Stránka 2 z 2

Napsal: čtv zář 20, 2007 12:00 pm
od Karel
Tuti píše: Ano, ale u kyvadlových polonáprav ..
Je to tak :!: Důležitá je souosost přesně řečeno kolmost náprav na podélnou osu vozidla a sbíhavosti náprav /nulové nebo i rozbíhavosti/.
K.
:shock:

Napsal: pát zář 21, 2007 7:55 am
od dědek
Jo, omlouvám se za chybičku, samozřejmě šlo o 2,5mm toleranci a bylo to znát u maxima, protože auto jezdilo do jedné zatáčky mnohem lépe než do druhé. Problém se vyskytije téměř vždy po bočním nárazu nebo šikmém nárazu zepředu. Nedávno soused opravoval mercedes, kde na jedné straně po malinké havárii uletěl rozvor o půl cenťáků a jak to bylo znát na jízdních vlastnostech. O těch hliníkových špalíčcích v zadním ramenu Š 120 vím své. Po 5-ti tetech provozu se s tím nedalo hnout. Hodně věcí prostě "nejde" už na starým autě ovlivnit seřízením, ale je dobrý vědět, že kdyby se to "povedlo" bylo by to O.K. Dědek

Napsal: pát zář 21, 2007 8:24 am
od Karel
dědek píše: protože auto jezdilo do jedné zatáčky mnohem lépe než do druhé.
Zajímavý postřeh, já se taky levou rukou obtížně podepisuji :shock:
K.
:wink:

Napsal: ned říj 14, 2007 10:58 pm
od kce
jo jinak takhle mam opraveno ja:
Obrázek