Stránka 2 z 2

Re: Karbec

Napsal: sob čer 21, 2008 8:54 pm
od narkomanix
3oupnu sem tenhle dotaz: me nove bíle jezdí na plyn ale když mi ted dosel a ja z nouze natankoval benzín tak to ma spotrebu jak 2 ruské tanky dohromady asi za 200kč 50km a za studeneho motoru se z auta stane parádní dymovnice a nejde dostat do otáček takže kde se nastavuje bohatost vím ale nevim jaka je zlatá poloha toho štelovacího šroubku dale nevím kde se kontroluje hladina v karbecu a jak se to šteluje tak kdyby mi někdo z vás poradil tak bych Vám byl vděčný zitra s ním jedu do ostravy a nejbližší lpg stanice je asi 40km a to by mně asi zrujnovalo tak to musím alespoň trochu poštelovat

Ps: vím že to se tu již řešilo všechno ale nemužu to najít vždyt víte jak to je když člověk něco hledá

Re: Karbec

Napsal: sob čer 21, 2008 9:15 pm
od Pajas
Tak nejlépe dotáhnout na laně to je nejlevnější ;-)
Auto mi taky dýmilo za studena pokud byl mírně prasklý výfuk a hlavně nějaký podtlak byl špatně nasazený!!Fotku ted bohužel u sebe nemám toho šroubu bohatosti- ale je na normální nekřížový šroubovák a a měl by být v takovém válečku-to je ochrana asi aby se sám nehýbal-já ten váleček nemám. Pokud ho nemáš dá se s ním pomalu hýbat i prstem..Hladinu zkontroluješ pokud máš okýnko na karbecu tak okem a pokud né musíš si vyrobit nějaký měřák. Lubomír to tu někde psal-nevidím to ted...

Re: Karbec

Napsal: pon čer 23, 2008 11:30 pm
od Tuti
Nemám s plynem vlastní zkušenost, ale vím, že karburátorová auta by měla vždycky čas od času jet na benzín - jinak se stane to co tobě. Z plynu se snad cosi usazuje v karburátoru a jízdou na benzin se to zase vypláchne - když tam toho není moc. Štelováním asi nic nepořídíš, zkus vyčistit trysky a vzdušník ... to by mohlo pomoct a během jízdy by se to pak mělo časem uvést do normálu.

Re: Karbec

Napsal: úte čer 24, 2008 2:59 pm
od narkomanix
tak jsem dojel pohrál jsem si s tím šroubkem bobatosti nevím teda jak funguje to nejlepší nastavení jsem taky zde nevyčmuchal šak ono se objeví vyřešil jsem to takto ráno při studeném motoru jsem se jal šroubovat s tím prevítem za pomoci mého šikovného čichajcího bratra který je snad ještě dnes v jiném světě díky benzínovým výparům (sám jsem o čich přišel díky kvetoucí trávě) šroub byl v poloze nějakejch 5 ot od plného zašroubování a tak nějak by to i mělo bejt jestli se dobře pamatuju mě se ale osvedčila poloha šroubku skoro vyšroubovaného v te poloze už benzín nebylo skoro citit. spotreba se srovnala ale plyn je plyn

Re: Karbec

Napsal: úte led 27, 2009 7:02 pm
od Soural Jan
Ať se snažím jak chci, po přečtení všech co si myslím souvisejících témat (abych se choval jako správný fórista), jsem nenašel jaká má být výška hladiny v karburátoru na E 10. Za případné odpovědi předem děkuji. Honza

PS: Vím, že do toho nemám asi co kecat, ale napadlo mně, zdali by nešli příspěvky zařadit, či seřadit do nějakých přehlednějších kategorií - třeba tak jak katalog - motor, podvozek, elektro ...... XXcomputer.gif

Re: Karbec

Napsal: úte led 27, 2009 10:26 pm
od Lubomír
odpoveď najdeš v téme "nejde za plynom?" alebo daj do vyhladávania v pravom hornom rohu slovo "hladiny" a najdeš to...