Stránka 2 z 4

Re: CHECK ENGINE a blikací kód

Napsal: ned led 06, 2008 10:54 pm
od Martinekk
Má blikací kód. Pripojenie na PC je tam možno tiež, neviem. Téma blikanie a dešifrovanie kódu sa tu riešilo, skús tlačítko hľadať.

Edit: Tu to je viewtopic.php?f=3&t=10

Re: CHECK ENGINE a blikací kód

Napsal: pon led 07, 2008 10:50 am
od babe blue
Po průzkumu bojem (se zarezlými šrouby) závada odhalena - prasklý rozvodový řemen. :shock:
Pátrám, hledám a ve fóru jsem našel rady jenom na rozvodový řetěz u "starého" skusím dát na rozvoďák nový dotaz do fóra. viewtopic.php?f=13&t=949

Re: CHECK ENGINE

Napsal: pon led 07, 2008 11:02 am
od peple
Sloučil jsem tři stejná témata o "CHECK ENGINE"

Re: CHECK ENGINE

Napsal: ned črc 13, 2008 9:32 pm
od Jaroslav Manych
Dá se nějak jednoduše ověřit funkčnost této kontrolky? Zkoušel jsem to odpojením lambda sondy, ale nic se nerozsvítilo. Po zapnutí zapapalování kontrolka svítí, po nastartování zhasne, ale zajímalo by mě, jestli opravdu funguje.

Re: CHECK ENGINE

Napsal: stř črc 16, 2008 6:40 am
od dědek
U pojistkové skříňky pod palubkou najdeš několik kablíků na diagnostiku. Dva vypadají, jakoby se rozpojily. Tak je do sebe zapoj a uvidíš . Auto lze nastartovat , ale kontrolka svítí jak přibitá! Ale jezdit takhle jsem odvahu neměl. Dědek

Re: CHECK ENGINE

Napsal: stř črc 16, 2008 7:17 am
od Karel
dědek píše: Ale jezdit takhle jsem odvahu neměl. Dědek
Tvá odvaha hraničí s hazardem. Manipuloval jsi s něčím. Nikdo přesně neví který je datový vývod, a který servisní připojení, a co se s tím ovládá. Zasahovt takto do ŘJ je pošetilost.
K.
:evil:

Re: CHECK ENGINE

Napsal: stř črc 16, 2008 8:40 pm
od dědek
Když jsem to poprvé viděl, byl jsem přesvědčený, že ty konektory mají být spojené ( těch spojených je poblíž více) Ty "diagnistický " mají jakési plastové čepičky a tohle bylo úplně bez. Vzhledem k tomu, že od začátku mi nejdou ostřikovače světel, bral jsem to jako "to bude ono" . Jenže nic se nedělo a jen se rozsvítilo pověstné světýlko. Tak jsem to zase rozpojil a jezdím už bezmála dva roky tak. Dědek

Re: CHECK ENGINE

Napsal: pát čer 12, 2009 9:35 am
od covex
Tak me to dnes potkalo take.. na jednom hrbolu se mi rozsvitilo CHECK ENGINE, na druhem zhaslo a dalsim se rozsvitilo a uz sviti porad. Auto ovsem jede a zda se mi celkem normalne.

Vyblikana zavada je kod 35. Nevim sice ktera tabulka presne plati pro Libero (http://www.troublecodes.net/Subaru/), resp. jesli tam takova vubec je, ale ve vsech tabulkach se opakuje cosi jako "Canister purge solenoid or circuit" resp. "EGR solenoid or circuit".

Tabulka "1988 and later models with Multi-Point Fuel Injection" kam bych nejpravdepodobneji zaradil Libero je "Canister purge solenoid or circuit". Tusite nekdo co to je? Solenoid je civka, ale co tim ty japonci myslej..

Re: CHECK ENGINE

Napsal: pát čer 12, 2009 9:53 am
od covex
Aha.. tak chvili hledam a smeruje me to k Emission control (EGR), jakesi klapce a podtlaku (? vacuum).
Coz mi pripomina mnou zalozene tema o problemech s vytekanim bezinu viewtopic.php?f=13&t=1022

Update1:
http://www.imperialclub.com/Repair/Fuel/overview.htm
Update2:
http://forum.fordclubs.org/viewtopic.ph ... b2245262db
Update3:
Tak to vypada ze canister je skutecne oznaceni pro nadobku s aktivnim uhlim. Za ni je ovsem, jak je ve vyse zminenem tematu s diskusi kolem tlaku v nadrzi apod., jen ventil ("uberroll-sperrventil" alias "valve-roll over"). V subaru-fast jsem nasel na obrazku 081-01 jakysi "valve assembly-solenoid", ale vubec nevim kde to mam hledat a jesli to patri zrovna k tomuto ventilu...
Jeste jsem nasel http://www.ultimatesubaru.org/forum/sho ... 876&page=2

Re: CHECK ENGINE

Napsal: pát čer 12, 2009 8:28 pm
od covex
Nasel jsem k tematu ventilu z nadobky s aktivnim uhlim jeste jedno pekne PDF, ve kterem jsou i prubehy z osciloskopu. Neni to sice pro Subaru, ale je to inspirativni:
http://www.nex-tek.com/carman/up/16.%20 ... 0valve.pdf

Takze ted uz zbyva jen doufat, ze je problem je kodem 35 skutecne spravne indikovan... a dostat se k ventilu za nadobknou s uhlim. Jak jsem to okukoval, zadni kolo dolu, okolni plasty tez a pak snad.

Re: CHECK ENGINE

Napsal: pát čer 12, 2009 8:44 pm
od Martinekk
Na staršom tieto trubky k tej nádobke veľmi rady uhnili... Ako je to na novšom netuším. Držím palce, nech sa oprava podarí.

Re: CHECK ENGINE

Napsal: sob čer 13, 2009 11:03 am
od covex
Doplneni ohledne konektoru: http://codes.rennacs.com/Petrol-Engine/ ... ngines.php

Cerny konektor je vycitani pameti, zeleny konektor by mely byt aktualni chyby. Zkousel jsem to a cerny hlasi stale kod 35, pri spojeni zelenych check engine trikrat kratce blikne a po delsim intervalu se to opet opakuje. Co to znamena nevim.

Re: CHECK ENGINE

Napsal: sob čer 13, 2009 8:44 pm
od dědek
Prohlédni, jak vypadá ta trubička - asi uprostřed sacích parohů a směřující (z pohledu zezadu )doprava k čidlu ze kterého vede několik kablíků z konektoru.Občas prohnije nebo upadne gumová hadička. Auto přitom jede normálně(dokonce snad s menší spotřebou?????? )a svítí vzpomínaná kontrolka.Dědek

Re: CHECK ENGINE

Napsal: pon čer 15, 2009 10:33 am
od covex
Dedku, cenim si snahy poradit, ale priznam se, ze jsem neprisel na to, co myslis. Udelal jsem teda tady na foru mapu motoru viewtopic.php?f=11&t=1368 jesli to tam je videt, zkus udat souradnice.

Do sani vedou v I4 tri diry, jedna je zaslepena, to je na mereni podtlaku, dalsi dve presne nevim, ale ani jedna mi neprijde uhnila a hlavne tam nevidim zadne cidlo.

Re: CHECK ENGINE

Napsal: stř čer 17, 2009 4:07 pm
od dědek
Podívej na moji odpověď u tvého obrázku s políčky. Snad ti to pomůže. Dědek

Re: CHECK ENGINE

Napsal: ned lis 22, 2009 10:06 pm
od Mis.us
Zdravím,potřebuju pomoc,auto jede normálně,na tachometru klasická provozní teplota a pořád jede větrák na chladiči,co je špatně?stalo se to cca po 200km jízdy,respektive se rozběhnul větrák a začlo svítit CHECK ENGINE -svítí pořád,neproblikává.

Re: CHECK ENGINE

Napsal: pon lis 23, 2009 9:50 am
od covex
Za vyblikani zavady nic nedas - je to jednoduche - viz par prispevku vys. Je to popsano i v prirucce k liberu. Treba te to navede spravnym smerem.
Tusim tady neco podobneho uz nekdo resil, ale nevim jesli vyresil, resp. jak.

Re: CHECK ENGINE

Napsal: pon lis 23, 2009 10:13 am
od Karel
Mis.us píše:pořád jede větrák na chladiči, začlo svítit CHECK ENGINE -svítí pořád,neproblikává.mišus
Podle popisu jde asi o závadu na sdruženém snímači teploty, nebo jeho připojení .
K.
:D

Re: CHECK ENGINE

Napsal: stř pro 09, 2009 10:05 am
od Mis.us
závada je už tedy konečně nalezena,zajímavý je že auto jelo normálně(akorád pořád běžel větrák,přehřejvalo se a svítila tahle kontrolka-děkuju za radu Karlovi,páč jeden z drátků od snímání teploty,byl odpadlej-proto běžel pořád větrák),no nebudu vás napínat,-rozvodovej řemen popoběhěhnul prý asi o šest zubů,byl naprasklej a přešponovanej. :idea:

Re: CHECK ENGINE

Napsal: stř pro 09, 2009 9:29 pm
od Tuti
V tom případě se asi nedá moc věřit teploměru, když
Mis.us píše:.... na tachometru klasická provozní teplota a pořád jede větrák na chladiči,
Máš nějaké tušení, za jakých okolností řemen přeskočil? Osobně si myslím, že pokud je řemen a napínák v pořádku, nemůže za normálních okolností přehupnout .. snad jedině kdybys auto roztahoval a ve velké rychlosti bys pustil spojku. Pokud se nic takového neudálo, muselo být něco z toho už v háji a nebo je možné, že se ti seká ložisko na vačce.