CHECK ENGINE

E12 superdeluxe, standard
Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště/Město: Děčín

Re: CHECK ENGINE

Příspěvekod Karel » sob dub 10, 2010 8:05 am

Lubomír píše:Po 20 metroch CHECK ZHASOL!
Moje vysvetlenie: Logická jednotka nemala údaj o rýchlosti z tacháču a tak si logicky vyhodnotila až tri chyby.

Tomu nevěřím. Chyba byla jinde.
K.
:(
Nikdo není dokonalej.

Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1980
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Bydliště/Město: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: CHECK ENGINE

Příspěvekod covex » sob dub 10, 2010 2:25 pm

Chyba 33 odpovida - Speed sensor, zbytek bude nejaky vedlejsi efekt.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální

Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1452
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Bydliště/Město: Praha,matka všech měst (Praha 5)
Kontaktovat uživatele:

Re: CHECK ENGINE

Příspěvekod Mis.us » ned dub 11, 2010 8:51 am

Tři chyby mohou nastat např,když se odpojej všechny solenoidy;-)
Naposledy upravil(a) Mis.us dne čtv lis 18, 2010 2:35 am, celkem upraveno 1 x.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX 38kw -1989
Subaru 1.8 GL 4WD Coupé 72kw - 11/85
Subaru 1.8 GL 4WD RX Coupé 100kw - 10/87

-JO ŘIDIČ,TEN TVRDEJ CHLEBA MÁ------------>Čus--->Mišus

Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1452
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Bydliště/Město: Praha,matka všech měst (Praha 5)
Kontaktovat uživatele:

chyba č.54

Příspěvekod Mis.us » sob črc 17, 2010 7:19 pm

před tejdem jsem pootočil s throttle senzorem a chyba už se neoběvuje,-jednotka hlasila chybu č.54,když se check rozsvítil,tak auto nejelo,throttle senzor jsem měl pootočenej směrem doleva,tudíž co nejvíc do volnoběhu,ted je zhruba za pulkou směrem doprava a dobrý,auto jede i líp-nekucká při akceleraci,takže supr:-)
Naposledy upravil(a) Mis.us dne čtv lis 18, 2010 2:36 am, celkem upraveno 1 x.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX 38kw -1989
Subaru 1.8 GL 4WD Coupé 72kw - 11/85
Subaru 1.8 GL 4WD RX Coupé 100kw - 10/87

-JO ŘIDIČ,TEN TVRDEJ CHLEBA MÁ------------>Čus--->Mišus

Uživatelský avatar
Lubomír
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 966
Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
Bydliště/Město: Trenčín,SK

Re: CHECK ENGINE

Příspěvekod Lubomír » čtv zář 09, 2010 9:10 pm

Tak, a další CHECK ENGINE mám za sebou:
-po akcii s výmenou výfuku sa z neznámych príčin už prvý štart na novom výfuku začal "jednoválcovým" chodom, ale potom sa motor rozbrblal, ale mal taký divnejší , klokotavý zvuk, nevadí, šlo sa domov (výmenu som robil v chatovom lesnom servise). No, cestou domov sa teda chod motora vyznačoval obrovskou spotrebou a neochotou zrýchlovať, hodnota podtlaku na volnobehu nižšia - tak 50kPa, nižšie otáčky na volnobehu.
- tak sa šlo v prvom rade po zemniacich kábloch, prívodoch od baterky, Martinekk meral úbytky pri štartovaní a prizemňoval lambdu (jednodrátovú) - asi niektorý snímač bude mať voľnú zem, ale nič sa nezmenilo, tam to nie je.
- potom sa ráno cestou do práce dvakrát rozblikal obávaný nápis, motor len klokotal na volnobehu, po zdarnom prekonaní preplnenej križovatky nápis zhasol, a motor znova ťahal, ale len pár sto metrov, znova to isté, cestou z práce znova, no prúser. - začal som lepšie chápať dôvody, prečo zúfalci v Prešove namontovali nazad starý výfuk, keď Liberko po výmene výfuku nešlo bduh.gif - a motor má nestabilný volnobeh - skoro ide skapať, ale pozbiera sa a zvýši otáčky, hodnota podtlaku na voľnobehu zasa vyššia ako predtým - tak 70kPa.
- tak som vyblikal závady - čierne konektory(pamäť závad) vyblikali históriu, ale hlavne 23 - niečo so saním? a zelené konektory (aktuálne závady)nedávajú nič iba signál OK (teda 5 dlhých blikov) po naštartovaní, po pridaní plynu nad 2000 ot a čakaní na diagnózu už nič, teda všetko je v poriadku, ale voľnobeh je nestabilný.
- výmena toho ventilku na tri drátky nad rozvoďákom za iný - nič sa nezmenilo
- výmena škrťáku na domčeku sania - nič, ale viem, že pri zapchatí hadičky a aj toho škrťáku sa otáčky ustálili - že by netesnosť parohov sania? - hodnota podtlaku na voľnobehu zasa vyššia ako predtým - tak 70kPa.
- kontrola tesnosti parohov sania - demontáž parohov, pretesnenie tesnenia k bloku, nová hadička do parohu - nič, otáčky kolíšu, ale aspoň motor ťahá jak drak (ako dlho?- do nového výpadku - dokedy?)
- podozrenie padá na tie puge canister a iné ventily v neprístupnej zóne a tiež hadičky, tak zajtra si na to dám majzla...a budem informovať - to by ma nenapadlo, že výmena výfuku bude mať také náskledky, jó, Liberko má muchy - zatial som vždy zvíťazil, tak nevešám hlavu...
Naposledy upravil(a) Lubomír dne ned zář 19, 2010 7:59 pm, celkem upraveno 1 x.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka

Uživatelský avatar
artvandal
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 293
Registrován: stř zář 23, 2009 12:53 pm
Bydliště/Město: Zámrsk

Re: CHECK ENGINE

Příspěvekod artvandal » pát zář 10, 2010 7:24 am

Ja teda nejsem zadnej odbornik, takze kdyz placnu blbost tak to berte shovivave:)
Ale nemuze byt Air-flow meter (chyba 23) vaha vzduchu? Pripadne okruh kabelu jejiho napajeni? V podstate stejne problemy sem mel, kdyz byl vadnej jeden svazek eletriky, nestabilni volnobeh, velka spotreba, atd...
Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv96

Uživatelský avatar
Lubomír
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 966
Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
Bydliště/Město: Trenčín,SK

Re: CHECK ENGINE

Příspěvekod Lubomír » pát zář 10, 2010 10:20 am

ok, tu sa všetky odpovedi musia brať dost shovívavě, i já som párkrát plácnul blbinu, takže v pohode, každý prispeje najlepšie ako vie - za nejaký čas sa ukáže, čo je pravda, ale tip na kábel mám zaradený v poradovníku, takže díky.Každá rada dobrá.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka

Uživatelský avatar
Lubomír
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 966
Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
Bydliště/Město: Trenčín,SK

Re: CHECK ENGINE

Příspěvekod Lubomír » úte zář 21, 2010 8:25 pm

no, tak CHECK a kolísavý volnobeh je odstránený po mohutnom štúdiu týchto stránok a síce v poradí:
- kontrola všetkých troch ventilov na doske pred motorom odspodu podlahy - tie tri skrutky(dve neviditeľné, ach jo...) - všetky cvakajú na 12V, hadičky čisté, prefúkané - nič sa nezmenilo
- kostra lambdy - nič
- filter vzduchu - nový (co kdyby byl zahnojený - nebyl)
- kostra vstrekovačov - bez zmeny
- throttle senzor znovu nastavený - nič nové
- voľnobežkový snímač nad rozvodmi vymenený - nič nepomáha (nervy)
- rozobratá komora klapky karburátora a hle, klapka je zo strany motora pokrytá čiernym sajrajtom, zo strany filtra čistá! - to bez rozobratia nejde zistiť, ale na rozdiel od staršieho na rozobratie netreba vypúšťať vodu, (malý bod plus, ktorý naviac ide rýchlo zmazať, lebo staršie zakydanú klapku karburátora n i k d y nemalo).
Takže KONKOR 101 skvele rozpúšťa karbóny, rozpustil aj ten sajrajt na klapke, ale napadlo ma prestriekať aj tú trubičku čo je na vrchu komory - a hle, plno čierneho sajrajtu, tak znova a znova až to bolo čisté, potom už len zmontovať a HURÁ, konečne to brnká jak predtým. No, pekne ma to vytrápilo, díky všetkým za inšpiratívne skúsenosti - veď preto to píšem aj ja sem napokon, pre poučenie Liberompostihnutých...
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka

Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1980
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Bydliště/Město: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: CHECK ENGINE

Příspěvekod covex » stř zář 22, 2010 7:04 pm

Lubormire, tak gratuluji.. doufam to vydrzi. Ta hadicka o ktere mluvis za klapku, ta je z nadobky s aktivnim uhlim, do ktere se kumuluji vypary z nadrze. Jesli uz ti to neprisava to aktivni uhli. :shock:
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální

Me2d
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 42
Registrován: stř pro 23, 2015 8:46 am
Bydliště/Město: Čelákovice

Re: CHECK ENGINE

Příspěvekod Me2d » pon úno 15, 2016 10:05 am

Prosím o radu, rozsvěcuje se mi Check engine za jízdy se někdy rozsvítí, za pár km dokáže zase zhasnout zcela nepravidelně a náhodně, chod motoru se nemění a jede normálně. Vyblikaná závada je 5xkrátce a tabulka začíná na 11. Prosím víte někdo na co juknout? Snažil jsem se vždy po rozsvícení zkusit vyblikat závadu a vždy jen 5x krátce. Díky moc.

Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1452
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Bydliště/Město: Praha,matka všech měst (Praha 5)
Kontaktovat uživatele:

Re: CHECK ENGINE

Příspěvekod Mis.us » úte úno 16, 2016 5:21 pm

a jaký spojuješ konektory? nespojuješ náhodou zelený, pač ty když spojíš, tak vždycky bliká 5x krátce. Musíš spojit černý. m.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX 38kw -1989
Subaru 1.8 GL 4WD Coupé 72kw - 11/85
Subaru 1.8 GL 4WD RX Coupé 100kw - 10/87

-JO ŘIDIČ,TEN TVRDEJ CHLEBA MÁ------------>Čus--->Mišus

Me2d
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 42
Registrován: stř pro 23, 2015 8:46 am
Bydliště/Město: Čelákovice

Re: CHECK ENGINE

Příspěvekod Me2d » úte úno 16, 2016 9:29 pm

No jisteee ... tak tedy chyba 35... :D

Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1452
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Bydliště/Město: Praha,matka všech měst (Praha 5)
Kontaktovat uživatele:

Re: CHECK ENGINE

Příspěvekod Mis.us » úte úno 16, 2016 9:47 pm

35 je
Mag. Ventil odsávání par z nádrže. Nachází se hned za tim, jak jsme ho po telefonu opravili. Někde je o tom celý vlákno.... covex o tom psal. M.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX 38kw -1989
Subaru 1.8 GL 4WD Coupé 72kw - 11/85
Subaru 1.8 GL 4WD RX Coupé 100kw - 10/87

-JO ŘIDIČ,TEN TVRDEJ CHLEBA MÁ------------>Čus--->Mišus

Me2d
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 42
Registrován: stř pro 23, 2015 8:46 am
Bydliště/Město: Čelákovice

Re: CHECK ENGINE

Příspěvekod Me2d » úte úno 16, 2016 10:15 pm

Děkuji velice, jelikož mám ty krabičky vytahané nahoru nad motor tak ji zkusím najit bude awi na straně nádrže a asi tam taky povede nějaká hadička. Zkusím nevolat pomoc, pomoc

Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1980
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Bydliště/Město: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: CHECK ENGINE

Příspěvekod covex » stř úno 17, 2016 3:31 pm

Je to na viewtopic.php?f=2&t=1376

bude dost mozna uplne obycejne v haji, jezdit se bez nej da bez problemu. Muze to zhorsit startovani a odvod vyparu z nadrze.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Yahoo [Bot] a 1 host