Asi problémy s benzínem

E 10, E 12
Uživatelský avatar
Tuti
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1571
Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
Bydliště: liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Asi problémy s benzínem

Příspěvek od Tuti »

Jezdím, ale teprve ode dneška, takže je ještě brzo na jásání (protože předtím to jezdilo taky). Takže uvidíme :? :?
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
syfree
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 102
Registrován: úte říj 06, 2009 7:17 am
Bydliště: Veverská Bítyška

Re: Asi problémy s benzínem

Příspěvek od syfree »

Zdravím všechny šťastný i nešťastný majitele těchto úžasných autíček.Sám mám už čtvrtý ,ale první 12ku asi90-91". Masakr,,,podtlaky atd. všichni víte.. :lol: .Ty jsem a mnoho dalšího vychytal díky vašim příspěvkům. Dík všem co se dělí o znalosti :wink: Teď mám další problém a už mě z toho bduh.gif , po opravení podtlaků dle schématu, vyměnění všech hadiček, vyzkoušení všech pístků, dokonalého vyčištění karburátoru, vyčištění nádrže a nových palivových filtrů jezdil (úchyláček, to jméno zdědil po svém předchůdci) asi dva týdny perfektně. Z ničeho nic mi začal po ujetí cca 2 - 3 km vynechávat až skoro do úplného chcípnutí :( . Prošel jsem celou palivovou soustavu, měl jsem vymontované čerpadlo, všechno absolutně bez chyby. Když zapnu klíček, tak čerpadlo asi 5s valí pak se zastaví, při nastartování dává, ale mám pocit, že málo. Poněvadž filtr, který mám před karburátorem býval plný paliva a teď je plný z jedné čtvrtiny. Jelikož už jsem soustavu několikrát dokonale vyčistil a laboroval jsem i s předstihem, myslím si, že je problém v druhém spínacím okruhu benzínového čerpadla, ale jistý si nejsem a proto bych ocenil nějaké rady od Vás zkušenějších. V čem by to mohlo být, jak to oblbnout, překlenout, jakkoliv, cokoliv?? Jen abych za Vámi mohl přijet na sraz. Předem mockrát Děkuji za odpověď. S pozdravem Sysel ( Syfree )
Uživatelský avatar
Martinekk
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 942
Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
Bydliště: Trenčín city
Kontaktovat uživatele:

Re: Asi problémy s benzínem

Příspěvek od Martinekk »

Zdravím Ťa a vítam na fóre.
To vypnutie čerpadla po zapnutí kľúčika po 5s je vlastnosť, nie chyba. Ak má karbec sklíčko na kontrolovanie hladiny, tak má byť pri rovno stojacom aute v polovici sklíčka. To skontroluj.
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
syfree
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 102
Registrován: úte říj 06, 2009 7:17 am
Bydliště: Veverská Bítyška

Re: Asi problémy s benzínem

Příspěvek od syfree »

Martinekk píše:Zdravím Ťa a vítam na fóre.
To vypnutie čerpadla po zapnutí kľúčika po 5s je vlastnosť, nie chyba. Ak má karbec sklíčko na kontrolovanie hladiny, tak má byť pri rovno stojacom aute v polovici sklíčka. To skontroluj.
Dík za odpověď,ale pečlivě jsem několikrát četl předchozí příspěvky ,takže vím,že těch 5s je dobře. Na sklíčku je ryska a na ni jsem si nastavil hladinu. Už uvažuji o přemostění toho druhého okruhu,tak aby jelo čerpadlo stále,ale nevím který z těch drátků to je. Kontroloval jsem jak ty od čerpadla ,tak ty od altíku a jsou viditilně v pohodě,ale kdoví,, :?: .Týden jsem se pod tím válel vše pečlivě prošel a ouha ono to jelo i 125,ale pak jsem projel dost velkou a dlouhou kaluž a jsem tam kde předtím,nevím jestli kraťas někde na relé nebo jinde,,,,elektrika je pro mě španělská vesnice. :oops:
Uživatelský avatar
Martinekk
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 942
Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
Bydliště: Trenčín city
Kontaktovat uživatele:

Re: Asi problémy s benzínem

Příspěvek od Martinekk »

Tak keď vravíš kaluž, tak to vyndej ven zapalovací kabely, víčko rozdělovače, indukční cívku, a vše pečlivě hadrem namočeným v ředidle C6000 pročisti. Častý problém u Libera, svod vysokého napětí a pak nestartuje za vlhka, nepo po projetí louží jede na jeden dva válce nebo vůbec...
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Uživatelský avatar
Petr+Barča
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 549
Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
Bydliště: Praha 4

Re: Asi problémy s benzínem

Příspěvek od Petr+Barča »

Problémy s projetím louže , jsem mněl taky , na mém minulém liberu . Jednou mi to dokonce roztrhlo výfuk . Prošel jsem veškerou elektroinstelaci v motorovém prostoru a nepřišel jsem na to , čím to může být . Když jsem auto prodal , bez motoru a převodovky , tak po namontování jiného motoru , včetně elktra , to bylo to samý . Jediný místo , který jsem tenkrát nekontroloval , byly dráty a spojky přímo u palivového čerpadla . Může to tam díky vlhkosti zkratovat a dělat problémy s cívkou nebo s dodávkou paliva .

P+B.
syfree
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 102
Registrován: úte říj 06, 2009 7:17 am
Bydliště: Veverská Bítyška

Re: Asi problémy s benzínem

Příspěvek od syfree »

Petr+Barča píše:Problémy s projetím louže , jsem mněl taky , na mém minulém liberu . Jednou mi to dokonce roztrhlo výfuk . Prošel jsem veškerou elektroinstelaci v motorovém prostoru a nepřišel jsem na to , čím to může být . Když jsem auto prodal , bez motoru a převodovky , tak po namontování jiného motoru , včetně elktra , to bylo to samý . Jediný místo , který jsem tenkrát nekontroloval , byly dráty a spojky přímo u palivového čerpadla . Může to tam díky vlhkosti zkratovat a dělat problémy s cívkou nebo s dodávkou paliva .

P+B.
Dík ,,tomu by odpovídalo to,že po demontáži čerpadla,kotrole celé palivovky a následné montáži jelo autíčko jak utrženej
,pitbull. Než jsem potkal tu kaluž,,,sakra. Vyčistím,vysuším,prostříkám kontoxem a namažu vazelínou,,,uvidíme. :shock: :?
Snad doufám Zatím s pozdravem Luboš
Odpovědět