div jsem si nenadělal do trikotu to jen jestli to pomůže k incializaci problému) jizda ostravsými křižovatkami je za trest ne jen pro mě
přejdu k jadru pudla zavada je podle mě v karburatoru protože na sytič to jede poměrne plynule i díra celkem zmizí
-kde pesně se nachází šroubek na regulaci směsi paliva
a pak mě napada že byto mohl bejt ten bazmek co k němu vedepodtlakova hadička hejbla s takovým táhlem je to tam celý vykverlany a má to strašně veký vůle
-a ještě jak mam pohnout s kolečkama urozvodového řemenu když bych se domníval že preskočil onen zmiňvaný řemen o zub
dík zá rady
ps:pořád se ještě vlezu pod 6 litru na 100km moje matka a má dívka už né ti to zvládnou i za 20km na 2l ono prostě na stylu jízdy hoooooodně žáleží
- Karel
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1702
- Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
- Bydliště: Děčín
Tipnul bych si na akcelerační pumpičku.Na Š 100-120 se kontrolovalo
2,4-4,6 kubíků na 10 zdvihů zde by to mohlo být obdobné.Víc neporadím.Mám už vstřikování a střelba do výfuku může být i nepravidelná jiskra "vynechává eletrika" třeba....třeba...i volný konektor u rozdělovače...prodřený drát vadná indukční cívka.Nebo chudá směs.Jedině měřit a měřit a zjistit co je mimo normu. I ten posunutý řemen se nedá vyloučit. Psal jsem o tom Závada -záhada.
K.
2,4-4,6 kubíků na 10 zdvihů zde by to mohlo být obdobné.Víc neporadím.Mám už vstřikování a střelba do výfuku může být i nepravidelná jiskra "vynechává eletrika" třeba....třeba...i volný konektor u rozdělovače...prodřený drát vadná indukční cívka.Nebo chudá směs.Jedině měřit a měřit a zjistit co je mimo normu. I ten posunutý řemen se nedá vyloučit. Psal jsem o tom Závada -záhada.
K.
Naposledy upravil(a) Karel dne úte črc 17, 2007 8:04 am, celkem upraveno 1 x.
Nikdo není dokonalej.
-
- Přispěvatel
- Příspěvky: 102
- Registrován: stř dub 04, 2007 7:53 am
- Bydliště: Jeseníky
- Kontaktovat uživatele: