Nedrží volnoběh

E 10, E 12
carver

Nedrží volnoběh

Příspěvekod carver » pát zář 07, 2007 2:01 pm

Zdravím.

Nevím čím to je, ale jakmile se vypne automatický sytič, začne mi libero zdechat. Karburátor a trysky jsem vyčistil. A volnoběh mám nastavenej tak ,že za studena to má zvuk jak ferrari, ale po zahřátí umírá při každém zastavení, dokonce i při krátké jízdě se spojkou. Co s tím? Dík za rady

Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště: Děčín

Re: Nedrží volnoběh

Příspěvekod Karel » pát zář 07, 2007 2:35 pm

Nevím čím to je,
Tento způsob konverzace se mi zdá poněkud podivný...
Všichni co se snažíme si navzájem pomoci to děláme ve svém volném čase a zadarmo :!:
Doufám, že sme si všichni stačili povšimnout/a hlavně ilegálové/ že zde vládne vláda kapitálu/nelíbí se mi slovíčko kapitalizmus/Takže i informace je taky zboží.A někdy pěkně drahý :!: Myslím,že když něco chceš,tak byses měl aspoň představit, a jako samozřejmost přidat fotku miláčka. A vůbec :!: Jen tak, :arrow: skus zajet pro moudra do značkového servisu,a pak se s náma rozděl o zážitky qleapfrog.gif
K.
:evil:
A přeju příjemný víkend bez povodní a deště.
Nikdo není dokonalej.

Uživatelský avatar
Tuti
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1354
Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
Bydliště: liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tuti » pát zář 07, 2007 4:21 pm

:D Poté co jsi Karle toho nešťastníka takhle sjel chudák sedl a napsal mi na soukromý mail, protože asi poznal, že jsem takovej hodnej trouba tongue3.gif . Poté co jsem mu odpověděl jsem kouknul na fórum a vida - on je to zbrusu nový přihlášenec. Sice začal trochu zhurta, ale to víš, to jsou ti mladí dynamičtí .. odpustil bych mu to, stačí když dá na srazu do placu lahvinku new_all_coholic.gif .

Tady přidávám kopii korespondence .. v rámci "Glasnosti"

Dobrý den, všiml jsem si na internetu, že máte zkušenosti s vozem Subaru Libero E12.
Koupil jsem si jej a potřeboval bych malou radu, tak kdyby jste si udělal chviličku čas, byl bych vám vděčný.

Chtěl bych se zeptat, jestli netušíte, co může způsobovat, že auto zdechá na volnoběh. Karbec je vyčištěný a trysky také. Chová se to zvláštně. Když je zapnutý sytič – za studena – tak to má volnoběh jak ferrari, ale jakmile se postupně začne zahřívat, tak má snahu zdechat - při jízdě z kopce, zastavení na stopce apod. Tak jestli je třeba možné, že je chyba v samotném sytiči, že se vypíná přiliš brzo?

Předem moc díky.

:arrow:
Dobrý den,
Nevím jestli budu umět pomoct, zase takový odborník nejsem. Chybu bych taky začal hledat od karburátoru. Sytič se dá snadno vyloučit, jestli se tak chová auto i se zahřátým motorem. Samotný karburátor tohle může dělat, když je hodně vyběhaná osička klapky - potom si klapka sedá pokaždé jinak a volnoběh se nedá pořádně seřídit. Dá se to opravit (vyfutrovat), někdo z fóra to už dělal, ale je to hodinářská práce. Pak je možnost, že sání někde dostává falešný vzduch - může to být netěsnost napojení karburátoru na sání, vypadlá nebo netěsnící některá hadice od podtlaků nebo možná i špatné těsnění víčka karburátoru. Nejhorší varianta je, že se v tom někdo vrtal a předělával to podle svého rozumu.
Nevím odkud jste a jestli jste přihlášený na fóru http://www.subaru-libero.cz (v takovém případě bychom si měli tykat :-)), poradil bych dorazit příští víkend na sraz do Srbské Kamenice, tam bude spousta lidí co tomu opravdu rozumí. Informace o srazu na zmíněném fóru v sekci AKCE.


S pozdravem "Liberu zdar"

L. Tlustý
Tel.: 602 391 983
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad

Martin H.
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 328
Registrován: ned úno 05, 2006 3:54 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod Martin H. » pát zář 07, 2007 4:23 pm

Karle, s Tvým názorem plně souhlsím. Aspoň představit by se ti co žádají o radu mohli. Jinak s tou vodou to tady začíná být vážné, tak držte palce.

Martin.

Martin H.
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 328
Registrován: ned úno 05, 2006 3:54 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod Martin H. » pát zář 07, 2007 4:34 pm

Pro CARVER. Než se v tom začneš nějak moc hrabat, přetěsni si sání mezi karburátorem a potrubím, a potrubím a hlavou. Když to nepomůže, zkontrolovat vůle v karburátoru.

Martin.

Loser
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Příspěvky: 14
Registrován: ned zář 09, 2007 9:14 pm
Bydliště: Janovice 561, okr. F-M

Nedrží volnoběh

Příspěvekod Loser » stř bře 05, 2008 5:51 pm

Mam problem auto jak se zahřeje tak nechce držet volnoběh vžy když vjedu na křižovatku a potřebuju tam zastavit tak mi to chcipne! Jestli nekdo vite co s tim tak mi prosim pomožte!!!

Uživatelský avatar
Tuti
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1354
Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
Bydliště: liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Nedrží volnoběh

Příspěvekod Tuti » stř bře 05, 2008 8:16 pm

tuti
-------
já rád - ty rád - allrad

Uživatelský avatar
peple
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1319
Registrován: pon zář 26, 2005 7:41 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Nedrží volnoběh

Příspěvekod peple » stř bře 05, 2008 9:32 pm

Sloučeno :|
ČUS - PEPLEBUS

Uživatelský avatar
dědek
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1733
Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
Bydliště: Desná v Jizerských horách

Re: Nedrží volnoběh

Příspěvekod dědek » čtv bře 06, 2008 1:31 pm

Na jiném místě jsem před chvílí trochu objasňoval Pájovi funkci elektroventilu (solenoidu) Tam hledej nejprve chybu. upadlý drát, asbsence kostry i vinutí kaput. Dále i možnost prasklé pružiny či jiné mechanické vady. Není to nic jiného, než elektromagnet , který pohybuje ventilkem v sedle a pouští směs v době volnoběhu. Tohle musí fungovat. Vyčištěný karburátor je také nutností, ale musí při tom fungovat elektroventil . Dědek
Suzuki Jimny cabrio 4x4 ,
VW Touran 1.9TDi a zase bez Subaru

Uživatelský avatar
Pajas
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 421
Registrován: sob lis 25, 2006 6:22 pm
Bydliště: Želetice u Kyjova - Jižní Morava, okr. Hodonín
Kontaktovat uživatele:

Re: Nedrží volnoběh

Příspěvekod Pajas » čtv bře 06, 2008 3:46 pm

Dědku ten solenoid asi ten volnoběh neovlivnuje protože sem to měl vypojené a volnoběh to drželo. Já sem myslel že to má funkci takovou že to přidává a ubírá podle plynu podtlak. Protože jak jsem už říkal v sekci potlaky měl jsem pérko nahoře tam jak vede ten podtlak do toho ufouna nebo co to je :-D mám to vysvětlené a ukázané tam...
Subaru Libero E12- červená metla. Rok výroby 1992. 5B* 0229. Další bílé E12-bílá,výroba 1987. 5B* 7981 zatím v depu, postupně se spravuje :)


Zpět na „Dotazy na Libero „starší“ < 93“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host