Dobry napad - mam sensor i panel, zkusim to pripojit na aute, jestli to zlobi na palubce nebo sensor - ale spis typuju sensor.
Co jsem zatim zjistil z dokumentace a mereni druheho sensoru co jsem vyhrabal z nahradnich dilu:
Jedna se o odporovy sensor napajeny z pojistky 15 (Ignition) 12V pres civku v palubce, ktera reprezentuje merak.
Odporovy sensor dava 3-120Ohmu (3Ohm plna, 120Ohm prazdna).
Kvuli vymene/oprave sensoru je potreba demontovat nadrz. Kdyz jsem ovsem demontoval sensor z darce organu, musel jsem uriznout 5 sroubu/matek, ktere sensor drzi, protoze se nedaly povolit, jak byly orezle, jsou zvrchu nadrze, kde se vyborne dari vlhkosti.
Ukazatel paliva a rezerva
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2108
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ukazatel paliva a rezerva
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1738
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Bydliště: Desná v Jizerských horách
Re: Ukazatel paliva a rezerva
Jo to jsem si myslel, že kvůli tomu senzoru musí nádrž ven a i to je problén. Tak ti držím palce, aby to byl budík. Dědek
Subaru Justy AWD r. 2006
VW Touran 1.9TDi
VW Touran 1.9TDi
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2108
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ukazatel paliva a rezerva
Jeste me napadla jedna (oblibena) libero pricina - vypada to, ze sensor neni uzemneny pres nadrz, ale kabelem, bohuzel jsem zatim nezjistil kam to uzemneni vede.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2108
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ukazatel paliva a rezerva
Co jsem zatim zjistil stolnim merenim:
1. k funkci sensoru je potreba na kaplicce pripojit +12V na kontakt a18, zem na a9 a sensor pripojit z b1 (+) a kontakt 2 sensoru na zem.
2. prazdna nadrz je cca 8.5V mezi a18 a b1, plna nadrz cca 11V
3. nabeh ukazatele z prazdne na plnou trva hodne dlouho, z plne na prazdnou o neco mene - podle me je sensor tak mechanicky tuhy, ze bez aktivniho pruchodu proudu se proste nehne - na tom je zalozene i to, ze po odpojeni napajeni zustava ukazovat stav paliva
4. pokud premostim sensor (tzn. je tam odpor 0Ohm), tak ukazatel bez problemu vyleze na plnou nadrz (tzn.prvni test na aute je uzemnit pin 1 konektoru F9, resp. 12 na F25)
1. k funkci sensoru je potreba na kaplicce pripojit +12V na kontakt a18, zem na a9 a sensor pripojit z b1 (+) a kontakt 2 sensoru na zem.
2. prazdna nadrz je cca 8.5V mezi a18 a b1, plna nadrz cca 11V
3. nabeh ukazatele z prazdne na plnou trva hodne dlouho, z plne na prazdnou o neco mene - podle me je sensor tak mechanicky tuhy, ze bez aktivniho pruchodu proudu se proste nehne - na tom je zalozene i to, ze po odpojeni napajeni zustava ukazovat stav paliva
4. pokud premostim sensor (tzn. je tam odpor 0Ohm), tak ukazatel bez problemu vyleze na plnou nadrz (tzn.prvni test na aute je uzemnit pin 1 konektoru F9, resp. 12 na F25)
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Karlik
- Občasný přispěvatel
- Příspěvky: 46
- Registrován: čtv led 15, 2015 8:03 pm
- Bydliště: Palupín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ukazatel paliva a rezerva
Ten palivoměr je i pro mě záhadou, včera si to jedu s dlouhého kopečka dolů
palivoměr ukazuje něco málo před Empty, najednou cukání a netáhlo za plynem, zpomalování
Ještě že za mnou nic nejelo, dole v údolí na rovině se to zase rozjelo a do kopce paráda, normální jízda. Pak jsem dojel raději na benzínku a doplnil jsem 35 litrů. Já se v liberu orientuji hlavně dle najetých kilometrů kdy mam tankovat, ale teď mě to překvapilo, asi si to v zimě více vzalo a pak zkopce se zbytkový benzín nahromadil vpředu a čerpadlo nemělo co sát.


Subaru Libero E12 superdeluxe "Kopcolezec" r.v.1994
Škoda Octavia 1.6 75kW LPG r.v.2003
MZ 150e r.v.1991
Simson S51e r.v.1985
Jawa Jaweta r.v.1960
Škoda Octavia 1.6 75kW LPG r.v.2003
MZ 150e r.v.1991
Simson S51e r.v.1985
Jawa Jaweta r.v.1960
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2108
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ukazatel paliva a rezerva
Ten plovakovy sensor v nadrzi je celkem rychly, ale sensor na paluvce ma velkou setrvacnost. Podle me to je udelane schvalne, aby neposkakoval ukazatel na kazdem hrbolu. Taky se nepredpoklada, ze palivo v nadrzi ubyva skokove, takze si to muze dovolit. Pri natankovani pak chvili sensor leze nahoru.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Zpět na „Dotazy na Libero „mladší“ > 93“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host