Stránka 2 z 2

Re: Ventilator topeni

Napsal: úte říj 20, 2009 8:24 am
od Karel
V manuálu je pro připojení odporů konektor F20 hnědý s 4-mi piny, ale kde je? Jsou odpory nějaká krabička nebo je to někde zabudovaný? Ani za a pod rádiem ani pod odkládací skřínkou jsem ten konektor nenašel.
Odpor je skutečně za rádiem
Odpor za palubní deskou.JPG
Odpor za palubní deskou.JPG (212.92 KiB) Zobrazeno 6942 x
je jen trochu dál a vejš.
K,
:D

Re: Ventilator topeni

Napsal: úte říj 20, 2009 9:43 am
od ulus
Karle, tohle jsem nechtěl slyšet. Manuál mám, sektoru B2 jsem se smál, protože je tam toho většina :D Vypadá to na další zenové cvičení. Díky.

Re: Ventilator topeni

Napsal: úte říj 20, 2009 10:16 am
od Karel
Vypadá to na další zenové cvičení. Díky.
Pravda je někdy krutá. A cvičení jako toto :?: " Mít tento postoj znamená nechat každé neštěstí odejít a zakusit absolutní štěstí."
Kodo Sawaki (1880 - 1965)
K.
:D

Re: Ventilator topeni

Napsal: úte říj 20, 2009 11:57 am
od ulus
Ano. Už vidím, jak budu ohýbat prsty, ruku a nakonec celý tělo do nejrůznějších možných a nemožných úhlů. Vždycky se začnu rozčilovat, házím vším o zem, začnu chodit okolo auta, tento cyklus několikrát zopakuji a nakonec nezbude nic jiného než zlost a vztek potlačit, udusit to a v klidu (obvykle jen konečky prstů) vše vyřešit. Tomu říkám "zen a umění údržby libera."

Re: Ventilator topeni

Napsal: úte říj 20, 2009 12:18 pm
od Karel
(obvykle jen konečky prstů) vše vyřešit.
Totéž jsem si bláhově myslel, že takto zvládnu demontáž trysek ostřikovačů předního skla. Ale omyl :!:
Musel jsem sundat celou palubní desku. Po odstranění tachometru, volantu a dalších pár drobností to půjde docela dobře.
K.
:D :D

Re: Ventilator topeni

Napsal: úte říj 20, 2009 6:26 pm
od Martin H.
Jo, jo. Kdyby mě u výměny trysek ostřikovačů u novějšího, slyšel Mirek Dušín, tak by dostal určitě infarkt. To auto je totiž úplně celé vymyšleno geniálně, pokud ho ovšem chtěli udělat neopravitelné. bduh.gif

Martin.

Re: Ventilator topeni

Napsal: úte pro 29, 2009 12:15 am
od Mis.us
přístrojovka jde vyndat i bez sundaní volantu-vyndáš všech šest šroubů..(tři nahoře pod plastovejma víčkama,dva z boku a jeden ze spod -musí se vyndat popelník)odpojej se táhla od topení,vyndaj se tachometry,po odklonění směrem do auta odpojíš dva hlavní přívody elektriky-jeden je černej druhej bílej jsou zhruba uprostřed přístrojovky a vyndáš jí ven pravou stranou :evil:ještě jsem zapoměl nadobku na brzdovou kapalinu(vysunout směrem nahoru,dobrej je na to plochej šroubovák)

Re: Ventilator topeni

Napsal: stř pro 30, 2009 4:25 pm
od Martin H.
No, a právě při této činnosti, mě měl ten Mirek Dušín slyšet. :D

Martin.

Re: Ventilator topeni

Napsal: čtv pro 31, 2009 8:11 am
od Karel
jde vyndat i bez sundaní volantu-
Asi jsem podlehl optickému klamu, ale je to pak přístupnější.
K.
:D

Re: Ventilator topeni

Napsal: čtv led 26, 2012 3:53 pm
od Mis.us
Topení nešlo už po dědkovi-přidal odpor z nějakýho jinýho auta-potom fungovalo jen na 1. a 3. rychlost.Původní jsem vymontoval a nahradil jsem ho originálem z náhradního topení co mám doma-jde objednat i přes subaru za 1200,-Auto jak většina z Vás ví repasuju,takže ani topení se nesmí ojebat,celý jsem ho rozebral do šroubku,udělal všechny těsnění nový a vyčistil ho -našel jsem tam nateklý žrádlo a samej humus,dejchat už to nebudu :-D

fotky odporu: http://misuss.rajce.idnes.cz/Restaurova ... raz001.jpg odporovej drát je očividně poškozenej i na nekvalitní fotce :mrgreen:

přístrojovka musí ven a topení se musí taky odendat od karoserie pak je přístup.Odpor/konektor se jen odšroubuje,topení se rozebírat nemusí,ale to asi jen u novýho u těch našich starejch šlupek je to zaflákaný až až,takže hadřík a leštit :-)

Re: Ventilator topeni

Napsal: úte úno 11, 2014 11:11 pm
od Vlado
Moja skúsenosť:
Vantilátor kúrania pod prístrojovkou postupne prestával fungovať, až nakoniec nereagoval ani na búchanie zhora ani zdola.
Vybať von ide z ľavej strany modulu kúrenia, celé kúranie netreba vyberať. Plasty pod volantom išli preč. Pre lepší prístup som odkrútil 6 skrutiek prístrojovky, mierne ju nadvihol a podoprel - každý centimeter dobrý. Uvolniť poistkovú dosku (jedna skrutka) nič neodpájať. Odmontovať čierne plastové potrubie vedúce zospodu k čelnému sklu (tiež jedna skrutka) a vyrvať zo spodnej strany. Odpojiť konektor od el.motora. Vykrúťiť 3 skrutky po obvode ventilátotra a vybrať ho von. Samozrejme nejde to tak jednoducho ako sa to píše, ale ide to.
Zo zadnej stany demontoať víčko, odletovať 2 drôty a vybrať plastový držiak uhlíkov. Tie už boli také krátke, že nemali dobrý kontakt s komutátorom. Rozmery sú 6x6mm dlhé 10mm. Mierne som zabrúsit dáke čo som našiel v dielni, aby hladko chodili vo vedení. Potom všetko vypucovať, klzné ložisko namazať a šup ho dnu obráteným postupom :D
Cca 2 hod roboty a 2 dni svalovky od Zenenového cvičenia.
Vlado.

Re: Ventilator topeni

Napsal: stř úno 12, 2014 1:18 pm
od Mis.us
když bys tu palubku ale vyndal, tak ušetříš čas i nervy :D Mišus

Re: Ventilator topeni

Napsal: stř úno 12, 2014 4:18 pm
od Vlado
Pravdupovediac som nevedel s ktorej strany strčiť ruku poza budíky aby som odpojil lanko a konektory. A ťahať budíky nasilu von som nemal odvahu.

Re: Ventilator topeni

Napsal: pát lis 03, 2017 10:26 pm
od Soptík Hřensko
Už mě nebavilo poslouchat ventilátor topení jen na 3. rychlost, tak došlo na výměnu výkonových odporů v předřadníku motoru. Nejprv jsem vyzkoušel fígl s vyndáním kaslíku u spolujezdce a deklu na rádio. K tomu jsem vytáhl i budíky, kde jsem alespoň vyměnil žárovky podsvícení (místo W5W jsem dal W3W). Bláhově jsem se domníval, že dalším otvorem po budíkách se ke kazetě s odpory již dostanu. Jenže aby šli budíky, chtělo to pryč s volantem.
img1.jpg
img1.jpg (196.72 KiB) Zobrazeno 2568 x
No nedalo to, takže celá palubka nakonec ven. Polohové umístění kazety s odpory je v červeném kroužku, bližší pohled pak ve žlutém. Samotná deska je přímo chlazená proudem vzduchu, i tak se to dost hřeje. Kazety jsem vyměnil kus nefunkční za kus funkční a i se sundanou palubkou to bylo na další kloub na ruce.
img2.jpg
img2.jpg (197.38 KiB) Zobrazeno 2568 x
img3.jpg
img3.jpg (198.9 KiB) Zobrazeno 2568 x
Když už to bylo všechno venku, proběhla očista a pod. Zítra se chystám na výměnu chladiva - po výměně motoru tam je jen voda se zbytkem co zbylo v potrubí a oprava klik - nevrací se.

Re: Ventilator topeni

Napsal: ned bře 04, 2018 8:28 pm
od Soptík Hřensko
Děstička z výkonovými odpory je s největší pravděpodobností totožná z Nisana Micry K11 1992-2003 a vyjde na cca 200,-
pohled.jpg
pohled.jpg (22.51 KiB) Zobrazeno 2017 x
konektro.jpg
konektro.jpg (27.45 KiB) Zobrazeno 2017 x