Rychlost a vibrace

E12 superdeluxe, standard
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1980
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Bydliště/Město: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Rychlost a vibrace

Příspěvekod covex » úte led 24, 2006 3:40 pm

Chapu ze Libero neni zadne zavodni auto, ale kolik se s tim vasim tak da jet?

Ja jsem zatim vyvinul max 110km/h rychlost. Motor to zvlada v pohode, ale prijde mi ze to uz trochu moc vibruje - a to u me tak, ze se mi rozmazava obraz ve stredovem zpetnem zrcatku, coz teda neni nic moc (a fakt to nebylo silnici). Jediny co me s tim napada udelat je nechat vyvazit kola, protoze pri rychlostech do 90km je to uplne v pohode, ale jak to leze ke stovce a nad tak uz je to horsi.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální

Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště/Město: Děčín

Příspěvekod Karel » úte led 24, 2006 5:51 pm

Kdyz nepomuze vyvazeni co treba kardanka , poloosy?
K.
:shock:
Nikdo není dokonalej.

Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1980
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Bydliště/Město: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod covex » úte led 24, 2006 7:00 pm

V tyhle zime si s tim nemam kde hrat, takze jsem to ted mel ve VJCars a tvrdili ze poloosy jsou dobry, na kardanku jsem se neptal. Pouziva se i pri pohonu pouze zadnich kol nebo jen pri 4WD?
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální

Uživatelský avatar
Jarda
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 539
Registrován: pon zář 26, 2005 3:08 pm
Bydliště/Město: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Jarda » úte led 24, 2006 7:11 pm

já si myslím že to bude kardanka ( křížek ) kardanka se točí i když není zapnutá 4x4

Uživatelský avatar
peple
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1319
Registrován: pon zář 26, 2005 7:41 am
Bydliště/Město: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod peple » úte led 24, 2006 7:27 pm

Tak tak. A přece se točí(kardan) :D
Já sem to rozjel z kopce od Dlouhýho mostu směr Makro tak, že ručička zalezla za 140 a dál pak už nemohla. No v tý Oktávce- co mně zrovna předjížděla- spolujezdci málem vypadly oči z důlkuObrázek
ČUS - PEPLEBUS

kubajs
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 23
Registrován: úte led 10, 2006 9:02 pm
Bydliště/Město: praha 6

Příspěvekod kubajs » úte led 24, 2006 9:41 pm

peple píše:Tak tak. A přece se točí(kardan) :D
Já sem to rozjel z kopce od Dlouhýho mostu směr Makro tak, že ručička zalezla za 140 a dál pak už nemohla. No v tý Oktávce- co mně zrovna předjížděla- spolujezdci málem vypadly oči z důlkuObrázek

každý ráno když to kalim strahovskym tunelem (zalezlej za sluneční clonou-od tý doby mi nechodí pokuty) 120,tak se mi zdá,že všichni v pravym pruhu za mnou kroutí hlavou :lol:

Pepík
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 15
Registrován: sob pro 03, 2005 7:36 pm
Bydliště/Město: Praha - 4

Příspěvekod Pepík » stř led 25, 2006 10:45 am

Ahoj. S kmitáním celého vozů mám své zkušenosti: začíná poslední dobou v 80 a končí při 130 km/hod. Nevím co s tím a ani ve značkovém servisu!
Co se týče nejvyšší rychlosti, jel jsem asi 155 km/hod., ale to už je hrůza, co to dělá. Ručička tachometru byla za číselnou řadou.
Pep.

Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště/Město: Děčín

Příspěvekod Karel » sob led 28, 2006 9:37 am

Pokud se s tim nechces smirit tak pro zacatek odstran kardanku.
K.
:D :D :D
Nikdo není dokonalej.

Pepík
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 15
Registrován: sob pro 03, 2005 7:36 pm
Bydliště/Město: Praha - 4

Příspěvekod Pepík » pon led 30, 2006 11:35 am

Karel píše:Pokud se s tim nechces smirit tak pro zacatek odstran kardanku.
K.
:D :D :D


To bych nerad. Poslední dobou je náhon na 4 dost dobrý.
Na ledě s tím jezdím jako na suchu a ve sněhu i bez řetězů.
Pep.

Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště/Město: Děčín

Příspěvekod Karel » pon led 30, 2006 12:26 pm

Jestli rad nebo nerad to je jedno.Jina cesta neni. To odstraneni je na dobu trvani nezbytne dlouhe zkusebni jizdy kdy reknes "je to tam furt" anebo
"zmizelo to" pak se svobodne rozhodni jestli opravovat nebo vibrovat?Setkal jsem se s spatne sestavenou kardankou na Liazce s predkem a dokonce byly vibrace tak mohutne ze vylezalo predni okno z tesnici gumy.Ale to uz je extrem a uvidis to jen jednou za zivot.
K.
:D :D :D
Nikdo není dokonalej.

Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště/Město: Děčín

Příspěvekod Karel » ned úno 05, 2006 12:23 pm

Jen dotazek nevi nekdo ventilove vule nebo tam jsou jiz hydronadzvedaky?
K.
:D :D :D
Nikdo není dokonalej.

Uživatelský avatar
Honza
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 79
Registrován: pát zář 23, 2005 4:15 pm
Bydliště/Město: Praha 2
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Honza » ned úno 05, 2006 2:36 pm

Ahoj Karle,

vule jsem prave vcera pridal na /forum / jak na to/ je to sice na starsi model ale myslim ze to bude stejny :)

Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště/Město: Děčín

Příspěvekod Karel » úte úno 07, 2006 3:02 pm

Honzo dik,videl jsem to a tak mi seplo ale...zachytil jsem "moudro"ze ventilovy rozvod je odlisny(stare - nove) tak co s tim :?:
K.
:D :D :D
Nikdo není dokonalej.

Uživatelský avatar
peple
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1319
Registrován: pon zář 26, 2005 7:41 am
Bydliště/Město: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Rychlost a vibrace

Příspěvekod peple » úte úno 14, 2006 10:52 am

covex píše:Chapu ze Libero neni zadne zavodni auto, ale kolik se s tim vasim tak da jet?

Ja jsem zatim vyvinul max 110km/h rychlost. Motor to zvlada v pohode, ale prijde mi ze to uz trochu moc vibruje - a to u me tak, ze se mi rozmazava obraz ve stredovem zpetnem zrcatku, coz teda neni nic moc (a fakt to nebylo silnici). Jediny co me s tim napada udelat je nechat vyvazit kola, protoze pri rychlostech do 90km je to uplne v pohode, ale jak to leze ke stovce a nad tak uz je to horsi.


Tak jak. Teď když máš nová kola je to lepší :?:
ČUS - PEPLEBUS

Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1980
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Bydliště/Město: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod covex » úte úno 14, 2006 1:12 pm

Nova kola neco vyresila (vlneni volantu za jizdy), ale ne to podstatne. Takze ted se soustredim na vymenu praveho zadniho silentblocku (mmch jak se to spravne jmenuje resp. pise?) Je to presne ten smejd na jardove obrazku. Samozrejme je utrzeny, takze novy. Zvlastnosti toho je to, ze i kdyz je blok utrzeny tak ty dve U na sebe nedolehaji uplne - je tam jeste jakasi pojistna tenka guma, takze to neni kov na kov a cloveka to nenapadne hned. Jesli to nebude tim, tak uz nevim :(

MMCH: nemyslete si ze ten block je zatezovat tak jak je vyfocen na obrazku. Nikoli - otocte ho o 90stupnu. Je to dost zvlastni, take proto ze odpruzuje nejtezsi cast motoru. Jsou tedy v celku nachylne na poruchy.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální

Uživatelský avatar
Jarda
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 539
Registrován: pon zář 26, 2005 3:08 pm
Bydliště/Město: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Jarda » úte úno 14, 2006 5:00 pm

ten silemblok jsem nahradil silemblokem ze škodovky. to jsem udělal i u starého liberka a držel a byl funkční rozdíl v ceně značný.

Martin H.
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 325
Registrován: ned úno 05, 2006 3:54 pm
Bydliště/Město: Ostrava

Příspěvekod Martin H. » pát úno 17, 2006 11:54 pm

Tysamé problémy jsem měl před ňekolika lety a jelikoš jsem zjistil ,že cena nových značkových silentbloků je nad moje možnosti ( víc jak 1000 korun), zapojil jsem selský rozum, překopal uchycení silentbloků a místo původních ( jsou namáhány na střih ) namontoval české z burzy za pár šupů (namáhány na tlak). To samé jsem udělal i u předního diferáku (každému doporučuji kontrolu těchto silentbloků - bývají utržené). S touto úpravou jsem jezdil bez problémů osm let.

Martin

P.S. Ty u diferáku byly zeˇŠkody 1203 v ocelovém pouzdře.

Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1980
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Bydliště/Město: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod covex » ned úno 19, 2006 4:08 pm

Novy me stal novy origo 752Kc. Muj problem se tim ale podle me nevyresil.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální

Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště/Město: Děčín

Příspěvekod Karel » pon úno 20, 2006 5:20 pm

Na Vysocine zacala diskuze o kardance a tak trochu teorie: to dulezite je na strane 2,5 a 8 .Zadat do Guglu: "4 spojovací a kloubové hřídele" a ono to vyleze. Primy odkaz na to neplatí...asi? Takze kardanka ma svoje konstrukcni pravidla a jinak to nebude delat dobrotu. :!:
K.
:D :D :D
Nikdo není dokonalej.

Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1980
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Bydliště/Město: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod covex » pon úno 20, 2006 6:33 pm

Jesli myslit to PDF tak to uz jsem pred casem procital, udelal jsem jeho zalohu u me - Spojovaci klouby a hridele.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Yahoo [Bot] a 1 host