Podtlaky

E 10, E 12
Had
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 68
Registrován: úte bře 13, 2007 10:53 pm
Bydliště: Plzeň

Re: Podtlaky

Příspěvekod Had » čtv led 17, 2008 10:40 pm

Škatulko, to cos popsal je teploměrné čidlo motoru. Má vliv jen na ukazatel teploty na palubce, jinak na nic, nesouvisí s řízením karburátoru. Je na "okruhu" který vyhřívá sání a ohřívá se jako první- před termostatem. Starší libero má karbec až na jeden elektromagnet pokud jsem poznal mechanický.
Had - řidič, mechanik a ošetřovatel Máši (postupně se zotavující po šťouchanci) a konzultant u Báry, která po reinkarnaci do nové kastle začátkem dubna 09 poprvé zavrčela v Budějovicích.

Had
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 68
Registrován: úte bře 13, 2007 10:53 pm
Bydliště: Plzeň

Re: Podtlaky

Příspěvekod Had » úte led 22, 2008 10:26 pm

Pajo, tak jak na tom jsi? už to frčí?
Had - řidič, mechanik a ošetřovatel Máši (postupně se zotavující po šťouchanci) a konzultant u Báry, která po reinkarnaci do nové kastle začátkem dubna 09 poprvé zavrčela v Budějovicích.

Uživatelský avatar
Pajas
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 421
Registrován: sob lis 25, 2006 6:22 pm
Bydliště: Želetice u Kyjova - Jižní Morava, okr. Hodonín
Kontaktovat uživatele:

Re: Podtlaky

Příspěvekod Pajas » stř led 23, 2008 11:15 am

Tagže podtlakama to asi néni protože když jsem odpojil hadičku 3 tak to začalo jet bez díry v plynu-ta hadička je asi z odvzdušnění nádrže-takže se vydělá nádrž pořádně se vyčistí i s hadičkama a s odvzdušněním a bude to. Plánuju to tak na víkend
Edit: Ještě zkusím metodu pet láhve do ní hodit hadičku a čerpadlo a uvidí se. Já taky měnil čerpadlo za jiné které bylo venku tak 7 roků na dešti snihu atd takže tam asi hodím zpátky tam to a uvidíme
Přílohy
aa.JPG
aa.JPG (78.74 KiB) Zobrazeno 5550 x
Subaru Libero E12- červená metla. Rok výroby 1992. 5B* 0229. Další bílé E12-bílá,výroba 1987. 5B* 7981 zatím v depu, postupně se spravuje :)

Had
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 68
Registrován: úte bře 13, 2007 10:53 pm
Bydliště: Plzeň

Re: Podtlaky

Příspěvekod Had » čtv led 24, 2008 9:00 pm

Pajo, pokud vím, ta hadice č.3 vede na pravou stranu rámu do takové plechovky, která má uvnitř skládaný papírový filtr. Nevím k čemu to přesně slouží, ale řekl bych, že to má víc společného s karburátorem než s nádrží. Rozhodně tahle hadice spojuje vnitřek karburátoru s vnějškem a je vyvedená dopředu patrně kvůli benzinovým parám. zkus po ní jít pod auto, jestli není někde zaškrcená, pokud píšeš, že její odpojení pomáhá. Jinak je samozřejmě varianta ucpaného filtru v té plechovce. Jestli se tu zastaví někdo z kluků, možná ti dá přesnější informace než já. Jinak držím na víkend palce :wink:
Had - řidič, mechanik a ošetřovatel Máši (postupně se zotavující po šťouchanci) a konzultant u Báry, která po reinkarnaci do nové kastle začátkem dubna 09 poprvé zavrčela v Budějovicích.

Had
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 68
Registrován: úte bře 13, 2007 10:53 pm
Bydliště: Plzeň

Re: Podtlaky

Příspěvekod Had » čtv led 24, 2008 9:22 pm

Ještě jsem vyhrabal fotku, kde je vidět uložení toho filtru....
Přílohy
0128.jpg
červeně filtr...
0128.jpg (112.12 KiB) Zobrazeno 5678 x
Had - řidič, mechanik a ošetřovatel Máši (postupně se zotavující po šťouchanci) a konzultant u Báry, která po reinkarnaci do nové kastle začátkem dubna 09 poprvé zavrčela v Budějovicích.

Had
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 68
Registrován: úte bře 13, 2007 10:53 pm
Bydliště: Plzeň

Re: Podtlaky

Příspěvekod Had » ned úno 17, 2008 9:38 pm

Pajo, doufám, že se ozveš, jak jsi dopadl s tou pojistkovkou a vahadlem k akcelerační pumpě:-) viewtopic.php?f=2&t=270 to pro pořádek jak jsme se o tom u Tvého auta s Lubomírem bavili....:-)
Had - řidič, mechanik a ošetřovatel Máši (postupně se zotavující po šťouchanci) a konzultant u Báry, která po reinkarnaci do nové kastle začátkem dubna 09 poprvé zavrčela v Budějovicích.

Uživatelský avatar
Pajas
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 421
Registrován: sob lis 25, 2006 6:22 pm
Bydliště: Želetice u Kyjova - Jižní Morava, okr. Hodonín
Kontaktovat uživatele:

Re: Podtlaky

Příspěvekod Pajas » ned úno 17, 2008 10:00 pm

O víkendu se snad na to podíváme. Na tu akcelerační pumpičku se musí podívat kámoš automechanik pojistkovku si vydělám sám a pokud půjde rozebrat tak ju vyčistím. Děkuji za rady. Snad to bude v tom!!
Subaru Libero E12- červená metla. Rok výroby 1992. 5B* 0229. Další bílé E12-bílá,výroba 1987. 5B* 7981 zatím v depu, postupně se spravuje :)

Uživatelský avatar
Pajas
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 421
Registrován: sob lis 25, 2006 6:22 pm
Bydliště: Želetice u Kyjova - Jižní Morava, okr. Hodonín
Kontaktovat uživatele:

Re: Podtlaky

Příspěvekod Pajas » úte úno 19, 2008 3:11 pm

Ahoj potřeboval bych poradit. Některé hadičky na podtlaku se mi začínají uvolnovat tak uvažuji o koupi nových ale nevím průměr hadičky nemrkl by se mi na to někdo??Ted nejsu doma a at už to možu v pátek dělat. Nejlépe bych to tam chtěl dorvat=takže spíš menší průměr, abych měl 100% jistotu
Subaru Libero E12- červená metla. Rok výroby 1992. 5B* 0229. Další bílé E12-bílá,výroba 1987. 5B* 7981 zatím v depu, postupně se spravuje :)

Uživatelský avatar
Pajas
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 421
Registrován: sob lis 25, 2006 6:22 pm
Bydliště: Želetice u Kyjova - Jižní Morava, okr. Hodonín
Kontaktovat uživatele:

Re: Podtlaky

Příspěvekod Pajas » čtv úno 21, 2008 9:52 am

Nemrkl by se mi pls někdo na ten průměr ať to můžu zítra koupit a dát se do toho. Myslím průměr díry v té hadičce. Doufám že mě chápete. Díky moc
Subaru Libero E12- červená metla. Rok výroby 1992. 5B* 0229. Další bílé E12-bílá,výroba 1987. 5B* 7981 zatím v depu, postupně se spravuje :)

Uživatelský avatar
Martinekk
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 838
Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
Bydliště: Trenčín city
Kontaktovat uživatele:

Re: Podtlaky

Příspěvekod Martinekk » čtv úno 21, 2008 3:38 pm

Ak ma pamäť neklame, tak sú to hadičky s vnútorným priemerom 5mm. Ale ruku do ohňa by som za to nedal, treba overiť.
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.

Uživatelský avatar
Pajas
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 421
Registrován: sob lis 25, 2006 6:22 pm
Bydliště: Želetice u Kyjova - Jižní Morava, okr. Hodonín
Kontaktovat uživatele:

Re: Podtlaky

Příspěvekod Pajas » čtv úno 21, 2008 3:42 pm

Mno to já bych potřeboval přesně abych to mohl kúpit. Nemohl bys to pls přeměřit??
Subaru Libero E12- červená metla. Rok výroby 1992. 5B* 0229. Další bílé E12-bílá,výroba 1987. 5B* 7981 zatím v depu, postupně se spravuje :)

Uživatelský avatar
Martinekk
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 838
Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
Bydliště: Trenčín city
Kontaktovat uživatele:

Re: Podtlaky

Příspěvekod Martinekk » čtv úno 21, 2008 3:46 pm

Keď počkáš chvíľku, tak zbehnem dolu k autu.
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.

Uživatelský avatar
Pajas
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 421
Registrován: sob lis 25, 2006 6:22 pm
Bydliště: Želetice u Kyjova - Jižní Morava, okr. Hodonín
Kontaktovat uživatele:

Re: Podtlaky

Příspěvekod Pajas » čtv úno 21, 2008 3:52 pm

Jasně díky já tu budu až do 17.15 :-)
Subaru Libero E12- červená metla. Rok výroby 1992. 5B* 0229. Další bílé E12-bílá,výroba 1987. 5B* 7981 zatím v depu, postupně se spravuje :)

Uživatelský avatar
Tuti
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1356
Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
Bydliště: liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Podtlaky

Příspěvekod Tuti » čtv úno 21, 2008 3:53 pm

Byl jsem rychlejší a změřil jsem to, 5 mm sedí, vnější průměr nátrubků co se strkají dovnitř je 5,5 mm.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad

Uživatelský avatar
Pajas
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 421
Registrován: sob lis 25, 2006 6:22 pm
Bydliště: Želetice u Kyjova - Jižní Morava, okr. Hodonín
Kontaktovat uživatele:

Re: Podtlaky

Příspěvekod Pajas » čtv úno 21, 2008 4:00 pm

Děkuju vám obúm hello2.gif
Subaru Libero E12- červená metla. Rok výroby 1992. 5B* 0229. Další bílé E12-bílá,výroba 1987. 5B* 7981 zatím v depu, postupně se spravuje :)

Uživatelský avatar
Martinekk
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 838
Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
Bydliště: Trenčín city
Kontaktovat uživatele:

Re: Podtlaky

Příspěvekod Martinekk » čtv úno 21, 2008 5:24 pm

Nátrubok z ovládania predstihu na rozdeľovači má tú rozšírenú časť cca 5.4mm. Hadička 5mm je akurát. Ja viem, neskoro, no...
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.

Had
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 68
Registrován: úte bře 13, 2007 10:53 pm
Bydliště: Plzeň

Re: Podtlaky

Příspěvekod Had » čtv úno 21, 2008 11:07 pm

Pajo, KCE s úspěchem použil hadici. která se normálně používá na propan-butan. je dvouvrstvá s meziopletem a počítám že i nehořlavá a teplovzdorná:-) bacha na průhledné hadičky na benzín, rády se škvaří ....
Had - řidič, mechanik a ošetřovatel Máši (postupně se zotavující po šťouchanci) a konzultant u Báry, která po reinkarnaci do nové kastle začátkem dubna 09 poprvé zavrčela v Budějovicích.

Uživatelský avatar
kce
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 423
Registrován: čtv pro 07, 2006 9:37 pm
Bydliště: K.Vary / Plzen
Kontaktovat uživatele:

Re: Podtlaky

Příspěvekod kce » pát úno 22, 2008 10:15 am

jj, jsou hodne odolny, podle me lepci jak original. a prumer ma 4,5mm, takze fakt drzi. a v neposledni rade stoji par korun :)

Uživatelský avatar
Martinekk
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 838
Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
Bydliště: Trenčín city
Kontaktovat uživatele:

Re: Podtlaky

Příspěvekod Martinekk » pát úno 22, 2008 12:03 pm

Len aby si pri manipulácii s týmito menšími hadičkami neulámal plastové vývody na elektromagnetických ventilov prepínanaia 4WD/2WD.
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.

Had
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 68
Registrován: úte bře 13, 2007 10:53 pm
Bydliště: Plzeň

Re: Podtlaky

Příspěvekod Had » pát úno 22, 2008 3:44 pm

Dobrá připomínka Martine, ty vývody jsou stářím dost křehký, každopádně doporučuju namáznout s citem třeba silikonovou vazelínou, dělal jsem to tak u teflonových hadiček, které byly akorát a mají daleko menší roztažnost než guma.
Had - řidič, mechanik a ošetřovatel Máši (postupně se zotavující po šťouchanci) a konzultant u Báry, která po reinkarnaci do nové kastle začátkem dubna 09 poprvé zavrčela v Budějovicích.


Zpět na „Dotazy na Libero „starší“ < 93“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host