Nemáte někdo tušení nebo dokonce fotku kde je na starším modelu kondenzátor? Trošku mio to střelilo do výfuku a podle mého dvorního mechanika je to kondenzátor - problém je v tom, že mechanik je v Liberci a Bobík přestal jet ve Vrchlabí
Tak mi teda někdo poraďte čím to je - auto nastartovalo , najednou střela z výfuku a od tédoby už jen jako že chce nastartovat, ale nechytí. Před tím než si Bobík vystřelil, tak úplně ztratil výkon a při jízdě pomalinku - při neutrálu se normálně dostal do otáček.
Pokud nejde jiskra závadu hledej v káblech k rozdělovači, v samotném rozdelovači, nebo regulátoru předstihu (ten je dobře schovaný pod pravým zadním čalouněním).
je pravda že před jízdou jsem tam nalil wpower racing od shellu ... Myslíš, že by to mohlo být ono? Dojelo to na něj 60 kmz Liberce do Vrchlabí a pak to udělalo tohle ... Dá se to opravit na místě - myslím tím na parkovišti
Tak to nevím, napřed skus jiskru vem třeba jinou svíčku at nemusíš šrubovat z auta, pokud jiskra pude pak jdi po benzínu, je možné že ten benzín rozpustil nějaký sajrajt v nádrži ale moc tomu nevěřím.
Náhoda je blbec, je to třeba závada jako každá jiná-náhodná a nesouvisející.
pucmeloun píše: potřeboval bych to nějak dát na místě dohromady
Nejdřív bych se snažil prohlídnout všechny spoje-konektory okolo toho zapalování, taky pojistky zapalování a zároveň i čerpadlo a ventil 4WD má pojistku 15A a jde li na cívku napětí a kolik je tam taky "zesilovač jisker", rozdělovač taky musí být někde ukostřen.
K.
Ještě než se pustíš do většího bádání, zkus vzít rukou za rozdělovač, jestli s ním nejde otočit. Když ti to mechanik štěloval, možná ho málo utáhl a on se pak cestou vyklepal a pootočil. Je to jen jedna možnost, ale k té ztrátě výkonu výkonu a střelbě by to mohlo pasovat .. pak bys to musel nějak od oka nastavit aby to jelo.
Jinak jestli auto pojede aspoň trochu, zkus se dostat do Rokytnice. U křižovatky kde se odbočuje do obce je servis s cedulí SUBARU, tam by mohli Liberu rozumět.
Tak tady taky jedna rada. Sundej víčko rozdělovače a podívej se jestli se ti nerozpadl palec nebo netočí-li se ti palec na hřídelce úplně volně. Někdy se stane, že "zbytky" palce se sice točí (a občas to dá jiskru, ale úplně jindy než má).Tomu by odpovídalo i to, že velkou změnou předstihu ztrácel motor výkon a při startování to jakoby chvílemi chce blafnout. Palec mít asi nebudeš , ale vem si na cestu vteřinové lepidlo. Dědek