Rada pri koupi

E12 superdeluxe, standard
Odpovědět
Uživatelský avatar
artvandal
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 343
Registrován: stř zář 23, 2009 12:53 pm
Bydliště: Zámrsk

Rada pri koupi

Příspěvek od artvandal »

Ahoj,

byl sem se ted o vikendu podivat na jedno novejsi libero, kamarad kterej autum docela rozumi (neni to ale primo mechanik) ho obhlid a rikal ze vypada OK, ale nezdali se nam brzdy. Pri normalnim brzdeni je to dobry, ale pri prudkem zabrzdeni auto vubec nezaflokovalo, zabrzdeni bylo proste pomalejsi nez sem zvyklej. Protoze nemam s cim srovnat, tak se ptam, je to u libera normalni?

Jinak co sem koukal tady na foru, tak VIN je jen na stitku a na ramu na prave strane na stitku, nikde jinde? Vite nekdo kde je umistene cislo motoru?

mohl by mi nekdo tim chytrym programkem mrknout na VIN JF1FA8LF0VG013405 ? kdyz je tam pismeno V tak jakej to modelovej rok? V v inzeratu stalo r.v. 96 ale na technicaku je datum prvni registrace 98.

Jinak motor vypadal fakt hodne zachovale, naprosto zdravy tepelny stity, minimum rzi. Majitel rikal, ze byl vloni po GO, slozenej ze dvou motoru. Pak ale rikal, ze kazdej mesic doleva tak litr oleje a pod autem flek nema, neni to trochu moc? Kour z vyfuku byl cistej.

4WD: po zmacknuti spinace na pace se nerozsvitila kontrolka. nikdy predtim sem ve 4kolce nesedel, da se pri jizde nejak poznat, ze to opravdu jede 4x4 a nefunguje jen kontrolka?

Ma to lity kola a tazny, chce za nej 50.000. Chapu ze chtit soud takhle bez obhlidky je nesmysl, ale stejne, myslite ze muze mit jeste libero takovou cenu? tech 50k je strop mych financnich moznosti, takze sem si predstavoval, ze za tu cenu musi byt 100% v poradku. Nechci vyber moc uspechat, ale zase nechci propasnout libero s taznym.

A prosim vas me nekamenujte ze jsem naivni:)
- Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv96 zelene --- RIP :(
- Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv95 zelene --- sold 8)
+ Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv96 bile --- stale zije! :twisted:
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2469
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Rada pri koupi

Příspěvek od covex »

artvandal píše:Ahoj,

byl sem se ted o vikendu podivat na jedno novejsi libero, kamarad kterej autum docela rozumi (neni to ale primo mechanik) ho obhlid a rikal ze vypada OK, ale nezdali se nam brzdy. Pri normalnim brzdeni je to dobry, ale pri prudkem zabrzdeni auto vubec nezaflokovalo, zabrzdeni bylo proste pomalejsi nez sem zvyklej. Protoze nemam s cim srovnat, tak se ptam, je to u libera normalni?
Neznam nikoho kdo dovede zablokovat kola na Liberu. ABS to sice nema, ale blokovani kol rozhodne neni dobry zpusob brzdeni (zvlaste za mokra), takze mi to nechybi.
artvandal píše: Jinak co sem koukal tady na foru, tak VIN je jen na stitku a na ramu na prave strane na stitku, nikde jinde? Vite nekdo kde je umistene cislo motoru?

mohl by mi nekdo tim chytrym programkem mrknout na VIN JF1FA8LF0VG013405 ? kdyz je tam pismeno V tak jakej to modelovej rok? V v inzeratu stalo r.v. 96 ale na technicaku je datum prvni registrace 98.
Model 07/96, color code 413 DP Green M/ME Gray M - zrejme podobne jako mam ja? (
artvandal píše: Jinak motor vypadal fakt hodne zachovale, naprosto zdravy tepelny stity, minimum rzi. Majitel rikal, ze byl vloni po GO, slozenej ze dvou motoru. Pak ale rikal, ze kazdej mesic doleva tak litr oleje a pod autem flek nema, neni to trochu moc? Kour z vyfuku byl cistej.
To by me zajimalo kolik tam lil predtim. Otazka taky je kolik za ten mesic najezdi. Jesli to je 1l oleje na 1000km je to dost ale u starych liber +- normal. Osobne jsem se po "GO" dostal na asi 1l/2500km.
artvandal píše: 4WD: po zmacknuti spinace na pace se nerozsvitila kontrolka. nikdy predtim sem ve 4kolce nesedel, da se pri jizde nejak poznat, ze to opravdu jede 4x4 a nefunguje jen kontrolka?
Kontrolka musi sviti, minimalne se musi rozsvitit pokud prepnes za jizdy. Pokud nesviti je mozne to poznat pokud vis jak se Libero chova - nema mezinapravovy diferencial, tzn. pri zataceni jde volant na pevnem podkladu velice ztuha a perou se ti kola - kdo to nema vyzkousene muze to poznat taky, ale lepsi je vedet co a jak. Vzhledem k tomu, ze mam zrejme stejny rocnik a letos na srazu jsem po nekolik mesicich, kdy jsem na knoflik 4WD ani nesahl, taky 4WD nezapnul, tak muzu rict toliko to, ze je potreba to trochu potrapit a rozhybat. Moc neverim ze nefunguje jen kontrolka, to je posledni vec ktera se pokazi.
artvandal píše: Ma to lity kola a tazny, chce za nej 50.000. Chapu ze chtit soud takhle bez obhlidky je nesmysl, ale stejne, myslite ze muze mit jeste libero takovou cenu? tech 50k je strop mych financnich moznosti, takze sem si predstavoval, ze za tu cenu musi byt 100% v poradku. Nechci vyber moc uspechat, ale zase nechci propasnout libero s taznym.

A prosim vas me nekamenujte ze jsem naivni:)
Tazny je dobry, to bych bral, i kdyz snizuje svetlou vysku a jde s nim spatne otevirat motorovy prostor. 50k je asi dost, 30k je malo. Takze smlouvat a este kdo zaplati prevod atd. a mohlo by ti vyjit neco rozumnyho. 100% stejne nebude. Jak dlouho ho ten clovek ma? Odkud to libero pochazi?
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Uživatelský avatar
artvandal
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 343
Registrován: stř zář 23, 2009 12:53 pm
Bydliště: Zámrsk

Re: Rada pri koupi

Příspěvek od artvandal »

covex píše:Kontrolka musi sviti, minimalne se musi rozsvitit pokud prepnes za jizdy. Pokud nesviti je mozne to poznat pokud vis jak se Libero chova - nema mezinapravovy diferencial, tzn. pri zataceni jde volant na pevnem podkladu velice ztuha a perou se ti kola - kdo to nema vyzkousene muze to poznat taky, ale lepsi je vedet co a jak. Vzhledem k tomu, ze mam zrejme stejny rocnik a letos na srazu jsem po nekolik mesicich, kdy jsem na knoflik 4WD ani nesahl, taky 4WD nezapnul, tak muzu rict toliko to, ze je potreba to trochu potrapit a rozhybat. Moc neverim ze nefunguje jen kontrolka, to je posledni vec ktera se pokazi.
z jizdnich vlastnosti sem nepoznal zadnou zmenu. kontrolka ani neblikne, jeste by taky mohl byt rozbitej spinac ne? Majitel rikal ze 2 mesice stalo, ze to jeste poresi s mechanikem. jenze to taky muze jen propojit spinac s kontrolkou a ja nic nepoznam:/
covex píše:Tazny je dobry, to bych bral, i kdyz snizuje svetlou vysku a jde s nim spatne otevirat motorovy prostor. 50k je asi dost, 30k je malo. Takze smlouvat a este kdo zaplati prevod atd. a mohlo by ti vyjit neco rozumnyho. 100% stejne nebude. Jak dlouho ho ten clovek ma? Odkud to libero pochazi?
smlouvat nehodla, pry si ho radsi necha. prevod bych platil ja, takze na nakejch 55 by se to dostalo:/ ma ho cca 2 roky, puvodem je to dovoz ze SRN. rikal ze ho koupil za 80k a do opravy vrazil v prubehu 30k

jeste sem nekde narazil na zminku, ze se da nekde podle VIN zjistit neco malo o historii vozu, je to pravda?
- Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv96 zelene --- RIP :(
- Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv95 zelene --- sold 8)
+ Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv96 bile --- stale zije! :twisted:
Uživatelský avatar
Tuti
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1569
Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
Bydliště: liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Rada pri koupi

Příspěvek od Tuti »

artvandal píše:Jinak co sem koukal tady na foru, tak VIN je jen na stitku a na ramu na prave strane na stitku, nikde jinde? Vite nekdo kde je umistene cislo motoru?...
Na rámu není číslo na štítku, ale přímo vyražené do podélníku .. většinou není moc k přečtení, protože je buďto zatřené nebo vyžrané od rzi nebo obojí.
Složení motoru ze dvou bych nenazýval GO a je otázka proč to dělal .. tipoval bych na opravu nějaké poruchy na způsob zadřené kliky nebo něčeho na ten způsob. Rozhodně to motor neomladí.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
Uživatelský avatar
artvandal
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 343
Registrován: stř zář 23, 2009 12:53 pm
Bydliště: Zámrsk

Re: Rada pri koupi

Příspěvek od artvandal »

Tuti píše:Na rámu není číslo na štítku, ale přímo vyražené do podélníku .. většinou není moc k přečtení, protože je buďto zatřené nebo vyžrané od rzi nebo obojí.
Složení motoru ze dvou bych nenazýval GO a je otázka proč to dělal .. tipoval bych na opravu nějaké poruchy na způsob zadřené kliky nebo něčeho na ten způsob. Rozhodně to motor neomladí.
s tim VINem sem se upsal, ze na ramu je primo vim. Motor menil proto, ze ten starej mel prej vadny valce. Tezko rict co konkretne je ze staryho a co z novyho. Fakt je ten, ze oproti fotkam tady na foru byl na pohled hodne zachovalej.
- Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv96 zelene --- RIP :(
- Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv95 zelene --- sold 8)
+ Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv96 bile --- stale zije! :twisted:
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2469
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Rada pri koupi

Příspěvek od covex »

VIN jak pise Tuti je na opravdu na ramu z prave strany pod soupackami. Viz. viewtopic.php?f=1&t=980&p=9436&hilit=vin#p9436 Na mem bylo jeste na minule STK jakz takz citelne, ted uz je druha pulka vyrezla, tak jsem zvedav co mi reknou.

Cislo motoru je zezadu na bloku motoru, ale je strasne spatne k nalezeni, a este hur videt. Ja ho nemam v technicaku ani uvedeno.
subaru-libero-egine-number-vin.jpg
subaru-libero-egine-number-vin.jpg (40.95 KiB) Zobrazeno 13828 x
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2469
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Rada pri koupi

Příspěvek od covex »

artvandal píše: smlouvat nehodla, pry si ho radsi necha. prevod bych platil ja, takze na nakejch 55 by se to dostalo:/ ma ho cca 2 roky, puvodem je to dovoz ze SRN. rikal ze ho koupil za 80k a do opravy vrazil v prubehu 30k

jeste sem nekde narazil na zminku, ze se da nekde podle VIN zjistit neco malo o historii vozu, je to pravda?
V tom pripade je to asi normalni majitel a ne prekupnik, coz je plus a ty ceny taky odpovidaji. Historie se da zjistit castecne z technicaku resp. servisni knizky a pak jsem pred casem nekde nasel i nejaky vypis podle VIN, ale ted si vubec nemuzu vzpomenout kde. Krom toho jsem psal na kundendienst zavinac subaru.de (anglicky) a odtamtud mi overili udaje z technicaku, odpovedeli behem jednoho dne. Teoreticky by mohli overit i napr. to kolik a jake dily na auto bylo kupovano, ale to by to nekdo musel poctive kupovat na dane VIN a to se po standardni zaruce uz v podstate nedeje.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Uživatelský avatar
Martinekk
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 938
Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
Bydliště: Trenčín city
Kontaktovat uživatele:

Re: Rada pri koupi

Příspěvek od Martinekk »

covex píše:

Neznam nikoho kdo dovede zablokovat kola na Liberu. ABS to sice nema, ale blokovani kol rozhodne neni dobry zpusob brzdeni (zvlaste za mokra), takze mi to nechybi.

Libero má veľmi dobré brzdy, hento nebude úplne vporiadku. Kotúče aj s doštičkami niesú moc drahé, vodítka sa dajú taktiež zohnať.
Proste keď potrebuješ prudko zabrzdiť kvôli nejakej prekážke, tak brzdy musia brzdiť bárs aj šmykom. To každé Libero po GO bŕzd vie, odskúšané. Samozrejme tak nebrzdím furt, to by bolo kapánek drahé.
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2469
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Rada pri koupi

Příspěvek od covex »

Problem ale bohuzel nebyva s destickami a kotouci, i kdyz tam muze byt take, ale v brzdovych trubickach resp. kostce atd. Zvlaste trubicky ktere vedou spolu s trubkovovy pod autem byvaji uz dost shnile. Podle meho soudu ma Libero plochu brzd celkem malou, ale holt to neni sportovni vuz s ostrymi brzdami.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Uživatelský avatar
Tuti
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1569
Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
Bydliště: liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Rada pri koupi

Příspěvek od Tuti »

covex píše:Problem ale bohuzel nebyva s destickami a kotouci, i kdyz tam muze byt take, ale v brzdovych trubickach resp. kostce atd. Zvlaste trubicky ktere vedou spolu s trubkovovy pod autem byvaji uz dost shnile. Podle meho soudu ma Libero plochu brzd celkem malou, ale holt to neni sportovni vuz s ostrymi brzdami.
Stav kovových trubiček ani kostky účinek brzd neovlivňuje, dokud něco z toho nerupne (a to už je o něčem jiném). Nějaké "zarůstání" snad u brzd nepřichází v úvahu. Pouze gumové hadičky mohou zavinit změknutí brzd. když popraská výplet a hadička se nafukuje. Určující je opravdu stav kotoučů a destiček a taky jejich správný výběr - destiček na Libero je od různých dodavatelů spousta a určitě nebrzdí všechny stejně.
No a pak "flekování" není jen o brzdách, ale taky o gumách a silnici. Takové Debiky nebo protektory z Baumaxu blokují i když nechceš, kvalitní gumy na kvalitním asfaltu už zablokuje málokteré auto. A taky záleží na tom, v jaké rychlosti na brzdu dupneš.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
Hejkal junior
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 59
Registrován: ned srp 29, 2010 6:24 pm
Bydliště: Liberoc

Re: Rada pri koupi

Příspěvek od Hejkal junior »

covex píše:VIN jak pise Tuti je na opravdu na ramu z prave strany pod soupackami. Viz. viewtopic.php?f=1&t=980&p=9436&hilit=vin#p9436 Na mem bylo jeste na minule STK jakz takz citelne, ted uz je druha pulka vyrezla, tak jsem zvedav co mi reknou.

Cislo motoru je zezadu na bloku motoru, ale je strasne spatne k nalezeni, a este hur videt. Ja ho nemam v technicaku ani uvedeno.
subaru-libero-egine-number-vin.jpg
tak co ti rěkli? ptám se proto, že jsem si ho předvčírem přivezl domu, dnes jsem jel na evidenční kontrolu a ten starej píčus co si myslí, že bez něj se Země netočí si mě pěkně vykřupnul a vyhodil mě. A ještě se chci zeptat: co když to nepřečte a sekne se?
U.S.S Libero 1,2i 1996
Hejkal žvejkal v hubě vejkal.
Uživatelský avatar
Tuti
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1569
Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
Bydliště: liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Rada pri koupi

Příspěvek od Tuti »

Martaman píše:: co když to nepřečte a sekne se?
No tak to prostě zkusíš jinde - v Liberci, Jablonci a kolem je STKček dost. A když to neprojde, tak si budeš muset nechat číslo někde vyrazit, aspoň si do budoucna ušetříš problém na TK. Titulovat technika "pičusem" není na místě, protože prostě dělá svou práci tak jak má. Mimochodem tohle forum si udržuje svoji úroveň i proto, že tady s podobnými slovy šetříme.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
Hejkal junior
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 59
Registrován: ned srp 29, 2010 6:24 pm
Bydliště: Liberoc

Re: Rada pri koupi

Příspěvek od Hejkal junior »

Tuti píše:
Martaman píše:: co když to nepřečte a sekne se?
No tak to prostě zkusíš jinde - v Liberci, Jablonci a kolem je STKček dost. A když to neprojde, tak si budeš muset nechat číslo někde vyrazit, aspoň si do budoucna ušetříš problém na TK. Titulovat technika "pičusem" není na místě, protože prostě dělá svou práci tak jak má. Mimochodem tohle forum si udržuje svoji úroveň i proto, že tady s podobnými slovy šetříme.
Kdyby dělal svoji práci, neměl bych důvod ho tak nazývat, ale kde se v něm bere ten pocit, že bude hodnotit kdo má jaký auto a jak vypadá. Za to placený není a jemu svoje peníze nedám. Děkuju Ti za tvůj názor a upozornění. Budu respektovat pravidla fóra a volit vhodné výrazy, ale názor na onoho gentlemana nezměním. Vadí mi, že jim dáváš svoje peníze, ty seš jejich chlebodárce, a oni s tebou jednají jako s onucí. Ale to není tématem tohoto fóra, proto: ještě jednou se omlouvám všem, koho jsem svým slovníkem pobouřil.
U.S.S Libero 1,2i 1996
Hejkal žvejkal v hubě vejkal.
Uživatelský avatar
wlčák
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 45
Registrován: čtv črc 08, 2010 7:10 pm
Bydliště: teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Rada pri koupi

Příspěvek od wlčák »

4WD....Pokud kupuješ čtyřkolku u které nejde náhon na všechny čtyři tak to je dost zásadní důvod pro slevu a smlouvání :!: A jestli ti při GO rozbili podtlakovej ventil(ulomené trubičky apod.) tak budeš mít dost problém to vůbec zprovoznit. Může to být ale pouze relátko tak držim palce! Bez 4WD ztrácí Liberko to největší kouzlo které má(kromě variability) ve sněhu a břečce něco neuvěřitelného :mrgreen:
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2469
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Rada pri koupi

Příspěvek od covex »

Libero ma VIN na dvou mistech - jeste na prinytovanem stitku na sloupku dveri u spolujezdce. Kontrolor vzdy nejdriv zkouknul tech par cislic na ramu co jsou videt, pak zkontroloval stitek na sloupku. Vzhledem k tomu, ze jezdim vzdy ke stejnemu technikovi a nejedna se o evidencni kontrolu, ale regulerni STK, tak nikdy zadny problem nebyl. Konzultoval jsem s nim co s tim VIN na ramu - rikal ze se mam pokusit to zatrit barvou, kterou pred STK pujde ocistit benzinem. Stale se na to chystam, ale zatim nevim cim to pretrit.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Uživatelský avatar
Lubomír
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1030
Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
Bydliště: Trenčín,SK

Re: Rada pri koupi

Příspěvek od Lubomír »

jeden čas som o miesto s WIN kom vždy vytrel štetec od laku pri lakovaní chaty - taký namočený v riedidle, - WINko sa krásne umylo a prelakovalo a potom pri STK ho stačilo pretrieť handrou v acetóne a bolo obnažené až na kov, teda i s koróziou vyžratými jamkami...
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
Hejkal junior
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 59
Registrován: ned srp 29, 2010 6:24 pm
Bydliště: Liberoc

Re: Rada pri koupi

Příspěvek od Hejkal junior »

Díky za tipy, chtěl bych se zeptat: Jsem šťastně novopečeným majitelem Libera r.v. 1996 a rád bych někde pochytil pár rad do začátku co se týká běžné údržby jako je výměna oleje (co a kam se leje), výměna filtrů (jaké a kde je kupovat, kam je mám ládovat) apod. Nerad bych tu vypisoval všechno, co mě napadne a příště zase další bduh.gif a vyptával se na to, co už tady nejspíš tisíckrát padlo, proto se chci jen zeptat, jestli jsou někde tady ve fóru nějaké komplexní info pro začátečníka. Mám manuál, který je ovšem v němčině a moc se v něm proto nevyznám. Díky za pomoc.
U.S.S Libero 1,2i 1996
Hejkal žvejkal v hubě vejkal.
Uživatelský avatar
dědek
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1758
Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
Typ Libera: E12
Bydliště: Tanvald

Re: Rada pri koupi

Příspěvek od dědek »

V tomto případě úplně nejlepší je vypravit se v sobotu do Telnice u Ústí n.L. na setkání "stejně postižených" a tam ti zodpovíme všechny tvoje dotazy. K tomu získáš řadu "letitých" zkušeností a seznámíš se hned s několika majiteli Liber z Liberce a okolí. Bližší info v rubrice AKCE. Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
Hejkal junior
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 59
Registrován: ned srp 29, 2010 6:24 pm
Bydliště: Liberoc

Re: Rada pri koupi

Příspěvek od Hejkal junior »

dědek píše:V tomto případě úplně nejlepší je vypravit se v sobotu do Telnice u Ústí n.L. na setkání "stejně postižených" a tam ti zodpovíme všechny tvoje dotazy. K tomu získáš řadu "letitých" zkušeností a seznámíš se hned s několika majiteli Liber z Liberce a okolí. Bližší info v rubrice AKCE. Dědek
O týhle akcičce už jsem se na fóru dozvěděl a chystal jsem se na ni, ale bohužel tenhle termín se mi kryje s už domluvenou akcí. Bohužel tedy, ikdyž bych hrozně rád.
U.S.S Libero 1,2i 1996
Hejkal žvejkal v hubě vejkal.
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2469
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Rada pri koupi

Příspěvek od covex »

Forum ma v pravem hornim rohu bezva funkci "Hledat". Odpovi ti v podstate na vsechno na co ses ptal.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Odpovědět