Pomoc

E 10, E 12
Odpovědět
Loser
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Příspěvky: 14
Registrován: ned zář 09, 2007 9:14 pm
Bydliště: Janovice 561, okr. F-M

Pomoc

Příspěvek od Loser »

Pred tydnem jsem si koupil nove liberko a ted mne začlo lehce zlobit. :cry: Motor kdyz je studeny tak naskoci uplne hned ale kdyz s nim ujedu par kilometru (asi 5km) tak najednou zdechne a musim cekat než schladne a přitom tepota je ani ne v polovine. Dik za radu co s tim!
Uživatelský avatar
Tuti
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1569
Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
Bydliště: liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tuti »

V první řadě by to chtělo zjistit, jestli je ve zdechlém stavu jiskra na svíčkách :arrow: a když ne, tak na kabelu od cívky.
A co to vůbec znamená - zdechne: Za jízdy v tahu prostě najednou vysadí a už nejde natočit? Nebo postupně ztrácí výkon až se udusí? Nebo začne cukat a pak se zastaví?
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
Loser
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Příspěvky: 14
Registrován: ned zář 09, 2007 9:14 pm
Bydliště: Janovice 561, okr. F-M

Příspěvek od Loser »

Za jízdy v tahu prostě najednou vysadí a už nejde natočit? Elektrikou to neni al myslim ,že to je tim automatickym sitičem teď na tom ještě pracuju. 6 to zjistim tak dam vědět.
Uživatelský avatar
Tuti
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1569
Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
Bydliště: liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tuti »

Loser píše:Za jízdy v tahu prostě najednou vysadí a už nejde natočit?
To já jsem se ptal, tys měl odpovědět. Jestli tohle je odpověď (to by za tím neměl být otazník :lol: ), tak to na sytič nevypadá.


Ještě jedna úvaha, která sem vůbec nepatří, ale teď mě to napadlo, ani nevím proč. Kdyby se někdo jednou do fóra zaregistroval a potom by se třeba zaregistroval znova pod jiným jménem (ať už z jakéhokoliv důvodu), měl by tu starou registraci zrušit, aby v tom nebyl bordel.

:evil:
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
Uživatelský avatar
Martinekk
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 938
Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
Bydliště: Trenčín city
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martinekk »

Presne túto istú závadu spôsobovala vadná zapaľovacia cievka u našeho miláčika. Bola škodovková... Po výmene za originál liberácku auto ide ako nové. Staršie liberko E10, 1986, 2WD.
Loser
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Příspěvky: 14
Registrován: ned zář 09, 2007 9:14 pm
Bydliště: Janovice 561, okr. F-M

Příspěvek od Loser »

A kolik ta cícka stojí a kde se dá sehnat???
Uživatelský avatar
Martinekk
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 938
Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
Bydliště: Trenčín city
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martinekk »

To poradia iní, my sme nakanibalili z druhého liberka. Ale asi bude lepšie si jednu najskôr požičať a vyskúšať. Čo ak to nieje ono...
Uživatelský avatar
dědek
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1758
Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
Typ Libera: E12
Bydliště: Tanvald

Příspěvek od dědek »

Tato "závada" postihla na loňském setkání nad Děčínem Jardu a byla to indučka. Na fóru najdeš rady, že Libero nemá rádo improvizaci v podobě indučka jako indučka. Od Ostravy je to do např.Hostivic dost daleko, ale na fóru najdeš kontakt a když zavoláš, určitě se dohodnete na přijatelné ceně na nějaké cívce z rozebraného Libera. Ten termosytič pracuje celkem plynule a nemůže způsobit skokovou změnu. A pozor. I když nějakou jiskřičku na jedné zkušební svíčce mimo motor spatříš , neznamená to, že je cívka dobrá. Tady pomůže pouze měřidlo a Karel by ti jistě doporučil elektronkovej voltmetr a nebo nejraději osciloskop . A má pravdu. Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
Uživatelský avatar
Martinekk
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 938
Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
Bydliště: Trenčín city
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martinekk »

U nás to bola cievka zo škodovky, asi nemá rada teplo...
Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Karel »

dědek píše: Tady pomůže pouze měřidlo a Karel by ti jistě doporučil elektronkovej voltmetr a nebo nejraději osciloskop . A má pravdu. Dědek
Doufám, že to byl pokus o vtip :arrow: jinak můžeš měřit třeba dvoumetrem :idea:
K.
:evil:
Nikdo není dokonalej.
Uživatelský avatar
dědek
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1758
Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
Typ Libera: E12
Bydliště: Tanvald

Příspěvek od dědek »

Karle promiň, měří se samozřejmě ohmický odpor primáru a sekundáru cívky tak, že dvoumetrem ani odměrným válcem to nepůjde , ale stačí obyčejný multimetr s rozsahem " ohmy" . Dědek

P.S. Pravdou je, že propagátorem měření osciloskopem je tady předevší Karel a to nezapře.
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Karel »

dědek píše: Pravdou je, že propagátorem měření osciloskopem je tady předevší Karel a to nezapře.
Jen si dělej srandičky...
K.
:twisted:
Nikdo není dokonalej.
Odpovědět