Stránka 1 z 2

Rychlost a vibrace

Napsal: úte led 24, 2006 3:40 pm
od covex
Chapu ze Libero neni zadne zavodni auto, ale kolik se s tim vasim tak da jet?

Ja jsem zatim vyvinul max 110km/h rychlost. Motor to zvlada v pohode, ale prijde mi ze to uz trochu moc vibruje - a to u me tak, ze se mi rozmazava obraz ve stredovem zpetnem zrcatku, coz teda neni nic moc (a fakt to nebylo silnici). Jediny co me s tim napada udelat je nechat vyvazit kola, protoze pri rychlostech do 90km je to uplne v pohode, ale jak to leze ke stovce a nad tak uz je to horsi.

Napsal: úte led 24, 2006 5:51 pm
od Karel
Kdyz nepomuze vyvazeni co treba kardanka , poloosy?
K.
:shock:

Napsal: úte led 24, 2006 7:00 pm
od covex
V tyhle zime si s tim nemam kde hrat, takze jsem to ted mel ve VJCars a tvrdili ze poloosy jsou dobry, na kardanku jsem se neptal. Pouziva se i pri pohonu pouze zadnich kol nebo jen pri 4WD?

Napsal: úte led 24, 2006 7:11 pm
od Jarda
já si myslím že to bude kardanka ( křížek ) kardanka se točí i když není zapnutá 4x4

Napsal: úte led 24, 2006 7:27 pm
od peple
Tak tak. A přece se točí(kardan) :D
Já sem to rozjel z kopce od Dlouhýho mostu směr Makro tak, že ručička zalezla za 140 a dál pak už nemohla. No v tý Oktávce- co mně zrovna předjížděla- spolujezdci málem vypadly oči z důlkuObrázek

Napsal: úte led 24, 2006 9:41 pm
od kubajs
peple píše:Tak tak. A přece se točí(kardan) :D
Já sem to rozjel z kopce od Dlouhýho mostu směr Makro tak, že ručička zalezla za 140 a dál pak už nemohla. No v tý Oktávce- co mně zrovna předjížděla- spolujezdci málem vypadly oči z důlkuObrázek
každý ráno když to kalim strahovskym tunelem (zalezlej za sluneční clonou-od tý doby mi nechodí pokuty) 120,tak se mi zdá,že všichni v pravym pruhu za mnou kroutí hlavou :lol:

Napsal: stř led 25, 2006 10:45 am
od Pepík
Ahoj. S kmitáním celého vozů mám své zkušenosti: začíná poslední dobou v 80 a končí při 130 km/hod. Nevím co s tím a ani ve značkovém servisu!
Co se týče nejvyšší rychlosti, jel jsem asi 155 km/hod., ale to už je hrůza, co to dělá. Ručička tachometru byla za číselnou řadou.
Pep.

Napsal: sob led 28, 2006 9:37 am
od Karel
Pokud se s tim nechces smirit tak pro zacatek odstran kardanku.
K.
:D :D :D

Napsal: pon led 30, 2006 11:35 am
od Pepík
Karel píše:Pokud se s tim nechces smirit tak pro zacatek odstran kardanku.
K.
:D :D :D
To bych nerad. Poslední dobou je náhon na 4 dost dobrý.
Na ledě s tím jezdím jako na suchu a ve sněhu i bez řetězů.
Pep.

Napsal: pon led 30, 2006 12:26 pm
od Karel
Jestli rad nebo nerad to je jedno.Jina cesta neni. To odstraneni je na dobu trvani nezbytne dlouhe zkusebni jizdy kdy reknes "je to tam furt" anebo
"zmizelo to" pak se svobodne rozhodni jestli opravovat nebo vibrovat?Setkal jsem se s spatne sestavenou kardankou na Liazce s predkem a dokonce byly vibrace tak mohutne ze vylezalo predni okno z tesnici gumy.Ale to uz je extrem a uvidis to jen jednou za zivot.
K.
:D :D :D

Napsal: ned úno 05, 2006 12:23 pm
od Karel
Jen dotazek nevi nekdo ventilove vule nebo tam jsou jiz hydronadzvedaky?
K.
:D :D :D

Napsal: ned úno 05, 2006 2:36 pm
od Honza
Ahoj Karle,

vule jsem prave vcera pridal na /forum / jak na to/ je to sice na starsi model ale myslim ze to bude stejny :)

Napsal: úte úno 07, 2006 3:02 pm
od Karel
Honzo dik,videl jsem to a tak mi seplo ale...zachytil jsem "moudro"ze ventilovy rozvod je odlisny(stare - nove) tak co s tim :?:
K.
:D :D :D

Re: Rychlost a vibrace

Napsal: úte úno 14, 2006 10:52 am
od peple
covex píše:Chapu ze Libero neni zadne zavodni auto, ale kolik se s tim vasim tak da jet?

Ja jsem zatim vyvinul max 110km/h rychlost. Motor to zvlada v pohode, ale prijde mi ze to uz trochu moc vibruje - a to u me tak, ze se mi rozmazava obraz ve stredovem zpetnem zrcatku, coz teda neni nic moc (a fakt to nebylo silnici). Jediny co me s tim napada udelat je nechat vyvazit kola, protoze pri rychlostech do 90km je to uplne v pohode, ale jak to leze ke stovce a nad tak uz je to horsi.
Tak jak. Teď když máš nová kola je to lepší :?:

Napsal: úte úno 14, 2006 1:12 pm
od covex
Nova kola neco vyresila (vlneni volantu za jizdy), ale ne to podstatne. Takze ted se soustredim na vymenu praveho zadniho silentblocku (mmch jak se to spravne jmenuje resp. pise?) Je to presne ten smejd na jardove obrazku. Samozrejme je utrzeny, takze novy. Zvlastnosti toho je to, ze i kdyz je blok utrzeny tak ty dve U na sebe nedolehaji uplne - je tam jeste jakasi pojistna tenka guma, takze to neni kov na kov a cloveka to nenapadne hned. Jesli to nebude tim, tak uz nevim :(

MMCH: nemyslete si ze ten block je zatezovat tak jak je vyfocen na obrazku. Nikoli - otocte ho o 90stupnu. Je to dost zvlastni, take proto ze odpruzuje nejtezsi cast motoru. Jsou tedy v celku nachylne na poruchy.

Napsal: úte úno 14, 2006 5:00 pm
od Jarda
ten silemblok jsem nahradil silemblokem ze škodovky. to jsem udělal i u starého liberka a držel a byl funkční rozdíl v ceně značný.

Napsal: pát úno 17, 2006 11:54 pm
od Martin H.
Tysamé problémy jsem měl před ňekolika lety a jelikoš jsem zjistil ,že cena nových značkových silentbloků je nad moje možnosti ( víc jak 1000 korun), zapojil jsem selský rozum, překopal uchycení silentbloků a místo původních ( jsou namáhány na střih ) namontoval české z burzy za pár šupů (namáhány na tlak). To samé jsem udělal i u předního diferáku (každému doporučuji kontrolu těchto silentbloků - bývají utržené). S touto úpravou jsem jezdil bez problémů osm let.

Martin

P.S. Ty u diferáku byly zeˇŠkody 1203 v ocelovém pouzdře.

Napsal: ned úno 19, 2006 4:08 pm
od covex
Novy me stal novy origo 752Kc. Muj problem se tim ale podle me nevyresil.

Napsal: pon úno 20, 2006 5:20 pm
od Karel
Na Vysocine zacala diskuze o kardance a tak trochu teorie: to dulezite je na strane 2,5 a 8 .Zadat do Guglu: "4 spojovací a kloubové hřídele" a ono to vyleze. Primy odkaz na to neplatí...asi? Takze kardanka ma svoje konstrukcni pravidla a jinak to nebude delat dobrotu. :!:
K.
:D :D :D

Napsal: pon úno 20, 2006 6:33 pm
od covex
Jesli myslit to PDF tak to uz jsem pred casem procital, udelal jsem jeho zalohu u me - Spojovaci klouby a hridele.