Stránka 1 z 4

CHECK ENGINE

Napsal: stř úno 22, 2006 7:33 pm
od spunt
Co to sakryš znamená? Když se mi to rozsvítí, nemůžu přidat plyn, teda můžu ale nic se nestane... Prostě to začne brzdit motorem, vyřadím - i za jízdy. Po chvilce to zhasne a motor se sám stále točí... PROČ? Díky moc za odpovědi..

Napsal: stř úno 22, 2006 8:00 pm
od peple
CHECK ENGINE je doslova ZKONTROLOVAT MOTOR a sám z toho nezjistíš nic.
Musíš si nechat "vyblikat" závadu.

Napsal: čtv úno 23, 2006 7:58 am
od Karel
Tak tuto zavadu jsem popisoval uz na zacatku ale proto ze se stale rouhas tak si ji musis najit sam. :twisted:
K.
:D

Napsal: čtv úno 23, 2006 10:42 am
od spunt
Jak a cim se porad rouham?

Napsal: čtv úno 23, 2006 10:56 am
od peple
...stejně byl žigulík zlatej...
To Karel nemá rád Obrázek
Možná dostaneš na Obrázek
:lol: :lol: :lol:

Ale to vyblikání závady zvládne každej trochu schopnej servisák

Napsal: čtv úno 23, 2006 11:13 am
od Karel
Ano,ano rouha se ja to vim a Libero to slyselo taky a zlobi se :!:
K tomu vyblikani: musi znat Libero mit kodovnik a taky chut
K.
:evil:

Napsal: čtv úno 23, 2006 3:29 pm
od spunt
To neni rouhani. To je bohuzel zatim cisty fakt... :lol: Neb yiguli zadnou takovou zahadnou kontrolku nema... :wink: Nicmene zase nema spustu jinych uzasnych veci a vymozenosti co liberko... Nicmene musim se pochlubit, ze sdneska mi to tu kontrolku nerozsvitilo zatim ani jednou. Za to ovsem uz vim, ze relatko toho zadniho topeni mi necvaka. Ktera pojistka je tedy ta co za to muze?

Napsal: pát úno 24, 2006 8:39 am
od peple
Kontolka se mi jednou lehce rozsvítila když sem je do prudké pravotočivé zatáčky a po rovince zase zhasla. Říkám si coto coto :?:
Pak sem zjistil že mám málo oleje, doplnil a je to v poho :wink:

Napsal: pát úno 24, 2006 10:27 am
od spunt
Olej jsem měnil... Toho je dost...

CHECK ENGINE

Napsal: pát zář 01, 2006 9:14 am
od Jarda
XXcomputer.gif

při delší cestě nebo stání při spuštěném motoru se rozsvítí kontrolka CHECK ENGINE víte někdo co značí. totiž než zhasne přestane táhnout.
poraďte díky

Napsal: pát zář 01, 2006 9:50 am
od Karel
Ahoj . Tímto nám asi chceš nenápadně oznámiti že máš nového miláčka :?: new_Eyecrazy.gif
K.
:D

Napsal: pát zář 01, 2006 4:10 pm
od Tuti
Mám pocit, že tahle hláška se tady už někdy řešila - anglicky sice znám jen pár slov, ale tohle se dá přeložit jako "kontrola motoru" (ale jiným významem taky "zastav motor!"). Kontrolka se rozsvítí když řídící jednotka dostane varovné nebo pomatené signály od některého ze všech těch čidel co jsou důmyslně ukrytá porůznu ma motoru, na výfuku, v sání a kdovíkde ještě. Většina řídících jednotek za takové situace přechází na nouzový režim, který se projevuje nižším výkonem a vysokou spotřebou.
Podle popsaných příznaků by to mohlo souviset s chlazením - možná neotvírá termostat nebo je zavzdušněný chladič (co ukazuje teploměr?), ale taky může jen blbnout některé čidlo nebo drát.

Napsal: pát zář 01, 2006 6:13 pm
od Jarda
XXcomputer.gif

ano řešilo se toto téma, tehdy jsem tomu nevěnoval pozornost, nepotřeboval jsem to, prohledal jsem celé fórum a tento příspěvek jsem nenašel.
ně to sníží otáčky, zapne ventilátor na výfuk a během půl až jedné minuty kontrolka zhasne a jede se dál bez problému. Teplota vody je v pořádku

lurk.gif

Napsal: pát zář 01, 2006 7:43 pm
od peple

Napsal: pon zář 04, 2006 5:44 pm
od Tuti
Selskou úvahou bych tipoval, že když ŘJ řeší závadu chlazením výfuku a evidentně to pomáhá, tak se nejspíš opravdu přehřívá výfuk. Když jsem měl Sierru a odešla lambda, počítač cpal do motoru tak bohatou směs, že se to ve válcích nespálilo a zbylý benzín pak dohoříval v katalyzátoru. Rozpálil se tak, že od něj v noci bylo pod autem vidět - fakt, nekecám. Jenže při tom auto žralo 15 litrů, ale ty máš (jak jsem se dočetl jinde) spotřebu pěknou. Možná je jenom moc cimprlich čidlo - asi by stálo za pokus prohodit ho s jiným autem a protestovat.

Napsal: pon zář 04, 2006 5:54 pm
od Karel
Prosím! Řídící jednotka u Libera ml. neřeší a ani nemůže řešit ochlazování výfuku!!!V motorovém prostoru vlevo-za řidičem vzadu je pouze termostat, který spíná větrák jenž je v blízkosti výfuku . Pánové,nic víc,nic míň :!: Nic neprohazovat :!: tento stav je v pořádku.Je-li u výfuku hic tak se "chladí"... notworthy.gif
K.
:D

Napsal: pon zář 04, 2006 6:02 pm
od Tuti
No a když termostat sepne - může to mít přímou souvislost s rozsvícením kontrolky a poklesem výkonu? Jarda píše, že se to děje současně.

Napsal: úte zář 05, 2006 7:07 am
od Karel
Přímou sovislost asi ne. Závada bude jinde.
K.
sad10.gif

Check engine

Napsal: ned zář 09, 2007 2:25 pm
od mike.bmw
Mám také dotaz na téma check engine, včera jsme měli s "prckem" také příhodu...

Auta jelo bez problému, až do chvíle, než se objevila kontrolka dobíjení.

Zastavili jsme a zjistili, že se nám odporoučel klíňák. Naštěstí jsme natrefili na příjemné pány v jednom bazaru, kteří nám klíňák sehnali a vyměnili.

Ovšem po výměně následoval další problém. Při brždění motorem, se rozsvítila kontrolka check engine, zhasla až když se překvaltovalo a motor se dostal do tahu.

Po dojezdu na místo, jsem zjistil, že tímto způsobem se značně rozehřál výfuk.

Když jsem volal původnímu majiteli, tak mi řekl že by to mohly dělat špátné svíčky nebo kabely ke svíčkám. Je toto možné??

Spíš si myslím, že by to mohla být lambda sonda, svíčky jsem ještě neměnil.

Je pravda, že spotřeba byla značná, ale když jsme jeli zpět po dálnici, tak check engine nesvítil, ale žralo to jako tank.

Můžu poprosit o nějaký názor, auto máme 14 dní a ještě do něj moc nevidíme.

Děkuji

CHECK ENGINE a blikací kód

Napsal: ned led 06, 2008 9:49 pm
od babe blue
Buďte zdrávi přátelé, mé liberko se rozhodlo stávkovat. Jelo si jelo, zasvítilo na mě kontrolkou CHECK ENGINE, rosvítily se všechny kontrolky a motor zhasnul. Startér točí, ale motor nestartuje. :cry:
Nevíte někdo jestli "nové" Liberko r.v.97 má už připojení na počítač nebo blikací kód ? Jde někde najít zobrazení blikacího kódu s dešifrovací tabulkou ? Nejlépe v četině :) (jestli nechci moc) :roll: .
Děékuji Jiří