ztraci se voda
-
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 5
- Registrován: pát led 14, 2011 11:24 am
- Bydliště: jilove u prahy
ztraci se voda
Zdravim panove,
potreboval bych poradit (mam libero r.v. 1997)
Zacala se mi ztracet voda a nemuzu prijit kudy a kam. Po cca 20km zmizi tak kolem litru, taky obcas rucicka teploty motoru kolisa(skokove)
Jinak normalne topi, olej je cistej, termostat vymenen za novy. Zadna kaluz pod autem, ani nic nekape.
Vsem diky za rady.
potreboval bych poradit (mam libero r.v. 1997)
Zacala se mi ztracet voda a nemuzu prijit kudy a kam. Po cca 20km zmizi tak kolem litru, taky obcas rucicka teploty motoru kolisa(skokove)
Jinak normalne topi, olej je cistej, termostat vymenen za novy. Zadna kaluz pod autem, ani nic nekape.
Vsem diky za rady.
- Pajas
- Inventář fóra
- Příspěvky: 421
- Registrován: sob lis 25, 2006 6:22 pm
- Bydliště: Želetice u Kyjova - Jižní Morava, okr. Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: ztraci se voda
Přesně stejné problémy mám na starém, akorát z odvětrávání víka ventilů ide pára jak na parníku. Olej ok, hlava byla dúle... Teď v zimě sem to nechtěl řešit. U mna teda ručička vylítává, jen když je málo vody. Do kopca ručička dúle, netopí předek, z kopca leze hore topí. Takže taky mosím dolívat, u mna je to ale tak 1l na 300km. Taky žádná kaluž nic...
Subaru Libero E12- červená metla. Rok výroby 1992. 5B* 0229. Další bílé E12-bílá,výroba 1987. 5B* 7981 zatím v depu, postupně se spravuje
- ulus
- Člen korespondent
- Příspěvky: 208
- Registrován: úte úno 12, 2008 7:53 am
- Bydliště: Bedřichov u Lysic
Re: ztraci se voda
První kam bych šel, tak jsou mrazové pojistky pod vačkovou hřídelí. Co povlak na víčku od oleje, je?
Alibabas: no nejlíp se to dělá, když dáš hlavu dolů a rovnou vyměníš těsnění Protože tím to nejspíš bude. Ale jako člověk, který má hlavu dole už několik měsíců, počkám, až to to poradí někdo jiný
Alibabas: no nejlíp se to dělá, když dáš hlavu dolů a rovnou vyměníš těsnění Protože tím to nejspíš bude. Ale jako člověk, který má hlavu dole už několik měsíců, počkám, až to to poradí někdo jiný
Pojedeme zkratkou, je to sice delší, ale zato horší cesta.
-
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 5
- Registrován: pát led 14, 2011 11:24 am
- Bydliště: jilove u prahy
Re: ztraci se voda
povlak na vicku neni, tak to by nemelo byt tesneni pod hlavou,ne?
Re: ztraci se voda
co vodni pumpa? me se stalo neco podobneho, bylo to praskle tesneni za vrtulkou vodni pumpy
- Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv96 zelene --- RIP
- Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv95 zelene --- sold
+ Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv96 bile --- stale zije!
- Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv95 zelene --- sold
+ Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv96 bile --- stale zije!
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1571
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: ztraci se voda
Platí to i když auto necháš stát zahřáté a s běžícím motorem? Menší dirkou začne voda utíkat teprve když se systém ohřeje a je natlakovaný. Dvakrát mi takhle mizela voda a v obou případech jsem to našel tak, že jsem prošel před autem a gejzírek z chladiče mi počůral nohy. To ovšem bylo u starších Liber, u nového je chladič utopený a únik z něj se hledá hůř. Pravidelně taky řídnou trubky pod autem. Já to vidím spíš na únik někde takhle z okruhu než do motoru, v oleji by se tolik vody neztratilo a kdyby šla do válců, bude motor vařit a hulit bíle.alibabas píše: Zadna kaluz pod autem, ani nic nekape.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
-
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 5
- Registrován: pát led 14, 2011 11:24 am
- Bydliště: jilove u prahy
Re: ztraci se voda
Predpokladam, kdyby to byla vodni pumpa, tak by pod autem byla voda.
Kdyz jsem nechal auto nastartovane na volnobech, az se otevrel velky okruh, tak stejne nebylo nic videt, ze by to nekde kapalo.
Pokud doleju vodu - auto nevari, topi v pohode. U chladice to nebude, to by bylo videt.
Kdyz jsem nechal auto nastartovane na volnobech, az se otevrel velky okruh, tak stejne nebylo nic videt, ze by to nekde kapalo.
Pokud doleju vodu - auto nevari, topi v pohode. U chladice to nebude, to by bylo videt.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1940
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: ztraci se voda
Kolik tam máš vody?vejde se tam cca 6,5l,tak je dost možný,že tam máš vzduchový kapsy (špatně odvzdušněný) a semtam si to odfoukne přes exspancku a tim se hladina zase posune níž. Nejsi náhodou Aleš,kterýmu jsem dával manuál a příručku?
Ted jsem si přečetl v manuálu,že celková kapacita chladícího systému je 8l...To jsem tam nikdy nenarval,max. tech cca 6,5,tak to mám ještě co dohánět...
Ted jsem si přečetl v manuálu,že celková kapacita chladícího systému je 8l...To jsem tam nikdy nenarval,max. tech cca 6,5,tak to mám ještě co dohánět...
Naposledy upravil(a) Mis.us dne sob led 15, 2011 8:30 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
-
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 5
- Registrován: pát led 14, 2011 11:24 am
- Bydliště: jilove u prahy
Re: ztraci se voda
Jo, jo jsem to ja. Tedka uz nemam prehled kolik tam je, ale odzvdusnoval jsem to, jak jsi mi radil.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1940
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: ztraci se voda
alibabas píše:Jo, jo jsem to ja. Tedka uz nemam prehled kolik tam je, ale odzvdusnoval jsem to, jak jsi mi radil.
Předpokládám,že když nevíš kolik tam je,tak jsi chladící kapalinu neměnil,ale jen dolejval,pokud máš ještě ten bordel v expansce,tak je to po celym chladícim systému,měl by si tu expancku vyndat a vyčistit,pokud jsi to neudělal,no a jestli se ti do toho bude chtít,kup si 8l chladící kapaliny. postup zde: viewtopic.php?f=13&t=1488&p=15528&hilit ... %AD#p15528
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991